فواید قرص پرگناکر در بارداری چیست؟

تاریخ ایجاد :

فواید مصرف قرص پرگناکر در بارداری چیست؟ تمامی بانوان برای شروع دوران بارداری و تجربه حس مادر شدن نیاز به بسترسازی دارند. رفع نیازهای اساسی بدن و کمبود ویتامین ها می تواند کمک شایانی به مادران تازه کار کند و آن ها را برای داشتن جنین و فرزندی سالم یاری دهد. فواید قرص پرگناکر در بارداری سبب شده است که تعداد زیادی از بانوان تحت نظر پزشک به مصرف این قرص روی بیاورند و این قرص را به عنوان همراهی مناسب برای این دوران انتخاب کنند.

قرص پرگناکر در بارداری، چه فوایدی دارد؟ تمامی نوزادان برای شکل گیری بهتر استخوان ها و همچنین سیستم عصبی به ویتامین D و اسید فولیک نیاز دارند. فواید قرص پرگناکر در بارداری به دلیل دوز مناسب این دو ویتامین ضروری غیر قابل انکار است، چرا که درصد بالایی از این قرص به این دو ماده اصلی اختصاص دارد. در تهیه این قرص از نمک، ژلاتین و رنگ های مصنوعی و گلوتن استفاده نشده است که این خود مهر تاییدی بر بی خطر بودن آن برای جنین و مادر خواهد بود. بانوان باید در دوران بارداری و پیش از آن به تغذیه سالم، خواب کافی و تحرک بدن توجه ویژه داشته باشند. هر یک از این موارد می تواند به داشتن نوزادی سالم تر منجر شود. رعایت تغذیه سالم برای دریافت تمامی نیازهای بدن ممکن است کمی دشوار به نظر برسد. یکی از مهم ترین فواید کپسول پرگناکر در بارداری تامین تمامی این خواسته ها خواهد بود.

خرید انواع قرص و مکمل های دوران بارداری از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

قرص پرگناکر حاوی مواد ریز مغذی و ویتامین های ضروری بدن مادر و جنین خواهد بود. از این رو برای تامین پیش نیازهای دوران بارداری نیز مورد استفاده بانوان قرار می گیرند. قرص پیش رو به دستور پزشک برای زنانی که قصد باردار شدن را دارند و افرادی که در حال سپری کردن دوران بارداری خود هستند، تجویز می شود. این قرص نیز همانند سایر داروها دارای ملاحظات و نکاتی است که برای عملکرد بهتر در بدن باید به آن ها توجه کرد. در ادامه به بررسی نکات ضروری در مورد قرص پرگناکر خواهیم پرداخت. این مکمل، در انواع مختلفی مانند قرص پرگناکر اورجینال، قرص پرگناکر کانسپشن و … به تولید می رسد.

در داروخانه آنلاین دکتر بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

فواید قرص پرگناکر در بارداری

فواید قرص پرگناکر در بارداری چیست؟

تمامی نوزادان برای شکل گیری بهتر استخوان ها و همچنین سیستم عصبی به ویتامین D و اسید فولیک نیاز دارند. فواید قرص پرگناکر در بارداری به دلیل دوز مناسب این دو ویتامین ضروری غیر قابل انکار است، چرا که درصد بالایی از این قرص به این دو ماده اصلی اختصاص دارد. در تهیه این قرص از نمک، ژلاتین و رنگ های مصنوعی و گلوتن استفاده نشده است که این خود مهر تاییدی بر بی خطر بودن آن برای جنین و مادر خواهد بود.

ویتامین B9 یا اسید فولیک

تمامی افرادی که در تدارک مادر شدن هستند، برای پیشگیری از تولد نوزادی نارس باید رژیم غذایی و دارویی کنترل شده ای را دنبال کنند. اکثر بانوان جامعه به دلیل خونریزی ماهیانه، رژیم غذایی نادرست و کم خونی شایع در میان زنان دچار کمبود فولیک اسید در بدن می شوند. ایجاد لوله عصبی ناقص، تنها یکی از دلایل کمبود اسید فولیک در بدن به شمار می رود.

ویتامین B9 که با نام اسید فولیک نیز شناخته می شود، از مواد غذایی و خوراکی نیز قابل دریافت خواهد بود، ولی ترکیب جادویی قرص پرگناکر به جذب هر چه بهتر آن در بدن مادر کمک می کند و انتقال آن به بدن جنین سبب تشکیل لوله عصبی و سیستم عصبی سالم و تقسیم صحیح سلول ها در نوزاد آینده خواهد شد.

اسید فولیک که ویتامین حیاتی برای بدن انسان محسوب می شود، باید از دوران نوزادی تا بزرگسالی مورد مصرف قرار گیرد. کمبود فولیک اسید در بدن مادر می تواند به نقص مادرزادی یا سقط جنین منجر شود. همچنین حضور ید در ترکیبات این قرص برای رشد و تکامل هر چه بیشتر جنین مثمر ثمر خواهد بود.

هر چند که منابع طبیعی دریافت ویتامین B9 یا همان اسید فولیک به وفور قابل دسترسی است، ولی همانطور که عنوان شد، روش مطمئن برای جذب هر چه بیشتر این ماده، قرص حاوی اسید فولیک است که اثبات فواید قرص پرگناکر در بارداری آن را به مورد اعتماد ترین گزینه مبدل ساخته است. کاهو، اسفناج، آووکادو و مارچوبه منابع طبیعی این عنصر حیاتی هستند، ولی باید برای جذب بیشتر به همراه مواد دیگری مورد استفاده قرار گیرند.

خرید آنلاین قرص پرگناکر اورجینال

لینک خرید قرص پرگناکر اورجینال

ویتامین D

ویتامین D به دلیل کمک به شکل گیری استخوان های جنین و استحکام آن ها در دوران نوزادی از اهمیت بالایی برخوردار است. منبع غنی این ویتامین نور خورشید محسوب می شود، ولی می توان به این موضوع خوش بین بود که یکی دیگر از فواید قرص پرگناکر در بارداری تامین ویتامین D است و نیاز مادر برای قرار گرفتن در معرض نور خورشید را تحت پوشش قرار می دهد.

ترکیبی جادویی برای پاسخگویی به تمام نیازهای دوران بارداری

تمامی بانوان باید در دوران بارداری و پیش از آن به تغذیه سالم، خواب کافی و تحرک بدن توجه ویژه داشته باشند. هر یک از این موارد می تواند به داشتن نوزادی سالم تر منجر شود. رعایت تغذیه سالم برای دریافت تمامی نیازهای بدن ممکن است کمی دشوار به نظر برسد. یکی از مهم ترین فواید قرص پرگناکر در بارداری تامین تمامی این خواسته ها خواهد بود.

اگرچه تهیه و مصرف تمامی مواد طبیعی که حاوی همگی ویتامین و ریز مغذی های مورد نیاز بدن باشند کمی سخت جلوه می کند، ولی می توان این مژده را به مصرف کنندگان این دارو داد که قرص پرگناکر که حاوی ویتامین های هر دو گروه ویتامین ها یعنی حلال در چربی و حلال در آب است، توانسته ویتامین های A ،B ،C ،D ،E و K را در فرمولاسیون خود جای دهد. همچنین این قرص مفید به دلیل دارا بودن عنصر روی در خود می تواند تا حد زیادی ساختار ایمنی جنین را تقویت کند.

فواید قرص پرگناکر در بارداری چیست؟

نکاتی در مورد مصرف قرص پرگناکر

دانشمندان با تحقیقات فراوان توانسته اند به ترکیب این قرص مهم دست یابند و آن را به محصولی فوق العاده کاربردی با جذب بالا تبدیل کنند. این محصول که مورد اعتماد پزشکان بسیاری قرار گرفته است، می تواند دوز مناسبی از آهن را به بدن مادر منتقل کند، چرا که مصرف بیش از اندازه آهن در این دوران عوارض جدی را در پی خواهد داشت. همواره باید در نظر داشت فواید قرص پرگناکر در بارداری غیر قابل انکار است، ولی عدم توجه به نکات پزشکی در مورد هر دارویی می تواند خطرساز باشد. در ادامه به بررسی چند نکته در مورد این قرص قابل اعتماد می پردازیم.

  • قرص پرگناکر برای جذب بیشتر باید همراه غذا مصرف شود. این موضوع می تواند از تهوع ناشی از بلعیدن این قرص جلوگیری به عمل آورد.
  • دوز پیشنهادی این قرص روزانه 1 عدد خواهد بود، ولی بهتر است زیر نظر پزشک این دوز تعیین و استفاده شود.
  • از تغییر میزان مصرف قرص با تصمیم شخصی جدا خودداری شود.
  • برای جذب هرچه راحت تر دارو بهتر است که همراه یک لیوان آب کامل بلعیده و از جویدن آن خودداری شود.

خرید آنلاین قرص پرگناکر کانسپشن

لینک خرید قرص پرگناکر کانسپشن

اهمیت استفاده از قرص پرگناکر پیش از بارداری

به دلیل اهمیت وجود منابع غنی از آهن در بدن مادر، بهتر است مصرف این قرص در دوران پیش از بارداری با دوز مناسب و زیر نظر پزشک شروع شود. این قرص با ذخیره سازی آهن مورد نیاز بدن مادر می تواند به وی در دوران بارداری کمک شایانی کند، چرا که مصرف زیاد آهن در این دوران برای جنین آسیب زا خواهد بود. از طرف دیگر نیاز به منابع غنی آهن در این دوران به خوبی ملموس است. با انتخاب درست و اثبات فواید قرص پرگناکر در بارداری می توان با اطمینان برای قدم نهادن در این مرحله از زندگی اقدام کرد.

افزایش میزان باروری به دلیل تقویت بدن از دیگر فواید این قرص قابل اعتماد به شمار می رود. بسیاری از بانوان با مشکل سقط جنین مواجه هستند. اکثر موارد سقط به دلیل عدم توانایی بدن برای نگهداشتن جنین و ضعف بنیه رخ می دهد. با مصرف این قرص و افزایش میزان املاح مفید در بدن هر زنی می تواند به رویای مادر شدن رنگ حقیقت بزند و این لذت شیرین را تجربه کند.

اهمیت استفاده از قرص پرگناکر پیش از بارداری

عوارض قرص پرگناکر

تمامی داروهای پزشکی باید تحت نظر و تجویز پزشک مصرف شوند. اهمیت این موضوع در دوران بارداری بیش از هر زمان دیگری است. مصرف دوز نامناسب از هر کدام از ویتامین ها و داروها می تواند صدمات و آسیب های جبران ناپذیری به مادر و جنین منتقل کند. با وجود فواید قرص پرگناکر در بارداری که بر هیچ کس پوشیده نیست، در صورت عدم رعایت دستور پزشک یا استفاده سرخود باید منتظر عواقب آن بود.

توصیه ای که تمامی صاحب نظران در این امر دارند، عدم تجویز به افراد مشابه است. هیچ فردی نباید به دلیل شباهت شرایط به فرد دیگری اقدام به مصرف این قرص کند. هر چند که این قرص نوعی مکمل غذایی با املاح و ریز مغذی های مفید است، ولی میزان نامناسب از هر ماده ای برای بدن آسیب رسان تلقی می شود. مصرف کنندگان قرص پرگناکر معمولا دچار عوارض جانبی جدی نخواهند شد، ولی در صورت سردرد، تهوع، یبوست و ناراحتی های معده باید سریعا مصرف دارو را قطع کرده و برای ادامه روند استفاده با پزشک خود مشورت کنید.

خرید انواع مولتی ویتامین عمومی و مینرال از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

عوارض جانبی قرص پرگناکر

فواید مصرف قرص پرگناکر در بارداری

حفظ سلامتی مادر و جنین در دوران بارداری خطیرترین وظیفه این قرص به شمار می رود که به دلیل اثبات فواید قرص پرگناکر در بارداری می توان اذعان داشت که این وظیفه به درستی به انجام رسیده است. وظیفه ای که با مصرف درست این دارو می تواند نتایج دلچسب و شیرینی را برای مادر و فرزند به ارمغان بیاورد. بدون شک آرزوی هر مادری داشتن فرزند سالم است. این مهم با تلاش و مراقبت های فراوان حاصل می شود. تاثیر تغذیه ناسالم، مصرف الکل، استعمال دخانیات و … بر سلامت جنین غیر قابل انکار است، ولی این تمام ماجرا نیست.

در زندگی شهری که آلودگی، امواج و … تاثیر مستقیم بر سلامتی مادر و فرزند خواهند داشت، باید برای داشتن فرزند سالم با برنامه ریزی دقیقی پیش رفت. جایگاه تغذیه سالم در این برنامه از اهمیت بالایی برخوردار است. عدم جذب ویتامین موجود در مواد خوراکی توسط مادر به دلایل محیطی یا ژنتیکی از دیگر مشکلات است. از دیگر فواید این قرص می توان به تامین ویتامین و املاح مورد نیاز بدن در دوران بارداری اشاره داشت که باید برای بهره مندی کامل به دستورات پزشک عمل کرد.

در داروخانه آنلاین دکتر بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

نوشته های مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم