قرص پرگناکر اورجینال برای چیست؟ (موارد مصرف پرگناکر اورجینال)

قرص پرگناکر اورجینال ویتابیوتیکس چیست
تاریخ ایجاد :

اگر دچار مشکلات باروری ناشی از کمبود ویتامین ها و مواد معدنی هستید و نیاز به یک مولتی ویتامین بسیار مفید دارید، قرص پرگناکر اورجینال ویتابیوتیکس پیشنهاد فوق العاده ای برای شما است. این قرص توسط بهترین متخصصان شرکت انگلیسی ویتابیوتکس فرموله می شود و به صورت تخصصی برای تقویت بدن مادران در قبل، بعد و حین بارداری تولید شده است. 

قرص پرگناکر اورجینال حاوی انواع ویتامین ها و مواد معدنی است که بدن بانوان برای باروری به آنها نیاز دارد. داروی پرگناکر برای کسانی که تصمیم به بارداری دارند، فرموله شده است. مصرف این محصول در دوران قبل از بارداری به تقویت بدن و افزایش باروری کمک می کند. زیرا تمامی مواد مورد نیاز بدن بانوان با مصرف این مکمل تامین می شود و شرایط برای بارداری سالم مهیا خواهد شد. 

این قرص اگر همراه با رژیم غذایی سالم مصرف شود، بدون شک تمامی مواد مفید و مورد نیاز بدن مادر را تامین می کند و مانع از ایجاد مشکلات متعدد برای جنین و مادر می شود. برای آشنایی بیشتر با این مکمل و فواید آن با ما همراه باشید. 

در داروخانه آنلاین داروهوم با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

خرید قرص پرگناکر اورجینال ویتابیوتیکس

خواص قرص پرگناکر اورجینال قبل از دوران بارداری

این مکمل حاوی انواع ویتامین ها و مواد معدنی است که بدن بانوان برای باروری به آنها نیاز دارد. داروی پرگناکر برای کسانی که تصمیم به بارداری دارند، فرموله شده است. مصرف این محصول در دوران قبل از بارداری به تقویت بدن و افزایش باروری کمک می کند. زیرا تمامی مواد مورد نیاز بدن بانوان با مصرف این مکمل تامین می شود و شرایط برای بارداری سالم مهیا خواهد شد.  با مصرف قرص پرگناکر اورجینال، 400 میکروگرم فولیک اسید، 10 میکروگرم ویتامین دی، 17 میلی گرم آهن، 15 میلی گرم زینک و 1000 میکروگرم مس به بدن وارد می شود که این مقدار طبق توصیه سازمان بهداشت انگلیس، برای زنان در دوران بارداری و شیردهی ضروری است. از آنجایی که دوز ترکیبات موجود در این قرص بر اساس نیازهای بدن زنان در دوران بارداری، قبل و بعد از آن مشخص شده است، ایمنی بالایی دارد و مصرف روزانه آن فواید بسیاری برای بدن به همراه خواهد داشت.  به طور کلی در ترکیبات این محصول از 19 ویتامین و ماده معدنی استفاده شده است که مهمترین آنها فولیک اسید و ویتامین D هستند. زنانی که قصد باردار شدن دارند، باید دو الی سه ماه قبل از این دوران مصرف مکمل مورد نظر را شروع کنند. در این صورت عملکرد بدن بهبود پیدا می کند و شانس بارداری نیز بالا می رود. تشکیل جنین سالم نیز از جمله فواید مصرف قرص پرکناگر قبل از دوران بارداری است. برای اطلاع دقیق از روش و میزان مصرف این مکمل در دوران قبل از بارداری باید با پزشک مشورت و بر اساس کمبود بدن خود به ریز مغذی ها از این مکمل استفاده کنید.

خرید انواع قرص مکمل های دوران بارداری از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

فواید مصرف قرص پرگناکر اورجینال در دوران بارداری 

حفظ سلامت جنین و مادر در دوران بارداری از اهمیت بسیاری برخوردار است. این قرص در لیست مکمل های بسیار محبوب و پرفروش در این دوران است که تحت لیسانس کشور انگلستان در ایران تولید می شود. این محصول باید زیر نظر پزشک مصرف شود که بهترین نتیجه را به ارمغان آورد.  در ترکیبات این مکمل انواع ریز مغذی مورد نیاز بدن زنان وجود دارد که مقدار آنها زیر نظر بهترین متخصصان و پزشکان تعیین شده است. به همین دلیل با استفاده روزانه از این قرص مواد مغذی مورد نیاز به بدن زنان وارد می شود و به آنها در بهبود وضعیت بارداری کمک می کند.  با مصرف این قرص در دوران بارداری و زیر نظر پزشک فواید بسیاری نصیب زنان باردار خواهد شد. زیرا از طریق مصرف تنها یک عدد از این قرص، ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن تامین می شود و بدین طریق سلامت مادر و جنین حفظ خواهد شد. قرص پرگناکر اورجینال اگر در بهترین زمان مورد استفاده قرار گیرد، فواید بیشماری دارد که در ادامه آنها را عنوان می کنیم.

  • موثر در تقسیم سلولی 
  • کاهش خستگی و بی‌حالی دوران بارداری 
  • کمک به تشکیل گلبول‌ های قرمز خون 
  • موثر در تولید و آزادسازی انرژی 
  • بهبود وضعیت جسمی زنان در دوران بارداری 
  • جبران کمبود مواد معدنی و سایر ریز مغذی های مهم بدن در زمان بارداری
  • کمک به رشد سیستم عصبی و شناختی جنین
  • حفظ سلامت مادر و جنین 
  • کمک به رشد جسمی و ذهنی جنین در دوران بارداری
  • جلوگیری از تولد زود هنگام جنین یا سقط جنین
  • پیشگیری از ایجاد نقص های مادرزادی جنین
  • کمک به باروری راحت تر زنان
  • جلوگیری از ابتلا به بیماری های ویروسی در زمان بارداری 
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • تقویت پوست، مو و ناخن های مادر 
  • حاوی خواص آنتی اکسیدانی برای جلوگیری از ابتلا به بیماری های خطرناک

بیشتر بدانید: فواید قرص پرگناکر در بارداری چیست؟

دلایل مصرف مکمل پرگناکر اورجینال بعد از بارداری 

این قرص جز مکمل های بعد از بارداری و شیردهی نیز محسوب می شود. زیرا در ترکیبات آن از ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن بانوان استفاده شده است. با مصرف این محصول ترکیبات آن از طریق شیر مادر به بدن نوزاد وارد می شوند و به رشد قدی و افزایش وزن او کمک می کنند. همچنین قرص پرگناکر اورجینال در حفظ سلامت بدن بانوان تاثیر فراوانی دارد و موجب بارداری سالم و ایمن می شود. البته قبل از مصرف این محصول بهتر است با پزشک متخصص در این زمینه مشورت های لازم صورت گیرد که در دوران شیردهی مشکلی برای بانوان و نوزادان پیش نیاید. در ادامه فواید ترکیبات موجود در این مکمل برای بدن مادر و نوزاد را بررسی می کنیم.

بیشتر بدانید: ویتامین های مورد نیاز در دوران بارداری

تاثیر ویتامین ها روی سلامت نوزاد و مادر 

بر اساس تحقیقات صورت گرفته توسط سازمان بهداشت بریتانیا، مصرف این مکمل بعد از بارداری و در دوران شیردهی برای حفظ سلامت مادر و نوزاد بسیار ضروری است. زیرا از جمله ترکیبات بسیار مفید موجود در این قرص، ویتامین ها هستند که برخی از آنها به صورت محلول در آب و برخی دیگر به صورت محلول در چربی در ترکیبات این مکمل به کار رفته اند.  ویتامین های B کمپلکس به خصوص فولیک اسید به خونرسانی و تشکیل گلبول‌ های قرمز خون در بدن کمک می کنند و مانع از کاهش میزان آهن در بدن می شوند. ویتامین های موجود در قرص پرگناکر اورجینال برای تقویت سیستم ایمنی و حفظ سلامت پوست، مو و ناخن مفید هستند و به همین دلیل مصرف آنها در دوران شیردهی بسیاری ضروری است. ویتامین C نیز از جمله ترکیبات بسیار کلیدی موجود در این مکمل محسوب می شود که به جذب بهتر آهن در بدن مادر و نوزاد کمک می کند. ویتامین های E ، K و D نیز ویتامین های دیگر موجود در این مکمل محسوب می شوند که برای رشد نوزاد و حفظ سلامت مادر فواید بسیاری دارند. ویتامین D به افزایش استحکام استخوان ها و ناخن ها کمک می کند و از پوکی استخوان مادر و همچنین ابتلا به راشیتیسم در نوزاد جلوگیری به عمل می آورد.  خرید قرص پرگناکر کانسپشن ویتابیوتیکس

خواص مواد معدنی در افزایش رشد نوزاد و ارتقای عملکرد بدن مادران 

آهن، منیزیم، زینک، سلنیوم، مس و ید از جمله ترکیبات معدنی بسیار مفید و ضروری بدن هستند که کمبود آنها مشکلات جدی را برای مادر و نوزاد به همراه می آورد. دریافت زینک در دوران شیردهی موجب رشد طبیعی نوزاد می‌ شود و علاوه بر آن به حفظ سلامت پوست، مو و ناخن های مادر نیز کمک می کند.  این ماده معدنی در تولید نوکلئیک اسیدها و پروتئین ها نیز مفید است و بدین طریق موجب رشد مغزی نوزاد نیز می شود. کمبود زینک در بدن مادر احتمال ابتلا به ناهنجاری های سیستم عصبی در نوزاد را افزایش می دهد. البته عملکرد بسیاری از ارگان های بدن نیز به میزان این ماده بستگی دارد.‌ به همین دلیل در هر عدد قرص پرگناکر اورجینال به میزان 15 میلی گرم زینک استفاده شده است.  آهن نیز از جمله ترکیبات بسیار مفید موجود در این مکمل عنوان می شود که به دلیل جلوگیری از کم خونی در ترکیبات این قرص استفاده شده است.‌ این ماده معدنی سرعت خون رسانی در بدن مادر را افزایش می دهد و مانع از فقر آهن و افسردگی بعد از زایمان می شود. همچنین آهن به افزایش وزن و عملکرد ذهنی نوزاد کمک می کند.  ید یکی دیگر از مواد معدنی موجود در ترکیبات پرگناکر اورجینال است که موجب رشد جسمی و عصبی نوزاد و جلوگیری از ابتلا او به بیش فعالی، عقب افتادگی ذهنی و جسمی می‌ شود. از آنجایی که نوزاد در این دوران از شیر مادر تغذیه می‌ کند، میزان کافی ید از این طریق به بدن او وارد می شود.

تاثیرات قرص پرگناکر روی چاقی قبل، بعد و در دوران بارداری

بسیاری از زنان به دلیل تاثیرات چاق کنندگی این قرص از مصرف آن در دوران بارداری و قبل از آن اجتناب می کنند. این تصور که قرص پرگناکر اورجینال خواص چاق کنندگی دارد، کاملا اشتباه است. زیرا دوز تمامی ترکیبات موجود در این مکمل توسط سازمان غذا و دارو تایید شده است و نمی توان گفت که این قرص موجب چاقی و اضافه وزن می شود.  اما برخی از افراد عنوان کرده اند که بعد از مصرف این مکمل دچار اضافه وزن شده اند. افزایش وزن بعد از استفاده از این محصول به دلیل افزایش اشتها و پرخوری است. زیرا برخی از ویتامین ها و مواد معدنی موجود در ترکیبات پرگناکر مانند: ویتامین های گروه B و زینک موجب افزایش اشتها می شوند.  البته افرادی که دارای کمبود شدید این ترکیبات در بدن هستند، با مصرف قرص مورد نظر ممکن است، افزایش وزن را تجربه کنند. زیرا این ترکیبات متابولسیم بدن را بالا می برند و میل به مصرف مواد غذایی را افزایش می‌ دهند. در دوران بارداری افزایش وزن امری طبیعی است که دلیل آن نیز افزایش میزان خون و مایعات بدن در شکم و رحم عنوان می شود.  در نتیجه مصرف این مکمل ارتباطی به اضافه وزن و چاقی مادر در دوران بارداری ندارد. البته مادران در این دوران باید از رژیم غذایی سالم استفاده کنند که کالری، کربوهیدارت و چربی بدن آنان افزایش پیدا نکند و دچار اضافه وزن کاذب نشوند.

جمع بندی

قرص پرگناکر اورجینال جز مکمل های بارداری است که در دوران قبل و بعد از بارداری نیز استفاده می شود. این مکمل دارای ترکیباتی از قبیل: ویتامین های گروه B، ویتامین C، زینک، آهن، ید، ویتامین E ،K و سایر مواد معدنی است که به بهبود وضعیت سلامت مادر و جنین کمک می کنند.  این ترکیبات مانع از نقص های مادر زادی و سقط جنین می شوند و در رشد جسمی و ذهنی جنین بسیار موثر هستند. استفاده از این مکمل در دوران شیردهی برای ارتقای عملکرد ارگان های بدن مادر و نوزاد نیز توصیه می شود. البته قبل از مصرف این قرص بهتر است با پزشک مشورت کنید که متناسب با نیاز بدن شما به ریز مغذی ها، دوز مناسبی از این محصول را به شما پیشنهاد دهد.

نوشته های مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم