راهنمای انتخاب بهترین قرص برای درمان زگیل تناسلی زنان

بهترین قرص برای زگیل تناسلی زنان
تاریخ ایجاد :

بهترین قرص برای زگیل تناسلی زنان چیست؟ آیا می توان از شر زگیل تناسلی خلاص شد؟ قاتل زگیل تناسلی چیست؟ سوالاتی از این قبیل در ذهن بیشتر افراد وجود دارد که نمی توان جواب قطعی به آن داد. در حال حاضر هیچ درمان قطعی برای از بین بردن عفونت HPV وجود ندارد، اما برای اکثر افراد این عفونت توسط سیستم ایمنی برطرف می شود.

شما می توانید به کمک برخی درمان ها از جمله درمان موضعی، سرما درمانی، برداشتن زگیل با کوتر الکتریکی، لیزر یا جراحی و درمان های خانگی علائم زگیل تناسلی را از بین ببرید، اما ما در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین راه درمان زگیل تناسلی زنان آشنا کنیم. برای از بین بردن زگیل تناسلی روش های مختلفی وجود دارد، اما ممکن است برای خلاص شدن از شر آن به چندین درمان نیاز داشته باشید. مهم ترین مسئله این است که در طول درمان، شما باید از تماس جنسی خودداری کنید. لیستی از بهترین قرص برای زگیل تناسلی عبارت اند از:

  • کپسول پاورفیت هولیستیکا
  • قرص سایمتیدین
  • قرص لوامیزول
  • قرص ایمیونس ویتابیوتیکس
  • قرص کینوکو پلاتینیوم
  • کپسول شیتاکه پلانتا
  • قرص والاسیکلوویر

در داروخانه آنلاین داروهوم با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

بهترین درمان زگیل تناسلی زنان

از آنجایی که هیچ درمانی برای عفونت زمینه ای HPV وجود ندارد، تنها راه خلاص شدن از شر HPV این است که منتظر بمانید تا سیستم ایمنی به طور طبیعی ویروس را از بین ببرد. بسیاری از پزشکان معتقدند که ضعف سیستم ایمنی می تواند منجر به شیوع بیشتر این بیماری شود.

اگر سیستم ایمنی بدن شما نتواند به طور موثر با عفونت HPV مبارزه کند، احتمال تشدید شدن زگیل تناسلی بیشتر است. بنابراین، برای کمک به تقویت سیستم ایمنی لازم است که در سبک زندگی و رژیم غذایی خود تغییراتی ایجاد کنید.سیگار کشیدن توانایی سیستم ایمنی بدن را کاهش می‌دهد، که می‌تواند زمان بهبودی را طولانی‌تر کند. ورزش کردن، از سوی دیگر، توانایی بدن را برای از بین بردن عفونت افزایش می‌دهد.

بیشتر بدانید:  معرفی بهترین دارو برای درمان زگیل تناسلی مردان

قرص ایمیونس ویتابیوتیکس ۳۰ عددی

قرص‌های درمان زگیل تناسلی زنان: معرفی 7 گزینه موثر

یکی از روش هایی که برای درمان زگیل تناسلی موثر است، استفاده از مکمل های تقویت سیستم ایمنی است. در واقع این قرص ها می توانند با تقویت سیستم ایمنی، بدن شما را در برابر زگیل تناسلی مقاوم کنند. داروهای درمان زگیل تناسلی، علاوه بر از بین بردن زگیل، با خواص ضد التهابی و ویروسی خود به مبارزه به عفونت نیز کمک می‌کنند. در ادامه به معرفی چند قرص خواهیم پرداخت که در درمان زگیل تناسلی زنان موثر هستند. 

1. کپسول پاورفیت هولیستیکا؛ بهترین دارو برای زگیل تناسلی زنان

کپسول پاورفیت می تواند به تعدیل و تقویت سیستم ایمنی و بهبود سریعتر بیماری های ویروس و میکروبی کمک کند. این کپسول قندهای ضروری که برای سیستم ایمنی به آن نیاز داریم را تامین می کند. مطالعات نشان می دهد که کپسول پاور فیت حتی می تواند در درمان سرطان نیز موثر باشد. خوشبختانه برای تهیه این محصول از مواد نگهدارنده، رنگ ها و طعم دهنده های صنعتی استفاده نشده است.

کپسول پاورفیت تحت لیسانس هولیستیکای فرانسه است و از عصاره قارچ شیتاکه تولید می شود. در کشورهایی مانند چین و ژاپن از این قارچ به صورت خوراکی استفاده می شود. قارچ شیتاکه حاوی پروتئینی است که اسید های آمینه ضروری برای بدن و مشتقات آن مانند هیدروکسی پروپیلن و هیدروکسی لیزین را دارد. 

کپسول پاورفیت هولیستیکا ۳۲ عددی

کپسول پاورفیت قوای جسمانی و فیزیکی فرد را افزایش می دهد، بخصوص برای ورزشکاران که نیاز به قدرت بدنی بالایی دارند. همچنین می تواند برای سالمندان یا افرادی که در دوران نقاهت بیماری به سر می برند نیز مفید باشد. مثلا برای پیشگیری و بهبود سریع آنفولانزا، تبخال یا به عنوان درمان کمکی زگیل تناسلی مناسب است.

بیشتر بدانید: درمان زگیل تناسلی با قرص پاورفیت

2. قرص سایمتیدین؛ بهترین دارو برای درمان زگیل تناسلی

قرص سایمتیدین یکی از داروهایی است که معمولا به عنوان آنتی اسید به رفع مشکلات گوارشی کمک می کند. برخی مطالعات نشان می دهد که این قرص به دلیل داشتن آنتی اکسیدان می تواند در درمان برخی از انواع زگیل تناسلی موثر باشد. از سایمتیدین می توان در اشکال مختلف خوراکی مانند کپسول، قرص، شربت و آمپول استفاده کرد.

3. قرص لوامیزول؛ تقویت سیستم ایمنی بدن در برابر زگیل تناسلی

قرص لوامیزول با افزایش قدرت سیستم ایمنی و تضعیف ویروس HPV می تواند سبب از بین بردن زگیل تناسلی شود. این قرص سبب تحریک سیستم ایمنی می شود و در درمان بیماری های عفونی و ویروسی موثر است.

به دلیل جذب سریع قرص لوامیزول در سیستم گوارشی، اثرات آن می تواند بعد از مدت زمان کوتاهی نمایان شود. اما به خاطر داشته باشید که این دارو را به صورت همزمان با الکل مصرف نکنید؛ زیرا ممکن است دچار عوارض خطرناکی شوید.

4. قرص ایمیونس ویتابیوتیکس؛ مکملی قدرتمند برای تقویت سیستم ایمنی

قرص ایمیونس ویتابیوتیکس یک مکمل قدرتمند برای تقویت سیستم ایمنی است که می تواند شما را در مقابل عفونت های ویروسی مانند زگیل تناسلی و آنفولانزا مصون سازد. این دارو دارای خواص آنتی اکسیدانی است که اثرات مخرب رادیکال های آزاد و استرس های محیطی را کاهش می دهد.

قرص ایمیونس دارای ترکیب فوق العاده ای از ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن است که می تواند در درمان بیماری های قلبی عروقی، مشکلات تنفسی، آلرژی های فصلی نیز موثر باشد. قرص ایمیونس همچنین حاوی مقادیری زینک، فولات، سلنیوم، بتاکاروتن، بیوفلاونوئیدها، کارتنوئیدها، آمینو اسیدها، ال سیستین و ال کارنتین است.

قرص ایمیونس ویتابیوتیکس 4

5. قرص کینوکو پلاتینیوم AHCC

همانطور که گفتیم سیستم ایمنی ضعیف می تواند سبب نفوذ ویروس HPV به بدن شود. قرص های AHCC می توانند با تقویت سیستم ایمنی بدن از ابتلا به بیماری های مقاربتی مانند زگیل تناسلی پیشگیری کنند. یکی از ترکیبات این محصول، عصاره قارچ ژاپنی شیتاکه است که تاثیر فوق العاده ای بر سیستم دفاعی بدن دارد و عوارض جانبی خاصی نیز ندارد.

6. کپسول شیتاکه پلانتا

کپسول شیتاکه پلانتا، دارویی گیاهی از ترکیب عصاره سه قارچ شیتاکه، گانودرما و مایتاکه است. این دارو نیز با تقویت سیستم ایمنی می تواند در درمان بیماری زگیل تناسلی بسیار موثر واقع شود.

7. قرص والاسیکلوویر

بهترین قرص برای زگیل تناسلی زنان قرص والاسیکلوویر است که می تواند در درمان عفونت هایی که از ویروس هرپس سیمپلکس ناشی می شود، موثر باشد. بیماری زونا، تبخال و زگیل تناسلی از جمله بیماری های ناشی از این ویروس هستند.

در صورتی که قرص والاسیکلوویر در روزهای ابتدایی شروع علائم مصرف شود می تواند سرعت پیشرفت بیماری را کاهش دهد. به طور معمول بیمار بعد از چند روز مصرف متوجه بهبود علائم خواهد شد، اما ممکن است که بهبودی کامل تا چند هفته به طول بیانجامد. استفاده از این دارو همچنین می تواند سبب کاهش خطر انتشار ویروس و انتقال آن به دیگران شود. با وجود این توصیه می شود جهت کاهش خطرات از برقراری رابطه جنسی و بوسیدن خودداری کنید.

بهترین درمان خانگی زگیل تناسلی زنان

طبق یک بررسی تحقیقاتی که در سال 2012 انجام شده است، هیچ درمان استانداردی برای زگیل تناسلی وجود ندارد که تمامی پزشکان در مورد آن توافق نظر داشته باشند. آن ها با توجه به نوع زگیل و مدت زمان مبتلا شدن شما به آن، از درمان های متفاوتی استفاده می کنند.

روش‌های درمانی زگیل تناسلی عبارتند از فریز کردن، لیزر درمانی و مصرف دارو. در صورت ابتلا به زگیل تناسلی، مراجعه به پزشک برای دریافت درمان مناسب توصیه می‌شود. همچنین، می‌توان برخی داروهای خانگی را برای از بین بردن زگیل امتحان کرد.

 یکی از شایعاتی که در این خصوص وجود دارد مفید بودن خمیر دندان برای زگیل تناسلی است. بهتر است بدانید که خمیر دندان بیشتر از این که مفید باشد می تواند به پوست شما آسیب بزند. برخی از درمان های خانگی که می تواند برای از بین بردن زگیل تناسلی استفاده شود شامل موارد زیر است:

  1. استفاده از روغن درخت چای، عصاره سیر و سرکه سیب به صورت موضعی
  2. مصرف مولتی ویتامین یا مکمل های فولات و B12
  3.  تغییر سبک زندگی و استفاده از رژیم غذایی مناسب

رژیم غذایی مناسب؛ بهترین درمان خانگی زگیل تناسلی زنان

برای درمان زگیل تناسلی بهتر است که از خوردن برخی مواد غذایی مانند گوشت قرمز، غذاهای آلرژی زا، نان های تصفیه شده، کافئین و غذاهای فرآوری شده با چربی ترانس اجتناب کنید. از طرف دیگر مصرف بعضی مواد غذایی می تواند به تقویت سیستم ایمنی بدن و درمان HPV کمک کند.

 برخی از غذاهایی که باید در رژیم خود بگنجانید شامل غذاهای غنی از آنتی اکسیدان مانند زغال اخته، سبزیجات دارای برگ تیره مانند اسفناج، مصرف انواع کلم، غلات کامل، مغزها، حبوبات و گوشت کم چربی است.

در داروخانه آنلاین داروهوم با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

خلاصه کلام

برای از بین بردن زگیل تناسلی روش های مختلفی وجود دارد، اما ممکن است برای خلاص شدن از شر آن به چندین درمان نیاز داشته باشید. مهم ترین مسئله این است که در طول درمان، شما باید از تماس جنسی خودداری کنید.

زگیل تناسلی ممکن است خود به خود از بین برود؛ زیرا سیستم ایمنی شما می تواند با عفونتی که باعث آن می شود مبارزه کند. یکی از روش هایی که می تواند به تقویت سیستم ایمنی کمک کند، استفاده از بهترین قرص برای زگیل تناسلی زنان است. ما در این مقاله شما را با چند قرص تاثیرگذار برای از بین بردن زگیل تناسلی زنان آشنا ساختیم.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم