بهترین کلینیک ساخت کفی طبی با اسکن کف پا در تهران

تاریخ ایجاد :

اگر شما هم به دنبال بهترین مرکز و کلینیک ساخت کفی طبی با اسکن کف پا در تهران هستید، مطالعه این مطلب را از دست ندهید. امروزه با توجه به افزایش فشار کاری و عدم توجه به سلامت پاها، افراد در معرض دردها و ‌مشکلات پا و زانو قرار دارند که به کمک کفی های طبی، می توان این مشکلات را به طور چشمگیری کاهش داد. اما نکته حائز اهمیت در خصوص نتیجه گیری حداکثری از این کفی های طبی، کلینیک سازنده آن می باشد.

برخی کلینیک ها در ساخت کفی طبی از تکنولوژی اسکن کف پا بهره می گیرند که این امر منتهی به ساخت کفی های طبی کاملا مطابق با پا میشود. اما سوال این جا است که بهترین کلینیک ساخت کفی طبی با اسکن کف پا در تهران کجاست؟ کلینیک کاویان طب با بیش از 10 سال سابقه در زمینه ساخت انواع کفش ‌و کفی های طبی با تکنولوژی اسکن کف پا و دستگاه CNC از پیشگامان این روش محسوب می شود. با ما در این مطلب همراه باشید تا ضمن شرح ضرورت استفاده از کفی طبی، شما را با این کلینیک آشنا کنیم.

ضرورت استفاده از کفی طبی چیست؟ 

پیش از آن که بیشتر به شرح بهترین کلینیک ساخت کفی طبی و اسکن کف پا در تهران بپردازیم، بهتر است ابتدا بدانید که چرا باید از کفی های طبی استفاده کرد؟ یکی از بهترین روش های حفظ سلامتی پاها، استفاده همزمان از کفش و کفی طبی مناسب می باشد. کفی های طبی ضمن راحت تر و لذت بخش تر کردن راه رفتن، سلامت پاها را تضمین کرده و انجام امور را تسهیل خواهند کرد. سایر دلایل استفاده از کفی طبی به شرح زیر می باشد:

افزایش طول عمر کفش 

عدم استفاده از کفی طبی، فشار زیادی را به پاشنه پا وارد کرده و شوک وارده به پا در کنار ضربه به پاها، سبب آسیب به کفش نیز می شود و در نتیجه عمر کفش را کوتاه خواهد کرد. بنابراین استفاده از کفی طبی با کیفیت، ضمن اصلاح راه رفتن و توزیع فشارهای وارده به پا به طور یکنواخت، عمر کفش را نیز طولانی تر خواهد کرد.

احساس راحتی در پاها 

تهیه یک جفت کفی طبی با کیفیت که از قوس کف پا نیز حمایت می کند، احساس راحتی بسیاری را در پای شما ایجاد خواهد کرد. از آن جایی که امروزه در برخی از کلینیک ها از قبیل کلینیک کاویان طب در ساخت کفی طبی از تکنولوژی اسکن کف پا کمک گرفته می شود، از کف پاها به خوبی محافظت شده و پاها فرم خود را به خوبی حفظ خواهند کرد. افزایش سلامت عمومی و تقویت آن از دیگرمزیت تهیه کفی طبی از کلینیک کاویان طب که بهترین کلینیک ساخت کفی طبی و اسکن کف پا در تهران است می باشد.

جلوگیری از دفورمیتی و آسیب به پا 

در کنار سایر ویژگی های گفته شده، کفی های طبی با کیفیت و سفارشی، به طور کلی سبک زندگی شما را تغییر خواهند داد. اگر علاقه مند به داشتن سبک زندگی فعال هستید، باید بدانید که تراز و هم ارتفاع بودن پاها و بدن بسیار حائز اهمیت می باشد. در کلینیک کاویان طب متخصصین به طور مداوم پای شما را به کمک اسکن کف پا آنالیز کرده تا پس از تشخیص ناهنجاری، با ساخت کفی طبی سفارشی از دفورمیتی و مشکلات پا جلوگیری نمایند.

اصلاح اختلالات موجود در پا 

به کمک کفی های طبی نه تنها می توان از بروز بسیاری از مشکلات و اختلالات جلوگیری کرد، بلکه می توان طیف وسیعی از بیماری های پا را درمان نمود. درد پاشنه آشیل، فاشیای پلانتار، درد انگشتان پا، میخچه و زانو درد از جمله بیماری هایی هستند که به کمک کفی طبی قابل درمان می باشد. بدین ترتیب برای تجربه یک زندگی سالم، باید بهترین کلینیک را جهت ساخت کفی طبی انتخاب نمود تا ابتدا مشکل پا به کمک اسکن کف پا تشخیص داده شود و سپس اقدام به درمان آن با کفی های طبی کرد.

همان طور که پیش از این هم گفته شد، توصیه ما به شما عزیزان جهت برطرف نمودن اختلالات و‌ مشکلات پا، مراجعه به کلینیک کاویان طب می باشد تا پس از بررسی های لازم توسط متخصصین متبحر این مجموعه تخصصی و اسکن کف پای شما، بهترین کفی طبی با به کارگیری با کیفیت ترین متریال ها طراحی و تولید شود.

کلینیک ساخت کفی طبی با اسکن کف پا در تهران

ساخت کفی طبی با اسکن کف پا در کلینیک کاویان طب 

از آن جایی که پا منعکس کننده وضعیت بدنی و تنش های عضلانی اسکلتی می باشد، انجام اسکن کف پا، پیش از ساخت کفی طبی بسیار مهم می باشد. به کمک اسکن کف پا می توان نوع قوس پا، حرکت رو به داخل یا بیرون پا، نقاط پا که در تماس با زمین هستند و ناهنجاری های کف پا را تشخیص داده و ‌‌مطابق با آن کفی طبی مناسب را ساخت. در کلینیک کاویان طب انواع دستگاه اسکن کف پا دو بعدی و ‌سه بعدی موجود بوده و متخصصین این مجموعه نسبت به وضعیت پای شما، یکی از آن ها را به کار گرفته و اقدام به ساخت کفی طبی با بالاترین کیفیت می کنند. پس اگر به سلامت پاهای خود اهمیت می دهید، توصیه ما به شما مراجعه به کلینیک کاویان طب و تهیه کفی های طبی سفارشی این مجموعه می باشد.

در هنگام خرید کفی طبی از کلینیک های ارتوپدی باید به چه نکاتی توجه کرد؟ 

دلایل متعددی وجود دارند که تهیه کفی های طبی را ضروری می کنند. از درد در ناحیه پا و زانو گرفته تا حمایت از قوس کف پا. از آن جایی که کفی های طبی تنوع بالایی داشته، قطعا انتخاب مناسب ترین کفی طبی، امری دشوار به نظر می رسد. در ادامه نکاتی را ذکر خواهیم کرد تا به هنگام خرید کفی طبی آن ها را مد نظر قرار داده تا بهترین انتخاب را داشته باشید. البته شایان به ذکر است که در صورت مراجعه به کلینیک کاویان طب، متخصصین این مجموعه مناسب ترین و بهترین کفی طبی را برای شما تجویز خواهد کرد.

اندازه کفی طبی 

به هنگام خرید کفی های طبی، سایز درج شده روی محصول را چک کرده و سپس آن را درون کفش خود قرار دهید و از میزان راحتی و اندازه بودن آن اطمینان حاصل کنید. البته این کار تنها زمانی لازم است که شکم قصد خرید کفی طبی آماده را دارید. هنگام خرید کفی طبی سفارشی از کلینیک کاویان طب دیگر نگرانی بابت اندازه بی دلیل می باشد، زیرا که کفی های طبی ساخته شده با اسکن های سه بعدی کف پا در این کلینیک، دقیقا مطابق سایز و فرم پا ساخته می شوند.

سایز کفی بر اساس نیاز شما 

علاوه بر این که کفی ها از لحاظ جنس در سه دسته نرم، سخت و متحرک قرار می گیرند، بر اساس سایز نیز در دو دسته تمام سایز و سه چهارم سایز نیز قرار می گیرند. همان طور که از نام این کفی ها مشخص است، کفی های تمام سایز، کف پا را به طور کامل احاطه کرده، اما سه چهارم سایز تنها از بخش خاصی از پا حمایت می کنند، البته انتخاب این نوع کفی به نظر پزشک بستگی دارد.

نوع قوس پا 

از آن جایی که قوس کف پا در افراد متفاوت بوده، به هنگام خرید کفی طبی، توجه به این نکته الزامی می باشد. عدم توجه به قوس کف پا به هنگام خرید کفی طبی، سبب آسیب بیشتر به پا خواهد شد.

دلیل استفاده از کفی طبی 

مشخص کردن دلیل تهیه کفی طبی، سبب خرید مناسب ترین کفی طبی خواهد شد. آیا هدف شما از تهیه کفی طبی، تنظیم قوس پا می باشد؟ به دنبال کفی طبی مناسب برای پاشنه پا هستید؟ یا به دنبال کفی طبی با قابلیت تنظیم و استفاده چند جانبه؟ قطعا مشخص شدن هدف شما از تهیه کفی طبی، منجر به خرید بهترین و کارآمدترین کفی خواهد شد. خوشبختانه در صورت مراجعه به کلینیک کاویان طب دیگر نیازی نیست که بابت موارد ذکر شده در بالا نگرانی داشته باشید، زیرا متخصصین این مجموعه با انجام اسکن کف پا، پاهای شما را به طور کامل بررسی کرده و بهترین و باکیفیت ترین کفی طبی را خواهند ساخت.

مرکز ساخت کفی طبی با اسکن کف پا

مزایای کفی طبی ساخته شده در کلینیک کاویان طب 

شاید با این پرسش مواجه شوید که چرا در این مطلب کلینیک کاویان طب را به عنوان بهترین کلینیک ساخت کفی طبی و اسکن کف پا در تهران معرفی کردیم؟ در پاسخ به این پرسش باید گفت، از آن جایی که در کلینیک کاویان طب ساخت کفی طبی با اسکن سه بعدی پا انجام می شود، این کفی ها مزایای متعددی را شامل می شوند که عبارتند از:

  • کمک به بهبود وضعیت قرارگیری پا در کفش 
  • جلوگیری از آسیب دیدگی پا به هنگام ورزش 
  • کمک به کاهش درد و درمان ناهنجاری های پا 
  • اصلاح چرخش مچ پا
  • محافظت بیشتر از پاها و گرم نگه داشتن پا 

بنابراین با آسودگی به این مجموعه تخصصی کاویان طب مراجعه کرده و از خدمات بی نظیر آن بهره مند شوید.

خرید کفی طبی از کلینیک کاویان طب

از آن جایی که پاهای هر فرد با دیگری متفاوت بوده، تهیه کفی طبی مطابق با آناتومی پای شما بسیار حائز اهمیت می باشد. در کلینیک کاویان طب که بهترین کلینیک ساخت کفی طبی و اسکن کف پا در تهران می باشد، به کمک اسکن کف پا، به طور کامل و دقیق پاها آنالیز شده و سپس با کیفیت ترین کفی طبی مطابق با نتایج حاصله از اسکن ساخته می شود. بنابراین با آسودگی خاطر به این مجموعه مراجعه نموده و در صورت هر گونه ابهام پیش از مراجعه با کارشناسان آن از طریق شماره در ارتباط باشید.

نوشته های مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم