ویتامین ها و مواد معدنی ضروری برای دیابتی ها

بهترین مولتی ویتامین برای دیابتی ها
تاریخ ایجاد :

ممکن است با خود فکر کنید که بهترین مولتی ویتامین برای دیابتی ها چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ آیا مولتی ویتامین افراد دیابتی با افراد دیگر تفاوتی دارد؟ ویتامین هایی وجود دارند که مرتبط با سطوح گلوکز خون و مقاومت انسولین هستند. اگر دیابت دارید بهتر است به طور بخصوص دنبال این ویتامین ها بگردید؛ چراکه در کنار داروها، دستیار خوبی برای حفظ سلامتی شما هستند. مطالعه  این مقاله به شما کمک می کند بهترین مولتی ویتامین را برای مدیریت دیابت خود پیدا کنید.

مصرف مولتی ویتامین می تواند به شما کمک کند که دیابت را بهتر مدیریت کنید و اثرات مخرب آن را بر زندگی خود به حداقل برسانید. به همین دلیل انتخاب مولتی ویتامین مناسب شما بسیار مهم است. پس قرص مولتی ویتامینی را انتخاب کنید که حاوی تمام مواد معدنی و ویتامین های جنگنده با عوارض دیابت است. بهترین مولتی ویتامین برای دیابتی ها، قرص دیابتون اورجینال ویتابیوتیکس است؛ چراکه 21 ماده ی مغذی و تمام ویتامین های لازم برای بدن افراد مبتلا به دیابت را دارد. همچنین در صورتی که به مقدار دوز تعیین شده مصرف شود، عوارض جانبی ندارد. پس بهتر است که این همراه قدرتمند را هنگام سروکله زدن  با دیابت کنار خود داشته باشید.

در داروخانه آنلاین دکتر بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

مکمل ها؛ دشمنان سرسخت قند خون بالا

برای مدیریت دیابت باید راهکارهای مختلفی را همزمان باهم پیش ببرید. مصرف به موقع داروها، زیر نظر گرفتن قند خون، مصرف غذای سالم و ورزش کردن همه استراتژی هایی هستند که در جنگ با دیابت به کار شما می آیند. مصرف مولتی ویتامین نیز یک قدم بسیار ساده است که می توانید برای سلامتی خود بردارید. اما بهترین مولتی ویتامین برای دیابتی ها چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

مولتی ویتامین و مکمل های معدنی عموما تمام چیزی را که برای کنترل دیابت به آن نیاز دارید، دارند اما تعداد کمی مواد مغذی هستند که وجود آن ها بهترین قرص مولتی ویتامین برای دیابتی ها را تعیین می کند.

 بهترین مولتی ویتامین برای دیابتی ها

ویژگی های بهترین مولتی ویتامین برای دیابتی ها

ویتامین هایی وجود دارند که به کنترل سطوح گلوکز خون  یا مقاومت به انسولین کمک می کنند. این ویتامین ها را خوب بشناسید؛ چراکه همان دستیارهایی هستند که در جنگ با قند خون به شما یاری می رسانند. پس به دنبال مولتی ویتامین هایی باشید که این مواد مغذی را داشته باشند.

کرومیوم؛ فلزی سخت، خاکستری رنگ و خوردنی!

کمبود کرومیوم، که یک ماده  معدنی لازم برای بدن است، ممکن است منجر به سطوح بالای قند خون شود. توجه داشته باشید که اگر تشخیص بیماری کلیوی نیز گرفته اید، هرگز نباید کرومیوم مصرف کنید؛ زیرا مکمل های کرومیوم ممکن است آسیب به کلیه ها را افزایش دهد و بیماری را وخیم تر کند.

ویتامین D؛ یار کمکی انسولین

کمبود ویتامین D بسیار رایج است. با این حال زمانی که در افراد دیابتی این کمبود جبران می شود، حساسیت انسولین 60% بهبود می یابد. اگر که می خواهید راحت تر دیابت را مدیریت کنید، حواستان به کمبود این ویتامین باشد و مکملی را انتخاب کنید که ذخیره های خالی ویتامین D را در بدنتان پر کند.

سلنیوم؛ سمی در مقدار بالا اما لازم برای بدن

خطر ابتلا به دیابت با فقر سلنیوم مرتبط شده است. این ماده به مقدار بسیار کم برای بدن لازم است و موجب تقویت سیستم ایمنی بدن و به راه انداختن برخی فرآیندهای متابولیک می شود.

ویتامین B12؛ قربانی داروهای دیابتی

فقر این ویتامین در بدن می تواند به بیماری عصبی که یک خطر شناخته شده در بیماران دیابتی است، منجر شود. همچنین متفورمین، داروی رایج دیابت می تواند ریسک کمبود ویتامین  B12 را افزایش دهد. بنابراین، بهترین مولتی ویتامین برای دیابتی هایی که متفورمین مصرف می کنند، محصولاتی هستند که حاوی ویتامین B12 باشند.

منگنز؛ تاثیر رژیم غذایی ضعیف

افرادی که به رژیم غذایی خود دقت نمی کنند یا غذاهای آماده و فرآوری شده زیاد مصرف می کنند، بیشتر احتمال دارد دچار کمبود منگنز شوند. مکمل های منگنز می تواند به کاهش سطوح گلوکز در افرادی که دیابت نوع 2 دارند، کمک کند. همچنین این مکمل ها ریسک بیماری های قلبی عروقی را در افراد دیابتی نوع 2 کاهش می دهند. در واقع منگنز دوست خوب شما در کنترل  دیابت نوع 2 است.

ویتامین C، حیاتی برای بدن

ویتامین C یکی از آنتی اکسیدان های ضروری بدن است که در برخی از مواد غذایی از جمله مرکبات یافت می شود. این ویتامین محلول در آب است و مصرف روزانه  آن حیاتی است. از آن جایی که افراد دیابتی در معرض ابتلا به زخم ها و التهاب ها قرار دارند، ویتامین C باعث بهبود و ترمیم زخم ها می شود. اگر که از دیابت رنج می برید، بهتر است از مولتی ویتامین یا قرص جوشان برای دیابتی ها که حاوی ویتامین C هستند، استفاده کنید.

بهترین مکمل های مولتی ویتامین برای افراد دیابتی

بهترین مولتی ویتامین برای دیابتی ها، محصولی است که حاوی کروم، ویتامین های گروه B، منگنز، ویتامین A، ویتامین D، ویتامین C، سلنیوم و آهن باشد. یک مولتی ویتامین مناسب می تواند به شما کمک کند که حتی با وجود دیابت زندگی سالم تری داشته باشید.

بهترین مکمل، مولتی ویتامینی است که باعث تقویت سیستم ایمنی و دستگاه عصبی شما می شود و مشکلات زندگی ایجاد شده توسط دیابت را کاهش می دهد. در ادامه چندتا از بهترین محصولات مولتی ویتامین برای افراد دیابتی، که شما را در کنترل این بیماری تنها نمی گذارند، معرفی می کنیم.

 بهترین مولتی ویتامین برای دیابتی ها

قرص دیابتون اورجینال ویتابیوتیکس؛ بهترین مولتی ویتامین برای افراد دیابتی

این مولتی ویتامین حاوی 21 ماده  مغذی و تمام ویتامین های ضروری برای مدیریت بیماری دیابت شماست. قرص دیابتون تاثیر انسولین را افزایش می دهد و به دلیل داشتن کروم باعث تنظیم سطح قند خون می شود. همچنین در متابولیسم چربی ها و کربوهیدرات های بدن نیز موثر است.

نحوه مصرف قرص دیابتون ویتابیوتیکس

افرادی که دچار دیابت و قند خون بالا هستند، مجازند که در روز تنها 1 عدد از این قرص را مصرف کنند. برای این که بهترین تاثیر را از مصرف این مکمل بگیرید و نیز برای جلوگیری از مشکلات گوارشی، بهتر است همراه با غذا مصرف شود. توجه داشته باشید که مصرف بیش از حد تعیین شده در شبانه روز، ممکن است عوارضی را به دنبال داشته باشد.

  • این قرص را در جای خشک و خنک و دور از تابش مستقیم خورشید نگهداری کنید
  • زنان باردار و شیرده برای مصرف قرص دیابتون حتما با پزشک خود مشورت کنند
  • قرص دیابتون بلعیدنی است و از جویدن و نصف کردن آن خودداری کنید
  • در صورت بروز علائم حساسیت از ادامه ی مصرف این محصول خودداری کنید

اگر که تمام این موارد را رعایت کنید، بهترین نتیجه را از مصرف قرص دیابتون می گیرید. همچنین دچار عوارض جدی و خطرناک نمی شوید. 

کپسول دیافیت یوروویتال

این محصول حاوی 20 ویتامین ضروری و همچنین مواد معدنی کمیاب مورد نیاز بدن مانند ویتامین های A،E و C و نیز کروم، منگنز، آهن و منیزیم است. همچنین از ضعف و خستگی جلوگیری می کند. علاوه بر این باعث تنظیم سطح خون می شود و تاثیر انسولین را افزایش می دهد. همچنین  نیز انرژی مورد نیاز بدن را تامین می کند.

استفاده روزانه 1 عدد از قرص دیافیت بهترین نتیجه را به شما می دهد. اما توجه داشته باشید که این محصول برای افراد دیابتی است و مصرف خودسرانه  آن برای افراد دیگر مضر است. مکمل را خارج از دسترس کودکان قرار دهید. اگر که دارویی خاص مصرف می کنید، حتما به پزشک خود اطلاع دهید.

 بهترین مولتی ویتامین برای دیابتی ها

کپسول دیابتس نوتری پک

قرص دیابتس نوتری پک، یک مولتی ویتامین مینرال است که مواد معدنی و ویتامین های مخصوص افراد دیابتی را دارد. همچنین حاوی ترکیبات گیاهی مانند عصاره چای سبز، شنبلیله و خربزه  تلخ است که در تنظیم قند خون موثر هستند. نحوه  مصرف دیابتس به صورت روزانه یک عدد قرص همراه با آب می باشد. همچنین در دوران بارداری و شیردهی مصرف نشود. اگر که بیماری زمینه ای غیر از دیابت دارید  یا داروی خاص دیگری مصرف می کنید، حتما با پزشک مشورت کنید.

مولتی ویتامین دیابتیک

این مولتی ویتامین نیز در افزایش انرژی و کاهش خستگی موثر است و به حفظ سطح نرمال گلوکز خون کمک می کند. روزانه یک عدد از این کپسول را همراه با آب و به همراه غذا یا پس از آن مصرف کنید. اگر که سابقه  حساسیت به ژلاتین و اسانس های آن را دارید، حتما این محصول را تحت نظر پزشک مصرف کنید.

کپسول مولتی ویتامین دیابگلد

قرص دیابگلد ترکیبی منحصر به فرد از ویتامین ها و مواد معدنی ضروری برای افراد دیابتی با دوز مناسب ارائه می دهد. این قرص باید به صورت روزانه یک عدد  یا طبق دستور پزشک مصرف شود. ممکن است این محصول سطح قند خون را کاهش دهد؛ به همین دلیل بهتر است در اوایل مصرف قند خون ناشتا به صورت مرتب چک شود.

مولتی ویتامین دورالایف دیابتیک

این محصول ویتامین های مورد نیاز بدن را دارد و نیز بدون شکر، گلوتن، لاکتوز، مخمر و نگهدارنده است. روزانه یک عدد قرص را همراه غذا و با یک لیوان آب مصرف کنید. از آن جایی که این قرص فاقد گلوتن است، در بیماران مبتلا به سلیاک قابل مصرف است. مصرف این فرآورده در کودکان توصیه نمی شود.

قرص مولتی ویتامین سیمو دیابت

قرص سیمو دیابت با 21 ماده ی مغذی فرموله شده و برای افراد دیابتی مناسب است. این محصول را نیز باید روزانه 1 عدد و به همراه وعده غذایی اصلی مصرف کنید. هرگز سیمو دیابت را با معده  خالی مصرف نکنید؛ چراکه ممکن است دچار عوارض جانبی ای مثل تهوع، اسهال و دل درد شوید. از عوارض دیگر این قرص می توان به تغییر رنگ ادرار، خواب آلودگی و مشکلات پوستی اشاره کرد.

در داروخانه آنلاین دکتر بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

مصرف مولتی ویتامین می تواند به شما کمک کند که دیابت را بهتر مدیریت کنید و اثرات مخرب آن را بر زندگی خود به حداقل برسانید. به همین دلیل انتخاب مولتی ویتامین مناسب شما بسیار مهم است. پس قرص مولتی ویتامینی را انتخاب کنید که حاوی تمام مواد معدنی و ویتامین های جنگنده با عوارض دیابت است.بهترین مولتی ویتامین برای دیابتی ها، قرص دیابتون اورجینال ویتابیوتیکس است؛ چراکه 21 ماده ی مغذی و تمام ویتامین های لازم برای بدن افراد مبتلا به دیابت را دارد. همچنین در صورتی که به مقدار دوز تعیین شده مصرف شود، عوارض جانبی ندارد. پس بهتر است که این همراه قدرتمند را هنگام سروکله زدن  با دیابت کنار خود داشته باشید.

نوشته های مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم