فواید و عوارض قرص بیوتی هلث چیست؟

عوارض و فواید کپسول بیوتین هلث
تاریخ ایجاد :

قرص بیوتی هلث جز مکمل های بسیار مغذی مخصوص پوست، مو و ناخن ها است که به افزایش سلامت این اعضای مهم بدن کمک فراوانی می کند. اطلاع از فواید و عوارض قرص بیوتی هلث به شما کمک می کند که این محصول را متناسب با نوع مشکلات ایجاد شده یا جلوگیری از بروز آنها مصرف کنید.

قرص بیوتی هلث حاوی 1000 میکروگرم بیوتین است که صد در صد نیاز روزانه بدن به این ویتامین را تامین می کند. بیوتین در جلوگیری از ریزش مو تاثیر بسیاری دارد. از دیگر فواید کپسول بیوتی هلث می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تولید انرژی مورد نیاز بدن
  • تقویت پوست و ناخن‌ ها
  • ارتقای سلامت سیستم عصبی

مصرف به اندازه مکمل بیوتی هلث عوارضی به همراه ندارد و با تامین بیوتین مورد نیاز بدن مانع از ریزش مو یا نازک شدن تارهای مو می شود.

بیوتی هلث برای جبران کمبود ویتامین B7 در بدن فرموله می شود و نباید آن را بیشتر از دوز توصیه شده مصرف کرد. در این صورت عوارض جانبی این مکمل مانند: اسهال، حالت تهوع، گرفتگی عضلات و غیره بروز پیدا خواهد کرد.

همچنین برخی از افراد با بیماری های مشخص نباید این قرص را بدون تجویز پزشک مصرف کنند. در این صورت احتمال تداخل دارویی نیز وجود دارد‌. برای اینکه با فواید و عوارض این مکمل بیشتر آشنا شوید، تا ادامه این مقاله با ما باشید.

خرید کپسول بیوتی هلث 1000 میکروگرم هلث اید از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استثنایی.

در داروخانه آنلاین داروهوم با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

خرید کپسول بیوتی هلث

آشنایی کلی با فواید و عوارض قرص بیوتی هلث

مکمل های حاوی بیوتین بسیار متنوع هستند و هر شرکت از روشی خاص برای تولید این محصولات استفاده می کند. قرص یا کپسول بیوتی هلث جز مکمل های کمک تغذیه ای بسیار پرفروش است که توسط شرکت انگلیسی هلث اید فرموله و تهیه می شود. البته شرکت ایرانی امید پارسینا دماوند با دریافت پروانه ساخت، این محصول را تحت لیسانس انگلستان در ایران تولید می کند.

مکمل مورد نظر در مقایسه با مکمل های بیوتین ایرانی از کیفیت بالاتری برخوردار است. همچنین به دلیل کاهش هزینه های حمل و نقل و واردات، این محصول نسبت به مکمل های خارجی قیمت کمتری دارد. به همین دلیل بسیاری از ایرانیان برای جبران کمبود بیوتین در بدن خود کپسول بیوتی هلث را مورد استفاده قرار می دهند.

بیوتین یا ویتامین B7 یکی از مواد ضروری برای رشد مو، حفظ سلامت و شادابی پوست و استقامت ناخن ها است. این ویتامین برای سلامت موها خواص فوق العاده ای دارد به همین دلیل آن را با نام ویتامین H یا (Hair) می شناسند. آشنایی با فواید و عوارض قرص بیوتی هلث به شما کمک می‌ کند که مکمل مورد نظر را مطابق با نیاز بدن خود استفاده کنید و از مزایای آن نهایت استفاده را ببرید.

ویتامین بیوتین یکی از کوآنزیم های ضروری بدن است که به سوخت و ساز پروتئین ها، چربی ها و کربوهیدرات ها در بدن کمک بسیاری می کند. از طریق مصرف این محصول تولید و فعال سازی آنزیم ها در بدن سریع تر اتفاق می افتد و بدین طریق سلامت پوست، مو و ناخن ها حفظ می شود‌. در بسیاری از مکمل های پوست و مو، بیوتین به عنوان مهمترین ماده مغذی برای درمان ریزش مو و بهبود اختلالات پوستی به کار می رود.

خرید انواع مکمل های بیوتین از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استثنایی.

فواید کپسول بیوتی هلث برای موها

همانطور که گفته شد بیوتین یکی از مهمترین ویتامین های محلول در آب گروه B است. این ویتامین به بدن کمک می کند که سوخت و ساز مواد غذایی سریع تر اتفاق بیفتد‌. در این صورت بدن انرژی لازم برای انجام فعالیت های روزانه خود را دریافت خواهد کرد.

این مکمل برای موها خواص فراوانی دارد و با حفظ سلامت مو به شادابی، درخشش و لطافت آن کمک بسیاری می کند. میزان و نحوه مصرف این قرص در فواید و عوارض قرص بیوتی هلث تاثیرگذار است. در واقع مصرف به اندازه مکمل بیوتی هلث عوارضی به همراه ندارد و با تامین بیوتین مورد نیاز بدن مانع از ریزش مو یا نازک شدن تارهای مو می شود.

برخی از افراد تصور می کنند که با مصرف این مکمل در دوز یا مقادیر بالا سریع تر به نتیجه دلخواه خود خواهند رسید. در صورتی که این تصور اشتباه نه تنها تاثیرگذاری مکمل بیوتی هلث را کاهش می دهد، بلکه موجب بروز بسیاری از عوارض خطرناک نیز خواهد شد.

تحقیقات در مورد خواص این مکمل نشان می دهد که بیوتین در جلوگیری از ریزش مو تاثیر بسیاری دارد، زیرا این ماده به تولید پروتئین کراتین که ضروری ترین ماده برای حفظ ساختار مو است، کمک بسزایی می کند. در واقع مصرف بیوتی هلث زیرساخت های تولید کراتین در بدن را تقویت می کند و رشد مو را سرعت می بخشد.

البته تحقیقات علمی در خصوص تاثیر بیوتین روی رشد مو هنوز ادامه دارد. از آنجایی که مکمل های حاوی بیوتین در بسیاری از داروخانه های حضوری و آنلاین به صورت OTC به فروش می رسند، دسترسی به آنها بسیار راحت است. قرص یا کپسول بیوتی هلث یکی از مکمل های حاوی این ماده محسوب می شود که در دسته بندی بهترین محصولات تخصصی پوست، مو و ناخن قرار دارد.

این قرص تنها حاوی 1000 میکروگرم بیوتین است که صد در صد نیاز روزانه بدن به این ویتامین را تامین می کند. از این رو با مصرف روزانه یک عدد از این قرص مشکلات مو همچون: ریزش مو، نازکی تارهای مو، خشکی، شکنندگی موها و غیره به راحتی درمان می شوند.

خرید انواع مکمل های تقویت کننده مو و ضد ریزش مو از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استثنایی.

مصرف بیوتی هلث و ارتقای سلامت سیستم عصبی

یکی دیگر از فواید و عوارض قرص بیوتی هلث در مورد عملکرد سیستم عصبی است. از آنجایی که سلول های عصبی یا نورون ها با یک پوشش به نام میلین احاطه شده اند، در برابر عوامل خارجی آسیبی به آنها وارد نمی شود. البته عواملی همچون: افزایش سن، بیماری ها، رادیکال های آزاد و غیره در از بین رفتن میلین نقش مهمی دارند. در این صورت سلول های عصبی و پیام رسان های آنها دچار اختلال خواهند شد.

مکمل بیوتی هلث که نقش مهمی در تولید پوشش عصبی یا میلین دارد، به خوبی از سلول های عصبی محافظت می‌ کند. در نتیجه مصرف به اندازه این محصول در بهبود عملکرد سلول های عصبی تاثیر فوق العاده ای دارد.

بیشتر بدانید: فرق قرص بیوتین با بیوتی هلث چیست؟

بیوتین برای تقویت پوست و ناخن‌ ها

پوست تاثیر بسیاری در زیبایی ظاهر دارد. از این رو حفظ سلامت آن از جمله اقدامات ضروری است که باید به آن توجه شود. مصرف روزانه مکمل بیوتی هلث به دلیل برخورداری از دوز بالای بیوتین در تقویت پوست و ناخن ها بسیار موثر است. زیرا با مصرف تنها یک عدد از این قرص 1000 میکروگرم بیوتین به بدن وارد می شود. این ماده با تولید کراتین،  به تولید سلول های ناخن‌ کمک می کند و موجب افزایش استحکام آنها می شود.

همچنین این ویتامین جریان خون را در زیر پوست افزایش می دهد و در اکسیژن رسانی و تقویت‌ پوست نیز خواص بیشماری دارد. از طریق مصرف این محصول بدون شک به پوستی شاداب، سالم و ناخن هایی محکم دست خواهید یافت.

خرید مکمل های پوست، مو و ناخن از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استثنایی.

نقش بیوتین در تولید انرژی مورد نیاز بدن

اگر در پی اطلاع از فواید و عوارض قرص بیوتی هلث هستید، باید به این نکته توجه کنید که این کپسول تنها یک مکمل کمک‌ تغذیه ای است که نباید از آن انتظار معجزه داشت. زیرا در ترکیبات آن تنها از بیوتین استفاده شده است.

این ماده نقش مهمی در افزایش سوخت و ساز سلول‌ های بدن و تولید انرژی دارد. در واقع بیوتین غذا را به انرژی تبدیل می کند و با تجزیه چربی ها و آمینو اسیدهای ضروری موجب تولید انرژی مورد نیاز بدن می شود.

بیشتر بدانید: آیا مصرف قرص بیوتین برای درمان ریزش مو مؤثر است؟

عوارض کلی کپسول بیوتی هلث

کپسول بیوتی هلث تامین کننده بیوتین مورد نیاز بدن است. بیوتین یا ویتامینB7 سلامت پوست، مو و ناخن ها را افزایش می دهد و اگر به اندازه کافی مصرف شود، فواید دیگری نیز برای بدن به همراه دارد. در غیر صورت مصرف کنندگان ممکن است عوارض جانبی این محصول را نیز دریافت کنند.

برخی از این عوارض در مدت کوتاهی از بین می روند، ولی برخی دیگر  بلند مدت هستند و ممکن است آسیب های جدی به بدن وارد کنند. برای جلوگیری از بروز این عوارض تنها کافی است این مکمل را زیر نظر پزشک و با توجه به تجویز او مصرف کنید.

با اطلاع از فواید و عوارض قرص بیوتی هلث دیگر نگرانی از بابت میزان تاثیرگذاری آن نخواهید داشت، زیرا با مصرف به موقع و به اندازه این کپسول تمامی خواص آن را دریافت خواهید کرد. اما عوارض مصرف بیش از حد کپسول بیوتی هلث، شامل موارد زیر می شود:

  • کاهش فعالیت های ذهنی کودکان
  • واکنش های کوتاه مدت آلرژیک
  • ابتلا به اسهال و سایر مشکلات گوارشی
  • درد و گرفتگی عضلات
  • اختلال در سیستم عصبی
  • تکرر ادرار
  • حالت تهوع
  • جلوگیری از جذب ویتامین B5
  • ایجاد جوش های سر سیاه و سر سفید در سمت چانه و خط فک
  • درد معده
  • بثورات پوستی
  • کاهش قند خون
  • افزایش فشار خون

البته این عوارض برای تمامی افراد بروز پیدا نمی کنند و تنها برخی از آنها ممکن است با مصرف بیش از حد این کپسول دچار مشکلات ذکر شده شوند. با این حال برای جلوگیری از پیدایش این مشکلات کافی است به پزشک مراجعه کنید که دوره و دوز مصرفی این محصول را با توجه به نیاز بدن شما مشخص کند.

 در نتیجه…

در مورد فواید و عوارض قرص بیوتی هلث باید گفت که این مکمل به افزایش سلامت پوست، مو و ناخن ها کمک می کند، موجب بهبود عملکرد سلول های عصبی می شود، در تولید انرژی و متابولیسم بدن تاثیر فوق العاده ای دارد، از ایجاد مشکلات معده جلوگیری می کند و همچنین در زمان بارداری مانع از نقص جنین می شود.

اما اگر این مکمل را به اندازه و به موقع استفاده نکنید، ممکن است شاهد بروز عوارضی همچون: دردهای شکمی، اسهال، حالت تهوع، مشکلات پوستی، دردهای عضلانی، تکرر ادرار و غیره شوید. به همین دلیل قبل از مصرف کپسول بیوتی هلث یا هر مکمل تقویتی دیگر با پزشک متخصص مشورت کنید و از او کمک بخواهید.

در داروخانه آنلاین داروهوم با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

نوشته های مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم