چگونه با مولتی ویتامین لاغر شویم؟

بهترین قرص مولتی ویتامین برای لاغری
تاریخ ایجاد :

می خواهید وزن خود را پایین بیاورید؟ می خواهید برای یک مناسبت مهم به وزن ایده ال برسید؟ بهتر است هرچه زودتر سبک زندگی خود را به سمت سالم‌تر شدن سوق دهیم. برای این کار، باید از خوردن فست‌فود و غذاهای ناسالم اجتناب کنیم و به جای آن، غذاهای سالم و مغذی مصرف کنیم. همچنین، ورزش کردن نیز یکی از عوامل مهم در کاهش وزن است. در کنار این تغییرات، مصرف قرص‌های مولتی‌ویتامین، به‌ویژه بهترین قرص مولتی‌ویتامین برای لاغری که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت، می‌تواند در رسیدن به هدف کاهش وزن مؤثر باشد.

اگر خیال کرده اید که تنها با مصرف قرص های مولتی ویتامین، حتی محصولات معرفی شده در این مقاله که بهترین قرص مولتی ویتامین برای لاغری  هستند می توانید خودتان را به وزن ایده آلتان برسانید و لاغر شوید، زهی خیال باطل! ابرهای آرزو را از روی سرتان فوت کنید و خیلی مصمم به سمت تغییر سبک زندگیتان به سبک زندگی سالم بروید. 

زندگی سالم شما باید دارای مواد مغذی و ویتامین های لازم برای افزایش چربی سوزی و سوخت و ساز بدن باشد. همچنین انجام ورزش مناسب با ویژگی های بدنتان بسیار مهم است. بهترین راهکار برای تناسب اندام، قطعاً ورزش کردن و سبک زندگی سالمی را اتخاذ کردن است.  به همین دلیل صرف استفاده از قرص های مولتی ویتامین لاغری باعث تناسب اندام شما نمی شود. با این حال می توانید برخی قرص های مولتی ویتامین مناسب برای کاهش وزن مانند قرص های مولتی ویتامین اسلیم می نچرال ورد، قرص بادی فت دابل کات دایت لاین ویتامین هاوس، قرص سیدر وینگر برونسون و قرص وانا برن ال کارنیتین نورم لایف را امتحان کنید.

در داروخانه آنلاین دکتر بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

مولتی ویتامین؛ کاهش یا افزایش وزن؟

اگر پس تغییر سبک زندگی و اضافه کردن ورزش و رژیم غذایی مناسب به برنامه روزانه زندگیتان همچنان با معضل اضافه وزن دست و پنجه نرم می کنید، برایتان بهتر است که برخی ویتامین ها را نیز در برنامه غذایی خود بگنجانید.

اضافه کردن ویتامین های موثر در لاغری و کاهش وزن به برنامه رژیم غذاییتان به افزایش سوخت و ساز بدن و سوزاندن چربی های اضافه مواد غذایی وارد شده به بدن کمک می کند. بهترین ویتامین های موثر در لاغری را می توان ویتامین B، D، آهن و منیزیم دانست.

در رژیم های غذایی، بدن کاهش مواد غذایی را با افزایش اشتها جبران می کند. برای جلوگیری از این امر، خوردن قرص های مولتی ویتامین ضروری است. در واقع این قرص ها سطح مواد مغذی مورد نیاز بدن را متعادل می کند. این تعادل، اشتها را کاهش می‌دهد و در نتیجه، رسیدن به نتیجه دلخواه را تسهیل می‌کند.

آیا میدانید:  قرص مولتی ویتامین کامپلیت یوروویتال برای چیست؟

ویتامین های مناسب برای کاهش وزن

بهترین ویتامین های موثر در رژیم لاغری ویتامین B، D، آهن و منیزیم هستند. این ویتامین ها با تاثیر بر سوخت و ساز بدن به کاهش اشتها و لاغر شدن کمک می کنند.

ویتامین B؛ لاغرتان نمی کند!

گروه ویتامین B، نقش اساس در بهبود سوخت و ساز بدن مانند کربوهیدرات ها و چربی ها، متعادل سازی عملکرد سلول و سطح انرژی بدن دارد. با این حال اگر فکر می کنید صرفا با مصرف قرص های مولتی ویتامین حاوی ویتامین B میتوانید لاغر شوید، اشتباه کرده اید.

عمیقا توصیه می شود که غذاهای حاوی ویتامین B مانند لوبیا، گوشت، تخم مرغ، سیب زمینی را در رژیم غذایی خود داشته باشید. هرچند که برخی از افراد خانواده Bها مانند B12 با غذا خوردن جذب نمی شوند و می بایست از مکمل ها برای دریافت آن استفاده کنید.

ویتامین D؛ کمبود با افزایش وزن

تاثیر ویتامین D بر چاقی یا لاغری هنوز مشخص نیست، اما برخی تحقیقات نشان می دهد که ویتامین D می تواند به کاهش وزن کمک کند. با این حال، نور خورشید نمی تواند تمام ویتامین D مورد نیاز بدن را تامین کند، بنابراین مصرف مکمل ویتامین D در رژیم لاغری توصیه می شود.

آهن؛ کمک کننده به افزایش انرژی در ورزش

اگر هنگام ورزش کردن احساس ضعف می کنید، به دلیل کمبود اکسیژن در خونتان است. برای افزایش اکسیژن در خون باید آهن مصرف کنید. آهن در مواد غذایی مانند گوشت، لوبیا و اسفناج به وفور یافت می شود. آهن موجود در گوشت بهتر از سایر منابع جذب بدن می شود. بنابراین، اگر گیاه خوار هستید بهتر است از مکمل های حاوی آهن نیز در رژیم غذایی لاغری خود استفاده کنید.

منیزیم؛ تاثیرگذار روی وزن با کنترل قند بدن 

از آن جایی که منیزیم مسئول بخش زیادی از عملکردهای بدن مانند کنترل قند و فشار خون ، تولید انرژی و انعطاف پذیری است، وجود مقدار مناسب آن در بدن به کاهش وزن کمک زیادی می کند. همچنین وجود منیزیم کافی در بدن سبب بهبود خواب می شود. در واقع کیفیت خواب پایین یکی از دلایل عمده اضافه وزن و چاقی است.

مواد غذایی مانند آجیل، موز و سیب زمینی دارای مقدار مناسبی منیزیم هستند. اگر در حال کاهش وزن با رژیم هستید، بهتر است از مکمل ها و مصرف قرص های مولتی ویتامین حاوی منیزیم نیز استفاده کنید.

بیشتر بدانید: بهترین مولتی ویتامین برای دیابتی ها

قرص های مولتی ویتامین برای لاغری چه ویژگی هایی دارند؟

تا اینجا متوجه شدید که چه ویتامین هایی برای رژیم لاغری مناسب هستند. در ادامه به بررسی ویژگی های لازم برای مولتی ویتامین های مناسب کاهش وزن می پردازیم.

قرص‌های مکمل و مولتی ویتامین لاغری باید علاوه بر چربی‌سوزی، به افزایش انرژی نیز کمک کنند. بهتر است در صورت مصرف این قرص‌ها برای لاغری، با پزشک متخصص تغذیه مشورت کنید.

بهترین قرص مولتی ویتامین برای لاغری کدام است؟

ورزش و سبک زندگی سالم، بهترین روش لاغری است. به همین دلیل صرف استفاده از قرص های مولتی ویتامین لاغری باعث تناسب اندام شما نمی شود. برای کاهش وزن می‌توانید از قرص‌های مولتی ویتامین اسلیم می نچرال ورد، بادی فت دابل کات دایت لاین ویتامین هاوس، سیدر وینگر برونسون و وانا برن ال کارنیتین نورم لایف استفاده کنید.

در ادامه به معرفی و بررسی هر یک از این قرص های مولتی ویتامین لاغری می پردازیم. شما می توانید پس از مطالعه این مقاله با مشورت پزشک خود یکی از این قرص ها را در برنامه غذایی رژیمی خود بگنجانید. با ورزش و رژیم غذایی سالم، تناسب اندام خود را تضمین کنید.

آیا میدانید:  کدام مولتی ویتامین ها باعث چاق شدن می شوند؟

دنیای قرص مولتی ویتامین اسلیم می نچرال ورد در لاغری

یکی از بهترین قرص های مولتی ویتامین مناسب برای لاغری کپسول های اسلیم می نچرال ورد هستند. این محصول با دارا بودن خواص گیاهانی چون گارسینیا، چای سبز و گوارانا جلوی اشتها را می گیرد و از تشکیل سلول های چربی غذاها در بدن شما جلوگیری می کند. در واقع این کپسول با تبدیل چربی های غذا به گلیکوژن به عضله سازی کمک می کند. از دیگر ویژگی های این محصول می توان موارد زیر را نام برد:

  • کاهش میل به مواد قندی و شیرینی
  • بهبود سوخت و ساز بدن
  • منبع غنی آنتی اکسیدان
  • تنظیم سوخت و ساز گلوکز  
  • متعادل سازی قند خون 
  • افزایش فعالیت ترموژنیک بدن
  • کاهش کلسترول و محافظت از قلب
  • حفظ سلول ها در برابر رادیکال های آزاد و استرس اکسیداتیو

قرص اسلیم می نچرال ورد حاوی عصاره چای سبز، عصاره قهوه ی سبز، عصاره گوارانا، عصاره رودیولا است که با افزایش فعالیت های متابولیسم بدن به کاهش کلسترول خون کمک می کند. این محصول از سلول ها در مقابل رادیکال های آزاد محافظت می کند.

کپسول اسلیم می نچرال ورلد ۶۰ عددی

نحوه مصرف قرص مولتی ویتامین اسلیم می نچرال ورد

می توانید این قرص را در دو وعده صبحگاهی و شبانه مصرف کنید، یعنی یک کپسول صبح و یک کپسول شب بخورید. توجه داشته باشید که این قرص حاوی کافئین است؛ بنابراین، مصرف بیش از حد آن می‌تواند مضر باشد. همچنین در صورت سابقه اختلالات کبدی و گوارشی، مصرف داروهای قلبی و رقیق کننده خون  یا در صورت بارداری، قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنید.

قرص بادی فت دابل کات دایت لاین ویتامین هاوس مناسب برای لاغری

یکی دیگر از گزینه های روی میز به عنوان بهترین قرص مولتی ویتامین برای لاغری قرص بادی فت دابل کات دایت لاین ویتامین هاوس است که با افزایش سوخت و ساز بدن و کاهش اشتها به کاهش وزن کمک می کند. این محصول دارای ویتامین های گروه B است و از این رو علاوه بر کمک به کاهش وزن، بر تقویت سیستم ایمنی بدن، کاهش افسردگی و بهبود خلق و خو و تولید کلاژن برای جوان سازی پوست شما نیز تاثیر به سزایی دارد. از دیگر ویژگی های این مولتی ویتامین همه کاره می توان موارد زیر را نام برد.

  • تاثیر در تسریع روند کاهش وزن
  • جلوگیری از تشکیل سلول های چربی و تبدیل آن ها به گلیکوژن و ایجاد عضله
  • کاهش کلسترول مضر 
  • تامین انرژی مصرفی مورد نیاز بدن از غذا
  • دارای ویتامین های گروه ب و ویتامین ث
  • کمک به سوخت و ساز کربوهیدرات ها، پروتئین ها و چربی ها 

قرص مولتی ویتامین مناسب برای لاغری شامل عصاره گیاه گارسینیا کامبوجیا، ویتامین‌های B2، B1، B5، فولیک اسید و ویتامین C است. همانطور که پیشتر اشاره شد ویتامین های گروه B بر متابولیسم بدن تاثیر دارند و ویتامین C نیز در جذب مواد مغذی و سایر ویتامین ها کمک کننده است.

قرص بادی فت دابل کات دایت لاین ویتامین هاوس ۳۰ عددی

قرص بادی فت دابل کات دایت لاین ویتامین هاوس را چطور مصرف کنیم؟

از آن جایی که این محصول برای بزرگسالان بالای 18 سال تولید شده است، به صورت روزانه دو عدد می تواند مصرف شود. نکته مهم در مورد مصرف این قرص، منع مصرف آن در دوره باردهی و شیردهی است.

قرص مولتی ویتامین سیدر وینگر برونسون برای لاغری

دیگر کاندیدای انتخاب بهترین قرص مولتی ویتامین برای لاغری قرص سیدر وینگر برونسون است که با افزایش سوخت و ساز بدن و کاهش اشتها به کاهش وزن و چربی های اضافه کمک می کند. قرص سیدر وینگر برونسون با دارا بودن سرکه سیب، در رفع چربی‌های موضعی، کنترل قند خون، بهبود عملکرد دستگاه گوارش و سایر موارد موثر است.

  • کمک به تناسب اندام و کاهش وزن
  • بهبود سوخت و ساز بدن
  • کاهش حجم چربی ها و افزایش عضلات
  • کنترل فشار خون
  • خنثی کردن اسید لاکتیک هنگام ورزش جهت رفع درد و خستگی
  • حفظ تعادل اسید و بازی خون و تنظیم پتاسیم بدن

قرص موردنظر حاوی پکتین مشابه با سرکه سیب است که به هضم و دفع غذا کمک می کند. در واقع این با کم کردن سرعت انباشت چربی ها در هنگام غذا خوردن می تواند یار کمکی خوبی برای رسیدن شما به تناسب اندام باشد.

قرص سیدر وینگر برونسون

نحوه مصرف قرص سیدر وینگر برونسون چگونه است؟

این محصول را یک عدد در روز همراه با غذا میل کنید و حواستان باشد که در صورت وجود اختلالات و بیماری های گوارشی حتما با پزشک خود برای مصرف قرص سیدر وینگر برونسون مشورت کنید. همچنین از مصرف بیش از حد آن نیز بپرهیزید و بدانید که این محصول صرفا یک مکمل و کمک کننده است و خاصیت دارویی درمانی و پیشگیری کننده ندارد.

قرص مولتی ویتامین وانا برن ال کارنیتین نورم؛ مناسب یا نامناسب

آخرین کاندیدای راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی بهترین قرص های مولتی ویتامین و مکمل برای لاغری قرص وانا برن ال کارنیتین نورم است. این محصول با بهبود عملکرد فیزیکی بدن مانند سایر رقبای خود موجب کاهش اشتها و افزایش متابولیسم چربی ها و در نتیجه کاهش وزن می شود. از دیگر ویژگی های این محصول می توان کاهش وزن و تناسب اندام، بهبود سوخت و ساز بدن، کاهش  تری گلیسیریدها و افزایش LDH خون اشاره کرد.

قرص وانا برن ال کارنیتین نورم لایف ۵۰۰ میلی گرم ۶۰ عددی

نحوه مصرف قرص وانا برن ال کارنیتین نورم

در صورتی که بالای 18 سال سن دارید می توانید این محصول را استفاده کنید. برای افزایش سوخت و ساز بدنتان می توانید روزانه یک تا سه عدد از قرص ال کارنیتین نورم را به صورت دوزهای جداگانه به همراه غذا و یک لیوان آب مصرف کنید. توجه داشته باشید که در دوره بارداری و شیردهی اجازه استفاده از این دارو را صرفا با نظر پزشک متخصص دارید. همچنین اگر سابقه تشنج یا کم کاری تیروئید دارید نمی توانید از این قرص استفاده کنید. 

در داروخانه آنلاین دکتر بهزاد بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

در آخر

اگر خیال کرده اید که تنها با مصرف قرص های مولتی ویتامین، حتی محصولات معرفی شده در این مقاله می توانید خودتان را به وزن ایده آلتان برسانید و لاغر شوید، زهی خیال باطل! ابرهای آرزو را از روی سرتان فوت کنید و خیلی مصمم به سمت تغییر سبک زندگیتان به سبک زندگی سالم بروید. 

زندگی سالم شما باید دارای مواد مغذی و ویتامین های لازم برای افزایش چربی سوزی و سوخت و ساز بدن باشد. همچنین انجام ورزش مناسب با ویژگی های بدنتان بسیار مهم است. در کنار تغییر سبک زندگیتان به زندگی سالم و مصرف بهترین قرص های مولتی ویتامین مناسب برای لاغری معرفی شده در این مقاله، تغییرات اساسی و شگفت انگیزی برای رسیدن به هدفتان را تجربه کنید.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم