بهترین قرص برای تقویت سیستم ایمنی بدن

تاریخ ایجاد :

تقویت سیستم ایمنی یکی از کارهایی است که همه افراد چه بزرگسال و چه کودک باید به آن توجه ویژه نشان دهند تا از بروز بیماری جلوگیری کنند. رعایت رژیم غذایی حاوی مواد مفید و استفاده از مکمل هایی که به طور اختصاصی برای تقویت سیستم ایمنی فرموله شده اند، می توانند بسیار کمک کننده باشند. انتخاب مکمل مناسب، می تواند در نتیجه بهتر تاثیرگذار باشد. در ادامه این مطلب قصد داریم بهترین قرص تقویت سیستم ایمنی را معرفی کنیم، با ما همراه باشید. مکمل ها و قرص های کمک تغذیه ای از جمله محصولاتی هستند که در سال های اخیر تنوع گسترده ای پیدا کرده اند.

بدون شک قرص تقویت سیستم ایمنی بدن از جمله مکمل های بسیار ضروری و مفیدی است که تمامی افراد به آن نیاز دارند، زیرا این محصول در فصول متفاوت سال به خصوص پاییز و زمستان که احتمال افزایش ابتلا به بیماری های ویروسی زیاد است، به تقویت بدن و جلوگیری از ابتلا به بیماری ها کمک شایانی می کند.  همانطور که اشاره شد بدن برای ادامه حیات خود به مواد مغذی همچون: ویتامین ها، مواد معدنی و غیره نیاز دارد. به همین دلیل اگر این مواد از طریق رژیم غذایی به بدن وارد نشوند، باید از مکمل ها و قرص های تغذیه ای و دارویی استفاده کرد، اما بهترین قرص برای تقویت سیستم ایمنی را چگونه بیابیم؟ برای رسیدن به جواب این سوال با ما تا ادامه این مقاله همراه باشید.

در داروخانه آنلاین دکتر بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

بهترین مکمل تقویت سیستم ایمنی بدن کدام است

ویژگی های بهترین قرص تقویت سیستم ایمنی بدن

برای یافتن بهترین مکمل مخصوص سیستم ایمنی، کافی است ویژگی‌ های مهم آن را مد نظر قرار دهید. از آنجایی که تعداد زیادی از این مکمل ها در بازار به فروش می رسند، انتخاب بهترین آنها کمی سخت خواهد بود. به همین دلیل در ادامه قصد داریم ویژگی‌ های بهترین قرص یا مکمل تقویت سیستم ایمنی را بررسی کنیم. در این صورت راحت تر قادر به انتخاب محصول مورد نظر خود خواهید بود.

  • این محصولات دارای ترکیبات متنوعی از قبیل: انواع ویتامین ها، مواد معدنی، امگا 3، پروتئین، عصاره های گیاهی و غیره هستند.
  • مکمل های بسیار معتبر باید دارای نشان اصالت کالا و بارکد بهداشتی تایید شده سازمان غذا و دارو باشند.
  • این محصولات در دوزهای متفاوت تولید می شوند و میزان ترکیبات موجود در هر کدام از آنها با یکدیگر متفاوت است.
  • برند تولید کننده مکمل های سیستم ایمنی ممکن است از نوع خارجی یا ایرانی باشند که در زمان خرید باید به آن توجه کرد.
  • این محصولات در اشکال و فرم های متفاوتی مانند: قرص جوشان، شربت، پودر، آمپول، قرص بلعیدنی، قطره و غیره به تولید می رسند.
  • کیفیت هر مکمل با دیگری متفاوت است که با اطلاع از شرکت سازنده و برند مورد نظر، بهترین و باکیفیت ترین قرص تقویت سیستم ایمنی در اختیار افراد قرار خواهد گرفت. 
  • این مکمل ها باید از بسته بندی مرغوب و استانداردی برخوردار باشند که خواص خود را در مجاورت با عوامل جوی از دست ندهند.

بهترین انواع مکمل های تقویت سیستم ایمنی بدن

در زمان خرید بهترین مکمل های تقویت کننده سیستم ایمنی باید به فرم آنها توجه کرد، زیرا هر کدام از اشکال این مکمل ها تاثیرگذاری و دوز متفاوتی دارند و نحوه مصرف آنها نیز با یکدیگر متفاوت است. به همین دلیل هر فرد با توجه به شرایط جسمی خود راحت تر قادر به انتخاب فرم مناسبی از این مکمل ها است. در ادامه بهترین مکمل های تقویت سیستم ایمنی در اشکال متفاوت را بررسی می کنیم.

شربت

بدون شک فرم شربت این محصولات در بین افراد مسن، بیماران دارای مشکل بلعیدن و کودکان بسیار پرطرفدار است، زیرا بدون نیاز به مصرف آب و نگرانی در مورد خفگی با قرص تقویت سیستم ایمنی، این مکمل ها قابل مصرف هستند. به همین دلیل شرکت های متفاوتی دست به تولید شربت های تقویت کننده سیستم ایمنی زده اند.  این فرآورده ها در دوزهای متفاوت و با توجه به شرایط سنی افراد تهیه می شوند و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرند. به همین دلیل هر کدام از آنها دارای میزان مشخصی از ریز مغذی ها هستند که بدن به آنها نیاز دارد. به عنوان نمونه شربت ایموفیکس فیشر کیندر و شربت فرو ویتا سان لایف برای کودکان تهیه می‌ شوند و شربت زینک پلاس یوروویتال برای مصرف بزرگسالان مناسب است.

کپسول و قرص تقویت سیستم ایمنی

قرص ها و کپسول ها نیز دو شکل متفاوت از مکمل های تقویت سیستم ایمنی هستند که برای بدن خواص فراوانی به همراه دارند. این محصولات نیز با برندهای متفاوت در بازار موجود هستند و هر کدام از آنها با توجه به میزان ترکیبات موجود در خود برای افراد متفاوت تجویز می شوند. قرص ها نیز در سه نوع بلعیدنی، جویدنی و جوشان به تولید می رسند که نحوه مصرف هر کدام از آنها متفاوت است. قرص های جوشان با حل شدن در آب به صورت نوشیدنی مصرف می شوند و به دلیل طعم مطبوع خود طرفداران بسیاری دارند. برخی از این قرص ها نیز به صورت جویدنی برای کودکان تهیه می شوند. بهترین قرص های بلعیدنی مخصوص بزرگسالان نیز شامل: قرص ویتامین د۳ هلث اید، کلترکس هلث برست، کپسول زینک پلاس آپوویتال، کپسول هیالورون سائور پلاس یوروویتال و غیره هستند.

ترکیبات موجود در بهترین قرص تقویت سیستم ایمنی بدن

سیستم ایمنی یا سد دفاعی بدن مهمترین دریچه بدن است که وظیفه افزایش ایمنی آن و جلوگیری از ابتلا به بیماری ها را بر عهده دارد. در واقع بدون یک سیستم ایمنی قوی نمی توان از شر بیماری ها و عوامل خارجی در امان ماند. برای تقویت این سیستم روش های متعددی وجود دارد. مصرف مواد غذایی سالم، انجام ورزش روزانه، دوری از دخانیات و غیره بهترین گزینه برای تقویت این سیستم است. البته مواد غذایی بیشترین تاثیر را در ارتقای سد دفاعی بدن برعهده دارد، زیرا از این طریق ویتامین ها، مواد معدنی، اسیدهای چرب و غیر به بدن راه پیدا می کنند و موجب افزایش ایمنی بدن می شوند.  برخی از افراد به دلیل سبک زندگی نادرست خود قادر به مصرف غذاهای متنوع نیستند، به همین دلیل مصرف مکمل های مولتی ویتامین تقویت کننده سیستم ایمنی به آنان توصیه می شود. این محصولات به دلیل برخورداری از ریزمغذی های مورد نیاز بدن از ورود میکروب ها، باکتری ها، ویروس ها و غیره به بدن و در نتیجه ابتلا به بیماری ها جلوگیری می کنند. برای آشنایی با ترکیبات موجود در قرص تقویت سیستم ایمنی بدن در ادامه آنها را بررسی می کنیم.

خرید کپسول پاورفیت

ویتامین های موجود در مکمل های تقویت کننده سیستم ایمنی

ویتامین های زیر در بهترین قرص و کپسول تقویت کننده سیستم ایمنی وجود دارند:

  • ویتامین A
  • ویتامین B6
  • ویتامین B9 یا اسید فولیک

مواد معدنی موجود در ترکیبات قرص تقویت سیستم ایمنی بدن

مواد معدنی نیز از جمله ریزمغذی های موجود در این محصولات هستند که در تقویت سیستم ایمنی بدن نقش مهمی برعهده دارند. در ادامه به مهمترین مینرال های موجود در این محصولات اشاره می کنیم:

  • کوئرستین

بهترین قرص تقویت سیستم ایمنی بدن خارجی

تقویت سیستم ایمنی بدن با انواع مکمل های مولتی ویتامین مینرال به راحتی امکان پذیر است. این محصولات به دلیل برخورداری از ترکیباتی که بدن برای بهبود عملکرد سیستم ایمنی خود به آنها نیاز دارد، موجب افزایش قدرت بدن در برابر بیماری ها و عوامل خارجی می‌ شوند.  از بین این مکمل ها، قرص های تقویت سیستم ایمنی خارجی محبوبیت بسیاری به دست آورده اند، زیرا این مکمل های باکیفیت از طریق روش های نوین علمی فرآوری می شوند و اثرگذاری فوق العاده بالایی در افزایش سیستم ایمنی بدن دارند‌. به همین دلیل بسیاری از افراد ترجیح می دهند که نوع خارجی این محصولات را استفاده کنند.  به همین دلیل قبل از خرید این محصولات باید میزان ترکیبات موجود در آنها را بررسی کرد. در ادامه بهترین و محبوبترین قرص مولتی ویتامین مینرال برای تقویت سیستم ایمنی را نام می بریم.

بهترین قرص ایرانی تقویت کننده سیستم ایمنی بدن 

یکی از دلایلی که قرص تقویت سیستم ایمنی بدن ایرانی را در نظر مخاطبان محبوب کرده است، قیمت پایین و کیفیت بالای آن است، زیرا این مکمل ها با توجه به الگوی تغذیه ای کشور و با توجه به عادات غذایی و کمبودهای بدن افراد در ایران تهیه می‌شوند و سریع تر سیستم ایمنی بدن را تقویت می کنند. در صورتی که نیاز به مصرف مکمل تقویت کننده سیستم ایمنی بدن دارید، در ادامه برخی از قرص های بسیار شناخته شده ایرانی در این زمینه را به شما معرفی می کنیم.

خرید و قیمت انواع مکمل های تقویت سیستم ایمنی

یکی از خواص بسیار شگفت انگیز قرص تقویت سیستم ایمنی بدن، جلوگیری از ابتلا به بیماری ها است، زیرا این مکمل با جبران کمبود ریزمغذی ها، بدن را تقویت می کند و مانع از ورود عوامل بیماری زا به ارگان های داخلی بدن می شود. همچنین سیستم ایمنی قوی در صورت ورود میکروب ها، ویروس ها و غیره به بدن آنها را از بین می برد و مانع از گسترش آنها می شود.  برندهای خارجی و ایرانی بسیاری دست به تولید این مکمل ها زده اند که هر فرد بهتر است با توجه به کمبود بدن خود به این مواد، آنها را تهیه و مصرف کند. البته افراد، در کنار این قرص ها و مکمل ها باید رژیم غذایی و سبک زندگی خود را نیز تغییر دهند که بهترین و تاثیرگذارترین نتیجه از این مکمل ها حاصل شود.

در داروخانه آنلاین دکتر بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

نوشته های مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم