آیا قرص هیرویت باعث رویش مجدد مو می‌ شود؟

تأثیر قرص هیرویت بر رویش مجدد مو
تاریخ ایجاد :

آیا قرص هیرویت باعث رویش مجدد مو می‌ شود؟ در ادامه این مطلب به بررسی تأثیر قرص هیرویت به رشد مجدد مو خواهیم پرداخت.

موها برای پر پشت شدن به مواد مفیدی همچون ویتامین ها و مواد معدنی نیاز دارند‌. برخی از افراد به دلیل عدم مصرف مواد غذایی سالم و متنوع دچار ریزش مو می شوند و اگر به موقع به درمان آن نپردازند، امکان عدم رویش مجدد مو وجود دارد. به همین دلیل شرکت های متفاوتی مکمل های تغذیه ای مخصوص مو را به تولید می رساند که مکمل هیرویت یکی از تخصصی ترین و محبوب ترین آنها است.

کپسول هیرویت هلث اید 30 عددی

این محصول بدون نسخه در داروخانه ها به فروش می رسد و دسترسی به آن بسیار راحت است. استفاده از این مکمل حتی بعد از کاشت مو نیز توصیه می شود. این قرص برای رفع ریزش مو و درمان آن بسیار موثر است و با تقویت فولیکول های مو رویش مجدد را نیز برای افراد دچار ریزش شدید مو به ارمغان می آورد. اینکه قرص هیرویت چگونه روی رشد مجدد و جلوگیری از ریزش مو تاثیر می گذارد، موضوعی است که در ادامه به آن می پردازیم.

در داروخانه آنلاین دکتر بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

آیا قرص هیرویت باعث رویش مجدد مو می‌ شود؟

تاثیر قرص هیرویت در رویش مجدد مو چقدر است؟

قرص هیرویت جز مکمل های بسیار مفید و موثر در تقویت موها است که برای جلوگیری از ریزش مو تولید می شود. برخی از مصرف کنندگان هیرویت ادعا می کنند که این قرص در رویش موهای آنان نیز تاثیرات چشمگیری داشته است. برای اطلاع از تاثیرات این قرص روی رشد مجدد موها در ابتدا باید ترکیبات، فواید و ویژگی های آن را مورد بررسی قرار دهیم.

قیمت و خرید محصولات تقویت کننده و ضد ریزش مو

با مصرف هیرویت انواع ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز برای تقویت فولیکول های مو به آن می رسد و ریزش مو به سرعت درمان می شود‌. البته ریزش مو نیز به دلایل متفاوتی همچون: ژنتیک، استرس، آلودگی محیط و کمبود ریزمغذی ها در بدن اتفاق می افتد که مصرف هیرویت به درمان تمامی آنها کمکی نمی‌ کند. این قرص در صورتی دارای خواص ضد ریزش و تقویت کننده است که ریزش موها ناشی از کمبود ویتامین ها و مواد معدنی در بدن باشد.

قیمت و خرید کپسول هیرویت هلث اید

این داروی تغذیه ای تا حدود زیادی به رویش مجدد موهای از دست رفته کمک می‌ کند و موجب افزایش حجم آنها می شود. هیرویت تمام مواد مفید مو را تامین می کند و بدین طریق رشد موها را سرعت می بخشد. در واقع مواد مغذی با مصرف هیرویت جذب بدن می شوند و با تحریک فولیکول های مو شرایط را برای رشد مجدد تارهای مو فراهم می کنند. البته افراد دارای ریزش موی ژنتیکی برای درمان ریزش مو باید از داروهای تجویز شده توسط پزشک استفاده کنند.

قیمت و خرید قرص پرفکتیل اورجینال ویتابیوتیکس
قیمت و خرید قرص فولیکوژن اروند فارمد
قیمت و خرید قرص پیلفود کمپلکس
قیمت و خرید قرص رینفولتیل فارمالایف

قرص هیرویت چگونه به رشد مجدد موها کمک می کند؟

رشد موها به عوامل بسیاری بستگی دارد که مواد مغذی یکی از مهمترین آنها است. موها نیز مانند سایر اعضای بدن برای بهبود  عملکرد خود به ویتامین ها، مینرال ها، اسیدهای آمینه، کراتین، اسیدهای چرب و غیره نیاز دارند. این قرص یکی از مکمل های مولتی ویتامین مینرال مخصوص موها است که برای توقف ریزش مو و تقویت فولیکول ها از آن استفاده می شود.

خرید و قیمت زینک پلاس

این محصول بسیار باکیفیت با تحریک فولیکول ها به رویش مجدد موهای از دست رفته کمک می کند. از آنجایی که مو نقش مهمی در زیبایی و جوانی صورت بر عهده دارد، توجه به سلامت آن بسیار ضروری است. عوامل بسیاری در کم پشت شدن تارهای مو نقش دارند و شادابی موها را از بین می برند. علاوه بر این ریزش مو مشکلی شایع محسوب می شود که امروزه بسیاری از افراد را به خود درگیر کرده است.

برای درمان این مشکل بدون شک راهکارهای متفاوتی وجود دارد که استفاده از مکمل هیرویت یکی از موثرترین و کم هزینه ترین آنها است. برای درمان ریزش موها در ابتدا باید فولیکول های مو تغذیه رسانی شوند. مصرف رژیم غذایی سالم و حاوی انواع ویتامین ها و ریزمغذی ها بهترین گزینه برای درمان این مشکل شایع محسوب می شود.

از آنجایی که در ترکیبات هیرویت تمامی مواد مورد نیاز مو به کار رفته است، بنابراین باید گفت که این مکمل در رویش مجدد مو نیز نقش پررنگی دارد. این قرص تمامی نیازهای تغذیه ای مو را برطرف می کند و بدین طریق مشکل عدم رشد مجدد مو و ریزش ناشی از کمبود این مواد مفید در بدن را از بین می برد.

کپسول هیرویت برای رویش مجدد مو چه افرادی مناسب است؟

ریزش موها به میزان 50 الی 100 تار مو در روز طبیعی است. در صورتی که حجم وسیعی از موها به صورت موقت دچار ریزش شود، مصرف مکمل مولتی ویتامین مینرال هیرویت توصیه می شود.

مصرف روزانه این محصول برای تمامی افراد به خصوص زنان ضروری است. زیرا بانوان در دوره های متفاوت زندگی خود دچار تغییرات هورمونی و کمبود ریزمغذی ها می شوند. در نتیجه ریزش مو مشکل شایعی است که بانوان را در تمام دوره های زندگی به خود درگیر می کند.

آقایان نیز ممکن است مانند بانوان به دلایل متفا‌وتی دچار ریزش مو شوند. علاوه بر آلوپسی آندروژنیک که ناشی از کاهش هورمون تستوسترون در بدن مردان است،  کمبود ویتامین ها و مواد معدنی نیز یکی از دلایل مهم ریزش مو در مردان به شمار می رود. در ادامه انواع ریزش مو که با استفاده از قرص یا مکمل تغذیه ای هیرویت درمان می شوند را بررسی می کنیم‌.

  • افرادی که با ریزش موی ناشی از کمبود ویتامین ها و مواد معدنی در بدن روبرو هستند، با مصرف هیرویت شاهد رویش مجدد موهای مو خواهند بود.
  • ریزش موی ناشی از کم خونی که در اثر کمبود آهن و ویتامین های گروه B اتفاق می افتد.
  • ریزش موی ناشی از استرس اکسیداتیو که به دلیل سیستم ایمنی ضعیف و از طریق رادیکال های آزاد ایجاد می شود، با مصرف مکمل هیرویت به راحتی قابل درمان است.
  • کاهش رشد مو و ضعیف شدن ریشه آن که در اثر کاهش وزن شدید ناشی از عدم مصرف مواد غذایی متفاوت رخ می‌ دهد.
  • ریزش مو به دلیل مصرف داروهای قوی شیمیایی که ناشی از ضعف بدن است.

کپسول زینک پلاس یوروویتال 10 میلی گرم 60 عددی

مزایای استفاده از هیرویت برای رشد دوباره موها چیست؟

بعد از مشخص شدن علت ریزش مو، باید درمان صورت گیرد. کمبود مواد مغذی و پروتئین‌ ها در ریزش مو و عدم رشد مجدد موها تاثیر بسیاری دارند. به همین دلیل اولین گزینه درمانی، مصرف مکمل های مولتی ویتامین مینرال مخصوص مو است. قرص هیرویت برای قطع ریزش مو و کمک به رویش دوباره موها دارای خواص زیر است:

  • تغذیه رسانی به فولیکول‌‎ های مو برای کمک به افزایش رشد موها
  • رفع ریزش موی ناشی از کمبود ریز مغذی ها در بدن مانند: آهن، فولیک اسید، ویتامین C، ویتامین های خانواده B و غیره
  • افزایش استحکام تارهای مو و کمک به پیشگیری از ریزش مو
  • تقویت سیستم ایمنی بدن و جلوگیری از آسیب رادیکال های آزاد به فولیکول‌ های مو
  • کمک به رویش دوباره موها از طریق تامین اسیدهای آمینه مورد نیاز برای ساخت کراتین یا پروتئین مو
  • تحریک فولیکول های مو برای کمک به رویش مجدد موهای ریخته شده
  • کمک به احیای موهای آسیب دیده به دلیل برخورداری از ویتامین ها و مواد معدنی
  • بهبود خون رسانی در پوست کف سر برای حمل سریع تر اکسیژن و مواد مغذی به فولیکول های مو
  • بهبود زخم های روی پوست سر و در نتیجه رفع ریزش موی ناشی از خارش پوست

قرص زینک پلاس 15 میلی گرم یوروویتال 60 عددی

ترکیبات قرص هیرویت چه تاثیری در رشد مجدد موها دارد؟

در این مکمل از ترکیبات متعددی برای رفع ریزش مو و رویش مجدد آن استفاده شده است. این ترکیبات نیازهای تغذیه ای فولیکول های مو را برطرف می‌ کنند و در کنار رژیم غذایی سالم موجب افزایش سلامت موها می شوند.

این مواد خواص بسیاری در جلوگیری از ضعیف شدن تارهای مو دارند و با تقویت موها مانع از تداوم ریزش مو و در نتیجه عدم کم پشتی آن می شوند. در ادامه ترکیبات طبیعی هیرویت و فواید آنها را در رشد دوباره موها بررسی می کنیم.

آهن

این ماده معدنی مهمترین عامل خون رسانی در بدن است. کمبود آهن موجب افزایش کم‌ خونی و در نتیجه کاهش گردش خون در بدن می شود. زیرا این ماده در تولید هموگلوبین و میوگلوبین خون موثر است و از کمبود این دو ماده در خون جلوگیری می کند.

آهن موجود در ترکیبات مکمل هیرویت با افزایش خونرسانی و اکسیژن رسانی در کف سر مانع از ریزش مو و تضعیف آن می شود. همچنین این ماده با تحریک فولیکول های مو به رویش مجدد موها نیز کمک می کند.

خرید و قیمت انواع مکمل های آهن

ویتامین های گروه B

ویتامین های B2 ،B1 و B3 از جمله موادی هستند که در محتویات هیرویت وجود دارند. این ویتامین ها موجب تغذیه رسانی و خون رسانی به فولیکول های مو می شوند و بدین طریق در کاهش ریزش مو و افزایش سرعت رشد موها نقش مهمی را ایفا می کنند. ویتامین B5 و B12 نیز برای تولید هورمون ها و انرژی بدن مفید هستند و با ساخت گلبول های قرمز خون موجب تقویت موها می شوند.

خرید و قیمت انواع مکمل های بیوتین

خرید و قیمت قرص بیوتین یوروویتال
خرید و قیمت کپسول بیوتی هلث 1000 میکروگرم هلث اید
خرید و قیمت قرص بیوتین 1000 میکروگرم برونسون
خرید و قیمت قرص بیوتین هلث اید 800 میکروگرم
خرید و قیمت قرص بیوتین آپوویتال 2500 میکروگرم

مس

کمبود مس در بدن بسیاری از افراد وجود دارد. زیرا منابع غذایی این ماده محدود هستند. مس در تولید هموگلوبین خون و در نتیجه تغذیه رسانی و اکسیژن رسانی به فولیکول های مو موثر است. با مصرف قرص هیرویت نیاز بدن به مس تامین می شود و از ضعیف‌ شدن ساقه‌ مو و ریزش آن جلوگیری به عمل می آید. همچنین مس در رویش مجدد مو نیز تاثیرات چشمگیری دارد.

کلسیم

کلسیم یکی از مواد معدنی مورد نیاز موها است که به تولید کراتین و در نتیجه افزایش سلامت موها کمک می کند. این ماده در کلاژن سازی پوست و مو نیز فواید بسیاری به همراه دارد. کمبود کلسیم در بدن یکی از دلایل از بین رفتن درخشش موها نیز عنوان می شود. از این رو در ترکیبات این مکمل از کلسیم استفاده شده است.

زینک

زینک یا روی موجود در ترکیبات قرص هیرویت به کلاژن‌ سازی و تولید پروتئین مو کمک می کند. همچنین با رفع کمبود این ماده در بدن از شکنندگی و ریزش موها نیز پیشگیری می شود. زینک با کاهش التهابات پوست سر در سلامت موها و رویش دوباره آنها  نیز تاثیرگذار است.

در نتیجه…

قرص هیرویت یکی از مکمل های مخصوص مو است که محبوبیت فراوانی در بین مصرف کنندگان دارد. در ترکیبات این قرص از انواع ویتامین ها، مواد معدنی و اسیدهای آمینه ضروری استفاده شده است که همگی آنها موجب تقویت فولیکول های مو و در نتیجه جلوگیری از ریزش آن می شوند.

با تغذیه رسانی به موها بدون شک امکان رویش مجدد موهای ریخته شده نیز افزایش پیدا می کند. به همین دلیل اگر ریزش مو ناشی از کمبود مواد مغذی در بدن باشد، با مصرف هیرویت به راحتی درمان خواهد شد.

نوشته های مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم