4 تاثیر قرص هیرویت بر پوست صورت که باورنکردنی است!

تاثیر قرص هیرویت بر پوست صورت
تاریخ ایجاد :

احتمالا تا به حال یک بار گذرتان به متخصص پوست و مو افتاده است. نگرانی از لکه‌های پوستی، جوش‌ها و تیرگی پوست یا حتی ریزش مو باعث شده تا به متخصص مراجعه کنید. اغلب پزشکان برای حل معضلات پوست و مو قرص هیرویت را تجویز می‌کنند. تاثیر قرص هیرویت بر پوست صورت و موها باورنکردنی است. این قرص را هم با نسخه پزشک هم خودتان هم می‌توانید از داروخانه تهیه و استفاده کنید. در این مقاله 4 تاثیر قرص هیرویت بر پوست صورت که باورنکردنی است را می‌خوانید.

ترکیبات قرص هیرویت برای تاثیر روی پوست

اگر قرار است پوست صورت شفاف، بدون لک و عاری از جوش داشته باشید. برای تضمین سلامت پوست صورتتان، هر روز جوانتر شدن از دیروز و فرار از چروک‌های پوستی مصرف ویتامین‌ها مخصوصا گروه ب الزامی است. با این ویتامین‌ها علاوه بر شفافیت پوست، موهایی ضخیم، لطیف و با ریشه هایی محکم خواهید داشت. ویتامین‌های مورد نیاز برای این هدف در ترکیبات قرص هیرویت وجود دارند. مواد مغذی، ویتامین‌ها و آنزیم‌های تشکیل دهنده این قرص در بخش بعد بررسی شده‌اند.

حضور خانوادگی ویتامین‌های گروه B در قرص هیرویت

قرص‌های هیرویت اغلب اعضای خانواده B را در خود دارند. از جمله B1، B2، B3، B5، B6، B7 و B12. این خانواده نقش اساسی در سلامت پوست و مو ایفا می‌کند. احتمالا شنیده‌اید که ویتامین‌های این گروه مخصوصا B7 را بیوتین یا ویتامین H می‌نامند. دلیل آن نیز اهمیت این ویتامین برای سلامت پوست صورت و مو است.

  • B1 یا تیامین: کاهش دهنده خشکی و التهابات پوستی است.
  • B2 یا ریبوفلاوین: در نقش یک آنتی اکسیدان پیشگیری کننده از التهابات پوستی عمل می‌کند.
  • B3 یا نیاسین: خاصیت ضدالتهابی و تسکین دهنده پوستی دارد و باعث درخشندگی پوست می‌شود.
  • B5 یا پانتوتنیک اسید: یک مرطوب کننده طبیعی برای پوست است که به حفظ رطوبت پوست کمک می‌کند.
  • B6 یا پیریدوکسین: این ویتامین با اگزما و پسوریازیس مقابله می‌کند و علائم آن‌ها را کاهش می‌دهد.
  • B7 یا بیوتین: ویتامین اصلی در رشد مو و تقویت سلامت پوست است.
  • B12 یا کوبالامین: با کمک به ترمیم سلول‌های پوستی آسیب دیده از پیری پوست و ایجاد چروک‌های پوستی جلوگیری می‌کند.

خانواده ویتامین ب را در مواد غذایی مختلف مانند لبنیات، سبزیجات، گوشت و ماهی پیدا خواهید کرد. علاوه بر این در مکمل‌های دارویی مانند هیرویت نیز به وفور یافت می‌شوند.

تاثیر زینک در قرص هیرویت برای پوست

ماده‌ معدنی موثر در جوانسازی پوست در کنار ویتامین‌های هیرویت است. تاثیر قرص هیرویت بر پوست صورت با داشتن زینک بیشتر می‌شود. زینک یا همان روی روی بازسازی و ترمیم جای زخم‌ها نیز تاثیر دارد.

تاثیر زینک در قرص هیرویت برای پوست

حضور موثر آهن در قرص هیرویت

برای آن که اکسیژن به مقدار کافی به سلول‌های پوستی برسد، به یک ماده معدنی مانند آهن نیاز دارید. آهن با انرژی مخرب رادیکال‌های آزاد مبارزه می‌کند. از خشکی و اگزمای پوست صورت جلوگیری می‌کند و رفع تیرگی و جوش‌های پوست را به دنبال دارد.

اسید آمینه های قرص هیرویت

ال سیستئین و متیونین دو اسید آمینه در هیرویت هستند. این دو ماده در بدن به تشکیل کراتین کمک می‌کنند. ال سیستئین پوست را آبرسانی می‌کند و باعث حفظ خاصیت ارتجاعی پوست می‌شود. به این ترتیب از پیری زودرس پوست نیز جلوگیری خواهد کرد.

متیونین یک اسید آمینه حاوی گوگرد برای تولید کلاژن است. این ماده مانند همتای خود ال سیستئین در تولید کراتین و حفظ خاصیت ارتجاعی پوست ضروری است.

سایر ترکیبات قرص هیرویت برای پوست صورت

به جز ترکیبات پررنگ گفته شده در بخش‌های قبلی، برخی مواد و ویتامین‌های دیگر در قرص هیرویت به کار رفته‌اند که روی تاثیر قرص هیرویت بر پوست صورت موثر هستند. این ترکیبات شامل  کولین، اینوزیتول، لسیتین، مس، کلسیم، منگنز و مخمر هستند. این مواد گردش خون در رگ‌های صورت را بهبود می‌بخشند. به شادابی و طراوت پوست و مو کمک می‌کنند و همچنین سلول‌های مرده یا آسیب دیده را پاکسازی می‌کنند.

منابعی که از آن‌ها ویتامین‌های موردنیاز پوست صورت را پیدا خواهید کرد.

تاثیر قرص هیرویت بر پوست صورت

قرص هیرویت همانطور که در نام آن نوشته شده است (Hair) بیشتر برای تقویت مو تجویز می‌شود. تقویت فولیکول های مو، کمک به رشد و رویش مجدد موها و تقویت ساقه و ریشه مو از وظایف هیرویت است. در کنار وظایف مویی، این قرص روی پوست صورت نیز اثرات بسیار مثبتی به جا می‌گذارد.

با بالا رفتن سن و آزاد شدن رادیکال‌های آزاد بیشتر، قرار گرفتن‌های مکرر در مقابل نور خورشید و فراموش کردن ضد آفتاب باعث پیری پوست می‌شود. همچنین آلودگی‌های محیطی و حتی آرایش کردن منافذ پوست را مسدود کرده و با تشکیل چربی باعث ایجاد جوش می‌شود. قرص هیرویت با داشتن ویتامین‌های گروه ب و مخصوصا روی به جلوگیری از پیری زودرس و ترمیم جای جوش و زخم کمک می‌کند.

اولین اثر باوردنکردنی قرص هیرویت؛ چاقی صورت

تاثیر قرص هیرویت بر پوست صورت به صورت اثر مستقیم بر توپر شدن یا چاقی صورت نیست. با این حال از آنجا که ویتامین‌های موجود در این قرص از خانواده ویتامین ب هستند و روی نیز دارند، اشتها را افزایش می‌دهد. با افزایش اشتها و چاق شدن، چاقی صورت نیز اتفاق می‌افتد.

اولین اثر باوردنکردنی قرص هیرویت؛ چاقی صورت

قرص هیرویت و تاثیر آن بر روشنی پوست

ویتامین‌های موجود در قرص هیرویت عمدتا از خانواده ب هستند. این ویتامین‌ها وظیفه تشکیل کلاژن‌های پوست را دارند. به طور مثال ویتامین B5 با خاصیت آبرسانی باعث می‌شود تا پوست شما دچار خشکی نشود. به این ترتیب لکه‌های پوستی اتفاق نمی‌افتند و پوست روشن‌تر می‌شود.

قرص هیرویت به از بین بردن لکه‌های پوستی کمک می‌کند.

تاثیر قرص هیرویت روی جوانسازی پوست

قرص‌های هیرویت حاوی روی، آهن و بیوتین هستند. این ترکیب برنده آسیب‌های پوستی ناشی از بالا رفتن سن، قرار گرفتن در معرض اشعه UV و آلودگی‌ها را کاهش می‌دهد. همچنین اسیدآمینه‌های هیرویت با کلاژن سازی به از بین بردن چروک‌های پوست و جوانسازی پوست کمک می‌کنند.

طبق گفته سایت Plastic Surgeons که درمورد جوانسازی و بازسازی پوست گفته شده:

Conditions that can be treated with skin rejuvenation and resurfacing. Every patient is unique and will exhibit different combinations of genetic and environmental signs of aging that impact their skin. There are multiple ways to treat many of these issues, and those treatment methods should be planned and discussed with your board-certified plastic surgeon based on your specific situation and desires.

هیرویت و پاکسازی پوست

در کنار ویتامین‌ها و مواد معدنی قرص‌های هیرویت، منگنز، کولین، مس، کلسیم، مخمر و… در پاکسازی پوست و از بین بردن جوش و آکنه‌ها کمک می‌کنند. این مواد چربی پوست را تنظیم می‌کنند، آن را آبرسانی کرده و از بروز لکه‌های پوستی جلوگیری می‌کنند. همچنین در قرص هیرویت لسیتین وجود دارد که دارای ویتامین E است. این ماده سد دفاعی پوست را تقویت می‌کند و برای پاکسازی و بازسازی پوست صورت مفید است.

قرص هیرویت التهابات پوستی را کاهش داده و از جوش و آکنه جلوگیری می‌کند.

قرص هیرویت باعث جوش صورت می‌شود؟

قرص‌های هیرویت ویتامین‌های مختلفی در خود دارند. ویتامین‌های موجود در این قرص‌ها التهابات پوستی را کاهش می‌دهدند، پوست را آبرسانی و چربی پوست را کنترل می‌کنند. به این ترتیب نه تنها جوش و آکنه‌ها از بین می‌روند، بلکه از وقوع این بثورات پوستی نیز جلوگیری می‌شود. علاوه بر این قرص هیرویت با داشتن اسیدآمینه‌های مفید، از پیری و افتادگی پوست نیز جلوگیری می‌کند.

قرص هیرویت باعث جوش صورت می‌شود؟

عوارض قرص هیرویت روی پوست

قرص‌های هیرویت در دسته قرص‌های مکمل دارویی قرار دارند. این داروها به تنهای عوارضی ایجاد نمی‌کنند. بااین‌حال مواردی از ناسازگاری بدن با هیرویت مانند درد معده و مشکلات گوارشی گزارش شده است. این مشکلات با عادت کردن بدن به ویتامین‌ها و مواد معدنی این قرص بهبود می‌یابند. همچنین برای جلوگیری از این عوارض پیشنهاد می‌شود قرص هیرویت همراه غذا میل شود.

قرص‌های ویتامین و مولتی ویتامین را بهتر است همراه برخی داروها استفاده نکنید. در صورت استفاده از داروهای درمانی برای مصرف هیرویت از قبل با پزشک خود مشورت کنید. داروهای فشار خون، کنترل تیروئید، آنتی بیوتیک‌ها یا دیگر مولتی ویتامین‌ها ممکن است با قرص هیرویت همخوانی نداشته باشند. بهتر است این داروها را با فاصله از هم مصرف کنید یا طبق دستور پزشک جلو بروید.

نحوه مصرف کپسول هیرویت برای صورت

قرص‌های ویتامین هیرویت را می‌توانید بدون تجویز پزشک و به راحتی از داروخانه‌های معتبر مانند داروهوم تهیه کنید. حتی می‌توانید با مشاوران داروهوم برای نحوه مصرف این مکمل مشورت کنید. با این حال اغلب برای مصرف این قرص توصیه می‌شود یک عدد در روز و سی دقیقه قبل از صبحانه با آب فراوان استفاده شود. البته همراه صبحانه یا کمی بعد نیز امکان پذیر است. مهم این است که معده خالی نماند و همراه آن آب زیاد خورده شود. در غیر این صورت درد معده و تغییر رنگ ادرار به همراه دارد.

هر بسته قرص هیرویت 30 عدد کپسول یا قرص در خود دارد. این مقدار برای یک ماه، روزانه یک عدد کافی است. توصیه شده است که بعد از یک ماه مصرف مستمر، یک تا دو هفته استفاده آن قطع شده و مجددا بعد از این مدت، مصرف شروع شود.

حواستان باشد که قرص‌های هیرویت برای بزرگسالان و افراد بالای 16 سال تجویز می‌شود. اگر زیر این سن هستید یا حتی در حال مصرف مکمل‌ها و داروهای دیگر هستید، قبل از شروع مصرف و خرید قرص هیرویت با پزشک مشورت کنید. همچنین می‌توانید از پزشکان مشاور داروخانه آنلاین داروهوم نیز کمک بگیرید. همکاران داروساز و پزشک ما در داروهوم در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به بهترین نحو شما را راهنمایی خواهند کرد.

کپسول هیرویت مکس او پی دی فارما تحت لیسانس هلث اید انگلستان

قرص هیروت مکس او نیاز بدن به ویتامین‌های پوست و مو را به صورت روزانه برطرف می‌کند. این قرص حاوی تمام ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز برای پوست و مو است.

  • ویتامین B1
  • ویتامین B2
  • ویتامین B3
  • ویتامین B6
  • ویتامین B12
  • بیوتین
  • پانتوتنیک اسید
  • آهن
  • زینک
  • کولین بی تارتارات
  • اینوزیتول
  • پارا آمینو بنزوئیک اسید
  • مخمر
  • پودر ژلاتین هیدرولیز شده
  • لسیتین
  • ال سیستئین هیدروکلراید
  • دی ال متیونین

ترکیبات تشکیل دهنده این قرص هستند. قرص هیرویت برند پی در فارما علاوه بر تقویت ریشه مو و کمک به رشد مجدد موها، روی پوست نیز تاثیر زیادی دارد. این قرص به اکسیژن رسانی پوست کمک می‌کند و از این طریق شادابی و لطافت پوست صورت را به ارمغان می‌آورد. ذکر این نکته اهمیت دارد که این قرص فاقد رنگدانه‌های مصنوعی، گلوتن و مواد طعم دهنده است و به همین دلیل بیماران مبتلا به سلیاک نیز قادر به مصرف آن هستند.

کپسول هیرویت مکس او پی دی فارما تحت لیسانس هلث اید انگلستان

کپسول هیرویت هلث اید خارجی

قرص هیرویت هلث اید در کشور انگلستان تولید می‌شود. این قرص نسخه اصلی قرص هیویت است که در داروخانه آنلاین داروهوم با برچسب ضمانت کالا به فروش می‌رسد. قرص هیرویت هلث اید روی درخشندگی پوست و مو تاثیر دارد و با تاثیر روی خلق و و کاهش اضطراب‌ها، از بروز جوش‌های عصبی جلوگیری می‌کند. همچنین مانند همتای ایرانی خود فاقد مواد افزودنی است که باعث می‌شود حتی مبتلایان به سلیاک و تمام افراد دیگر بدون نگرانی بتوانند آن را مصرف کنند.

جمع بندی

قطعا همه شما یک بار تصمیم گرفته‌اید برای سلامت پوست و موی خود مولتی ویتامین‌ها و قرص‌های مکمل را استفاده کنید. اگر به این تصمیم پایبند مانده‌اید و هنوز هم در حال استفاده از مکمل و ویتامین هستید به شما تبریک می‌گوییم. اما اگر همچنان به دنبال یک مکمل مناسب هستید، با خواندن این مقاله فهمیده اید تاثیر قرص هیرویت بر پوست صورت و مو چقدر جذاب و باورنکردنی است. حال با خیال راحت و با خرید از یک داروخانه معتبر مانند داروهوم به سلامت پوست و موی خود بپردازید.

نوشته های مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم