بهترین شربت چاق کننده و اشتها آور کدام است؟

بهترین شربت چاق کننده
تاریخ ایجاد :

سو هاضمه و لاغری، یکی از مشکلات بزرگی است که در اثر کاهش اشتها ایجاد می شود. مکمل های تغذیه ای مانند بهترین شربت چاق کننده، راحت ترین راه برای افزایش وزن هستند. در محتویات این شربت ها از انواع ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن استفاده شده است. به همین دلیل افراد لاغر با مصرف روزانه آنها دچار افزایش اشتها می شوند و وزن آنان در رنج نرمال قرار می گیرد. 

بهترین شربت چاقی

این مکمل ها برای تمامی بزرگسالان و کودکان قابل استفاده است و به حل مشکل لاغری و کاهش وزن ناشی از سو تغذیه آنان کمک می کند. برای آشنایی با بهترین شربت های چاق کننده و افزایش وزن همراه ما باشید.

شربت های اشتها آور و چاق کننده به دلیل برخورداری از ترکیبات اشتها آور مانند: ویتامین های گروه B، زینک و برخی از عصاره های گیاهی برای افراد دچار مشکلات گوارشی و سو هاضمه مناسب هستند. این مکمل ها اشتهای کودکان و بزرگسالان را افزایش می دهند و موجب بالا رفتن وزن آنان می شوند. از آنجایی که این مکمل ها با برندهای متعددی به تولید رسیده اند، مصرف کنندگان باید قبل از خرید به ترکیبات آنها توجه ویژه ای داشته باشند، چراکه برخی از این مکمل ها حاوی افزودنی های مصنوعی، شکر و چربی هستند و موجب افزایش وزن کاذب می شوند. در ادامه برخی از شربت های چاق کننده را معرفی می کنیم.

در داروخانه آنلاین دکتر بهزاد بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

خرید انواع مکمل های اشتها آور کودکان از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استثنایی.

بهترین شربت چاق کننده بدون بازگشت

آیا دچار سو هاضمه شدید هستید و اشتهای خود را از دست داده اید؟ برای رسیدن به وزن ایده آل بهترین راه مصرف مواد غذایی طبیعی است. از آنجایی که برخی از افراد برنامه تغذیه سالمی ندارند، ممکن است به مرور زمان اشتهای خود را از دست بدهند. شربت های اشتها آور بدون شک بهترین گزینه برای افزایش وزن و چاقی محسوب می شوند.

این مکمل ها برای بزرگسالان، کودکان، بیماران دارای مشکل بلع و افراد مسن به راحتی قابل استفاده هستند و به دلیل برخورداری از انواع ویتامین ها، مواد معدنی و سایر ریز مغذی های ضروری بدن به افزایش اشتها و وزن کمک بسیاری می کنند. از آنجایی که شرکت های دارویی متعددی در زمینه تولید این شربت ها یا مکمل های تغذیه ای فعالیت دارند، در ادامه قصد داریم برندهای محبوب بهترین شربت چاق کننده بدون بازگشت را معرفی کنیم:

خرید مکمل های افزایش اشتها و افزایش وزن از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استثنایی.

1- شربت راسیپ داروسازی رها

این شربت برای بهبود اشتهای کودکان و بزرگسالان استفاده می‌ شود و یکی از  محصولات پرفروش در افزایش وزن است. در محتویات شربت راسیپ از ویتامین های B1 B6 ،B12، لیزین هیدروکلراید، سیپروهپتادین هیدروکلراید و لوورکارنیتین استفاده شده است. همچنین به دلیل فرمولاسیون ویژه این محصول، تمامی ترکیبات آن به سرعت جذب بدن و دستگاه گوارش می شوند. 

سیپروهپتادین موجود در این مکمل به تحریک گیرنده های سروتونینی کمک می کند که نتیجه آن افزایش اشتها و بهبود سو تغذیه است. همچنین آمینو اسید لیزین موجود در این مکمل نیز موجب تحریک هورمون رشد کودکان می‌ شود و به افزایش وزن آنان کمک خواهد کرد. ویتامین های گروه B نیز در افزایش اشتها نقش مهمی دارند و به همین دلیل در تولید این شربت از آنها استفاده شده است.

خرید شربت راسیپ

2- پرافیل خوارزمی بهترین شربت چاق کننده

این شربت نیز حاوی ترکیب مفیدی به نام سیپروهپتادین است که به بهبود اشتهای کودکان بالای 2 سال و بزرگسالان کمک بسیاری می کند. در واقع در هر 5 میلی لیتر از این محلول، 2 میلی گرم سیپروهپتادین هیدروکلراید وجود دارد که برای درمان بی اشتهایی و جلوگیری از مشکلات آلرژی مفید است. شربت پرافیل سیپروهپتادین خوارزمی برای افراد دچار مشکلات جسمی و روحی نیز کارایی بالایی دارد.

همچنین این مکمل به درمان و بهبودی بیماری های عفونی، سو تغذیه، اختلال در رشد و مشکلات گوارشی نیز کمک می‌ کند و با افزایش سوخت و ساز موجب تولید انرژی مورد نیاز بدن در طول روز نیز می شود. در ترکیبات این محصول از ویتامین های B1 ،B2 ،B3 ،B6 و B12 استفاده شده است که همگی آنها به تولید انرژی و کاهش خستگی بدن کمک می کنند. همچنین این ترکیبات به دلیل خاصیت خونرسانی خود موجب جلوگیری از ابتلا به کم خونی کودکان می شوند.

خرید شربت پرافیل

3- شربت اشتها آور باریج اسانس

در ترکیبات این برند از بهترین شربت چاق کننده گیاهی از عصاره انار، نعنا، عسل، کلسیم، آهن و ویتامین های متفاوت استفاده شده است. این شربت برای افزایش اشتها و درمان سو هاضمه تاثیر بسیاری دارد. زیرا به تقویت معده و سلامت دستگاه گوارش کمک می‌ کند. ترکیبات موجود در این مکمل حاوی پلی‌ فنل، تاننی، آنتوسیانین و فلاونوئید هستند که به آن خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد التهابی بخشیده اند. به همین دلیل با مصرف این محصول خون تصفیه شده و سموم به راحتی از بدن دفع می شوند. این شربت با بهبود اشتهای کودکان و بزرگسال در افزایش وزن و چاقی موثر است.

خرید شربت اشتها آور باریج

4- شربت سیمو اپتا سیمرغ دارو عطار

شربت سیمو اپتا سیمرغ دارو عطار بهترین شربت چاق کننده به شمار می‌ رود که برای کودکان بالای 2 سال و بزرگسالان تهیه شده است. در ترکیبات این محصول عصاره های گیاهی، ویتامین ها و مواد معدنی متنوعی وجود دارد که برای افزایش اشتها و انرژی بدن مفید است. شربت سیمو اپتا به رشد کودک، افزایش وزن و اشتهای او کمک می کند. ترکیبات موجود در این مکمل به آن خواص آنتی باکتریالی و آنتی اکسیدانی بخشیده اند که موجب حفظ سلامت دستگاه گوارش و معده می‌ شوند.

خرید شربت سیمو اپتا

5- شربت اشتها آور اپتایت کیم کیمیاگر

مصرف روزانه شربت اپتایت کیم کیمیاگر برای افزایش اشتها، بهبود عملکرد دستگاه گوارش، تقویت معده و افزایش وزن توصیه می شود. این مکمل برای کودکان و بزرگسالان تولید شده است و ترکیبات گیاهی همچون: عصاره افسنطین، به و عسل در محتویات آن وجود دارد. عصاره افسنطین بهترین و مقوی ترین ترکیب موجود در این شربت عنوان می شود. تمامی این ترکیبات اشتها آور برای بهبود عملکرد دستگاه گوارش مفید هستند و مشکلات سو هاضه را درمان می کنند. عصاره به حاوی A و B و C، قند و پپتين است که در رفع عفونت‌ های روده، مشکلات التهابی دستگاه گوارش و سردردهای مزمن فواید فراوانی دارد.

خرید شربت اشتها آور کیمیاگر

شربت چاق کننده قوی

شربت های اشتها آور و چاق کننده به دلیل برخورداری از ترکیبات اشتها آور مانند: ویتامین های گروه B، زینک و برخی از عصاره های گیاهی برای افراد دچار مشکلات گوارشی و سو هاضمه مناسب هستند. این مکمل ها اشتهای کودکان و بزرگسالان را افزایش می دهند و موجب بالا رفتن وزن آنان می شوند. 

علاوه بر آن بهترین شربت چاق کننده قوی برای بهبود کیفیت خواب، افزایش انرژی و رشد بدن نیز موثر است. از آنجایی که این مکمل ها با برندهای متعددی به تولید رسیده اند، مصرف کنندگان باید قبل از خرید به ترکیبات آنها توجه ویژه ای داشته باشند. برخی از این مکمل ها حاوی افزودنی های مصنوعی، شکر و چربی هستند و موجب افزایش وزن کاذب می شوند. در نتیجه خطر ابتلا به بیماری دیابت، مشکلات قلبی و غیره را نیز افزایش می دهند. 

به همین دلیل شربت های گیاهی بهترین گزینه برای افزایش اشتها و وزن افراد محسوب می شوند. این مکمل ها حاوی انواع ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن هستند که علاوه بر افزایش وزن، به تقویت سیستم ایمنی بدن و بهبود عملکرد دستگاه گوارش نیز کمک می کنند. در ادامه برخی از شربت های چاق کننده قوی را معرفی می کنیم.

6- شربت اشتها آور پدیابست

این شربت برای افزایش اشتها، وزن و انرژی کودکان و بزرگسالان بسیار مناسب است. عصاره زنجبیل یکی از مفیدترین ترکیبات موجود در این شربت عنوان می شود که به بهبود اشتها و کاهش حالت تهوع کودکان کمک بسیاری می کند. ویتامین های گروه B، ویتامین D3، عصاره شنبلیله و کاسنی نیز از دیگر ترکیبات مقوی موجود در این مکمل به شمار می روند.

خرید شربت اشتها آور پدیابست

7- شربت مولتی ویتامین کیدی کر مایر

شربت کولین پیاتنی کیدی جز بهترین شربت چاق کننده قوی برای بزرگسالان و کودکان بالای 6 ماه است که به تامین ویتامین ها و مواد مغذی بدن آنان کمک می‌ کند. این شربت اشتها آور تحت لیسانس کشور انگلستان تولید می شود و در محتویات هر بطری 200 میلی لیتری آن از 10 ویتامین، 3 ماده معدنی و ال لیسین استفاده شده است. 

این ترکیبات علاوه بر افزایش وزن، به بهبود رشد ذهنی و جسمی کودک کمک فراوانی می کنند. مولتی ویتامین کیدی کر دارای خواص آنتی اکسیدانی است که در تقویت سیستم ایمنی بدن نقش مهمی برعهده دارد. ال لیسین پروتئین ضروری بدن است که موجب رشد جسمی و افزایش وزن کودکان و بزرگسالان می شود. این ماده همچنین به ترمیم سلول های آسیب دیده نیز ممکن می کند. طعم پرتقالی این محصول نیز مصرف آن را برای کودک راحت تر کرده است.

خرید شربت مولتی ویتامین کیدی کر مایر

8- شربت مولتی سانستول پلاس زینک

اگر به دنبال یک شربت بسیار مفید و قوی برای افزایش اشتهای کودک خود هستید، مولتی سانستول پلاس زینک را امتحان کنید. این مکمل تقویت کننده دارای ویتامین C، ویتامین A، ویتامین E، ویتامین D، ویتامین های گروه B و زینک است که به افزایش سرعت رشد، حفظ سلامت جسمی و ذهنی کودک کمک می کنند. این محصول موجب تقویت سیستم ایمنی بدن و افزایش انرژی می شود و در حفظ سلامت پوست، مو، استخوان و دندان کودکان نیز بسیار مفید است. همچنین برای افزایش تمایل کودکان به مصرف این محصول، آن را با طعم پرتقال تولید کرده اند.

خرید شربت مولتی سانستول پلاس زینک

سخن پایانی

در صورتی که به دنبال بهترین شربت چاق کننده مخصوص کودکان و بزرگسالان هستید، در این مقاله برخی از بهترین شربت های موجود در بازار را بررسی کردیم. از این رو با توجه به نیاز بدن خود و کودکتان قادر به خرید بهترین نوع از این مکمل ها خواهید بود‌. این محصولات بدون شک حاوی ترکیبات بسیار مفیدی همچون: زینک، ویتامین های گروه B، ویتامین C و عصاره های گیاهی متنوعی هستند که علاوه بر بهبود اشتها و افزایش وزن، به تقویت سیستم ایمنی، افزایش انرژی و قدرت جسمی، تقویت معده و سیستم گوارش و بهبود عملکرد مغز نیز کمک می کنند.

 

سوالات متداول

1- آیا شربت پرافیل چاق کننده است؟

از آنجایی که شربت پرافیل اشتهاآور است می تواند باعث چاقی شود.

2- بهترین شربت اشتها آور بزرگسالان خارجی چیست؟

شربت مولتی ویتامین کیدی کر مایر، شربت اشتها آور پدیابست، شربت سیمو اپتا سیمرغ دارو عطار و پرافیل خوارزمی بهترین شربت اشتها آور بزرگسالان خارجی به شمار می روند.

نوشته های مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم