قرص جوشان منیزیم: راهی آسان برای بهبود سلامتی

خواص قرص جوشان منیزیم
تاریخ ایجاد :

خاصیت قرص جوشان منیزیم چیست؟دستگاه گوارشی تان دچار مشکل است؟ از استعمال قرص های منیزیم خسته شده اید؟ راه دیگری برای جذب منیزیم مورد نیاز بدن علاوه بر مواد غذایی و دارو های شیمیایی، قرص های جوشان هستند. قرص های جوشان جذب سریع تر و طعم بهتری نسبت به داروهای شیمیایی دارند و کودکان نیز استفاده از آنها را بر داروهای شیمیایی ترجیح می دهند.

آیا از این ماده معدنی را به خوبی می شناسید؟ از تاثیر مهمی و ضروری آن در سیستم عصبی و عضلانی خود آگاهید؟ همچنان درباره خواص قرص جوشان منیزیم آگاهی کامل ندارید؟ بنابراین ادامه این مقاله را از دست ندهید.

منیزیم ماده معدنی است که بر سازوکار واکنش هایی که در هر ثانیه توسط آنزیم ها در بدن شما در حال انجام هستند، موثر است. از جمله این واکنش ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  •  تولید انرژی موجود در غذا ها به انرژی مفید برای سلول ها
  • تشکیل پروتئین از آمینواسید ها
  •  تولید و ترمیم DNA و RNA
  • حرکت عضلات
  •  تنظیم انتقال دهنده های عصبی بدن

همان طور که مشاهده می کنید، منیزیم در سیستم های مختلف بدن شما از سیستم عصبی گرفته تا سیستم عضلانی نقش مهمی دارد.قرص جوشان منیزیم ماده معدنی ای را داراست که تقریبا بر تمام نقط بدن موثر است. از اعصاب و عضلات گرفته تا روحیات و خلق و خو و کیفیت خواب شما. عمده فعالیت منیزیم در ارگان های بدن از طریق فعالیت تنظیمی این ماده معدنی است.

در داروخانه آنلاین دکتر بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

بیشتر بدانیم: چرا پزشکان مصرف قرص جوشان منیزیم را برای ورزشکاران را توصیه می کنند؟

خواص قرص جوشان منیزیم

قرص جوشان منیزیم ماده معدنی ای را داراست که تقریبا بر تمام نقط بدن موثر است. از اعصاب و عضلات گرفته تا روحیات و خلق و خو و کیفیت خواب شما. عمده فعالیت منیزیم در ارگان های بدن از طریق فعالیت تنظیمی این ماده معدنی است.

قرص جوشان منیزیم؛ موثر بر واکنش های بدن

منیزیم ماده معدنی است که بر سازوکار واکنش هایی که در هر ثانیه توسط آنزیم ها در بدن شما در حال انجام هستند، موثر است. از جمله این واکنش ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  •  تولید انرژی موجود در غذا ها به انرژی مفید برای سلول ها
  • تشکیل پروتئین از آمینواسید ها
  •  تولید و ترمیم DNA و RNA
  • حرکت عضلات
  •  تنظیم انتقال دهنده های عصبی بدن

همان طور که مشاهده می کنید، منیزیم در سیستم های مختلف بدن شما از سیستم عصبی گرفته تا سیستم عضلانی نقش مهمی دارد.

قرص جوشان منیزیم های هلث ۲۰ عددی

فواید قرص جوشان منیزیم کدام اند؟

منیزیم از جمله مواد معدنی ضروری و حیاتی بدن است که در عملکرد صحیح ارگان های مهم بدن نقش اساسی دارد. قرص جوشان منیزم که در جهت تامین میزان منیزیم بدن عمل می کند، به طور کلی در عملکرد بهتر سیستم عصبی و عضلانی و دستگاه گوارش نقش اساسی و پررنگی را بر عهده دارد.

قرص جوشان منیزیم؛ بهبود عملکر مغزی و بهبود وضعیت خواب

منیزیم به عنوان مواد معدنی ضروری بدن در عملکرد بهتر سیستم عصبی از طریق تنظیم انتقال دهنده های عصبی که وظیفه اصلی شان انتقال پیام های عصبی در سراسر بدن است، دخالت دارد. 

منیزیم با نقشی که در بهبود عملکرد سیستم عصبی و تاثیر مستقیمی که بر مغز دارد، در بهبود وضعیت خواب و آرامش شما نیز موثر است. همچنین از طریق عملکرد تنظیمی خود در تنظیم میزان هورمون ملاتونین که هورمون حفظ ریتم شبانه اسب به تنظیم تایم خواب و داشتن خوابی عمیق به فرد کمک می کند.

قرص جوشان منیزیم_کمک به بهبود خواب

قرص جوشان منیزیم؛ مبارزه با استرس و درد های عضلانی ناشی از آن

وجود مقادیر کافی منیزیم در بدن به کاهش سطح استرس فرد کمک شایانی می کند. همچنین منیزیم نقشی کمک کننده در کاهش حملات سردرد های میگرنی که از علایم شایع افسردگی در سطوح مختلف است، دارد. به گفته متخصصان افزایش مقدار منیزیم در بدن به کاهش اختلالات اضطرابی در افراد و کاهش سطوح مختلف افسردگی در آنان منجر می گردد.

این ماده معدنی از طریق تنظیم مقدار هورمون سروتونین از طریق نقش تنظیمی خود که به هورمون خوشحالی نیز مشهور است، به بهبود وضعیت روحی و افسردگی فرد کمک می کند. این ماده از طریق کاهش استرس در فرد فشار وارده در نتیجه استرس شدید بر عضلات وی را از بین می برد و به استراحت عضلات او کمک می کند.

نقش منیزیم در سلامت استخوان ها و دندان های شما

بیشتر افراد کلسیم را ماده معدنی که بر سلامت و استقامت استخوان ها و دندان ها موثر است می دانند، اما جالب است بدانید که کلسیم به تنهایی سلامت استخوان ها و دندان های شما را تضمین نمی کند. 

منیزیم نیز ماده معدنی است که تاثیر آن بر سلامت استخوان ها و همچنین در سلامت دندان ها توسط متخصصان مورد تایید قرار گرفته است. این ماده از طریق تنظیم میزان کلسیم و ویتامین دی نقش خود را در تحکیم استخوان ها و دندان ها پیشگیری از پوکی استخوان انجام می دهد.

 از دیابت نوع دو به دور باشید

با وارد کردن منیزیم به برنامه غذایی تان و بهره گیری از خاصیت تنظیم کنندگی منیزیم از ابتلا به دیابت نوع دو به دور باشد. منیزیم ماده معدنی است که با نقش تنظیم کننده خود در تنظیم میزان تولید انسولین و کنترل قند خون، شما را از ابتلا به این بیماری ناخوشایند در امان نگه می دارد.

خرید: انواع قرص جوشان های منیزیم در داروهوم

منیزیم و عضله مهم بدن که جان شما در گرو سلامت آن است

یکی از مهم ترین وظایف منیزیم در بدن حفظ سلامت عضلات بدن است که از جمله این عضلات عضله قلبی است که سلامت و کارکرد درست عضله قلبی سلامت عمومی شما را به دنبال دارد. وجود مقادیر کافی منیزیم در بدن شما احتمال ابتلا شما به بیماری های قلب و عروقی را تا حد نسبتا چشمگیری کاهش می دهد. این ماده معدنی با کاهش سطح فشار خون نیز در عدم ابتلا شما به بیماری های قلبی و عروقی موثر است.

قرص جوشان منیزیم پلاس ویتامین B6 یوروویتال 20 عددی

با قرص جوشان منیزیم از عفونت ها به دور باشید

منیزیم از جمله مواد معدنی است که خاصیت ضد التهابی دارد که این امر به کاهش و درمان التهابات در بدن فرد کمک می کند. در نتیجه از این نظر برای بدن بسیار ضروری است؛ زیرا به تقویت سیستم ایمنی بدن منجر می گردد.

منیزیم با دارا بودن خاصیت ضد التهابی که تقویت سیستم ایمنی را سبب می شود، به تولید لنفوسیت ها و ماکروفاژ ها که سلول های دفاعی بدن هستند نیز کمک می کند. از دیگر فواید منیزیم می توان به حفظ سلامتی عروق خونی و در کل سیستم عروقی بدن اشاره کرد که این نیز به نو به خود در عملکرد سلول های دفاعی موجود در خون موثر است.

قرص جوشان منیزیم و بهبود عملکرد سیستم گوارشی

منیزیم ماده ای ضروری در جهت بهبود سیستم گوارشی فرد محسوب می شود. این ماده معدنی از طریق موارد زیر این خدمت را به دستگاه گوارش شما می کند.

  • تسریع و تسهیل عبور مواد غذایی در روده
  • کاهش تنش های عضلات گوارشی
  • کاهش التهابات روده ای
  • حفظ سلامت مخاط روده
  • تسهیل جذب ریز مغذی ها در روده
  • کمک به ترشح اسید معده
  • حفظ رطوبت مناسب در مدفوع

در واقع منیزیم علاوه بر بهبود عملکرد و حفظ سلامت دستگاه گوارش به درمان یبوست نیز کمک می کند و با خاصیت ضد التهابی خود از عفونت دستگاه گوارش شما موثر است.

قرص جوشان منیزیم؛ گذراندن سندرم پیش از قاعدگی بی دردسر

سندرم قبل از قاعدگی که به دوران PMS نیز شناخته می شود، همیشه دورانی عذاب آور برای بانوان عزیزمان است. گاهی این علائم به دلیل کمبود ماده ای معدنی به نام منیزیم در بدن تشدید می شوند و خود فرد از این مسئله آگاه نیست. پس اگر دوران PMS شما نیز کابوس شما است، بهتر است بدانید که قرص جوشان منیزیم داروهوم می تواند این علائم نفخ، کج خلقی و حساسیت پستان را در شما کاهش دهد.

در داروخانه آنلاین دکتر بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

خرید قرص جوشان منیزیم داروهوم؛ تصمیم که بهبود سلامت جسمی و روحی شما را تضمین می کند

مصرف قرص جوشان منیزیم به دلیل استعمال راحت آن برای افرادی که به دلیل مشکلات گوارشی قادر به استفاده از کپسول نیستند، بسیار مناسب است. این قرص جوشان با خاصیت ضد التهابی خود به کمک دستگاه ایمنی می کند و از عفونت ارگان های مختلف بدن جلوگیری خواهد کرد. این ماده معدنی با تنظیم واکنش های بدن به تنظیم تولید هورمون ها نیز موثر است.همچنین بسیاری از مشکلات ناشی از به هم خوردن توازن سطح هورمون ها در بدن را کنترل می کنند، مشکلاتی چون میگرن و افسردگی و حتی علائم سندروم پیش از قاعدگی. اکنون که با خاصیت قرص جوشان منیزیم و از اهمیت این ماده معدنی شگفت انگیز و حافظ جان و سلامتی تان آشنا شده اید، بهتر از در تصمیم به استفاده از آن تعجیل کنید تا هر چه زود تر با تاثیرات مثبت آن رو به رو شوید.

نوشته های مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم