قرص یونی زینک چیست؟

قرص یونی زینک چیست
تاریخ ایجاد :

قرص یونی زینک چیست؟ اگر در جستجوی بهترین قرص برای رشد مو خود هستید، قرص یونی زینک پیشنهاد بسیار مقرون به صرفه و مفیدی است. این قرص حاوی زینک، انواع ویتامین‌ های گروه B و ویتامین C است که بدن برای انجام فعالیت های حیاتی خود به آنها نیاز دارد. این مکمل در سنتز کلاژن مورد نیاز پوست و مو نقش بسیار ضروری است و از ایجاد مشکلات پوستی، ریزش مو و شکنندگی ناخن ها جلوگیری می کند. همچنین از طریق مصرف این محصول سیستم ایمنی بدن نیز تقویت می شود و سلامت کلی آن افزایش می یابد. برای اینکه با ترکیبات این محصول و خواص آن بیشتر آشنا شوید، در ادامه این مقاله قصد داریم به نقد و بررسی کلی یونی زینک بپردازیم.

در داروخانه آنلاین دکتر بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

قرص یونی زینک چیست؟

قرص یونی زینک چیست؟ قرص یونی زینک تحت لیسانس شرکت لیبرتی سوئیس قرار دارد و مراحل تولید آن در شرکت ابیان دارو ایران انجام می شود. این قرص حاوی روی، ویتامین C و انواع ویتامین‌ های گروه B است که سبب می شود مکمل مورد نظر در دسته بندی مقوی ترین محصولات کمک تغذیه ای مخصوص پوست، مو و ناخن ها قرار گیرد. البته از این قرص برای تقویت سیستم ایمنی و افزایش سلامت عمومی بدن نیز استفاده می شود. همچنین به دلیل ترکیبات مفید خود برای سلامت ارگان های دیگر بدن نیز خواص بیشماری دارد.

خرید یونی زینک

خرید و قیمت قرص یونی زینک لیبرتی سوئیس از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

خواص قرص یونی زینک

قرص unizinc برای چیست؟این محصول در دسته بندی مکمل های مخصوص پوست، مو و ناخن ها است که به دلیل ترکیبات مفید خود برای سلامت ارگان های دیگر بدن نیز خواص بیشماری دارد. از طریق مصرف به اندازه و به موقع مکمل مورد نظر کمبود ریزمغذی هایی همچون: زینک، ویتامین های گروه B و ویتامین C در بدن جبران می شود. در ادامه خواص قرص یونی زینک را عنوان می کنیم.

  • کمک به افزایش سلامت عمومی بدن
  • بهبود سلامت و جوانی پوست از طریق کلاژن سازی
  • پیشگیری از ریزش مو و نازک شدن تارهای مو
  • افزایش استحکام ناخن ها و جلوگیری از شکنندگی آنها
  • ارتقای عملکرد سد دفاعی بدن در برابر عوامل خارجی خطرناک
  • دارای خواص آنتی اکسیدانی برای پیشگیری از ابتلا به سرطان، بیماری های عفونی و ویروسی
  • موثر در بهبود سریع تر زخم و التهابات پوست
  • رفع خستگی و کسالت با افزایش سوخت و ساز بدن و تولید انرژی
  • تقویت ریشه موها
  • بهبود اشتها و رفع سو هاضمه
  • جلوگیری از سفید شدن موها

خواص قرص یونی زینک

ترکیبات یونی زینک

قرص یونی زینک چاق کننده است؟برای آشنایی بیشتر با این مکمل باید ترکیبات موجود در آن را بشناسید، خواص و عوارض قرص یونی زینک هر کدام از آنها را بدانید. در این صورت با مصرف روزانه محصول مورد نظر درصد مشخصی از مواد معدنی و ویتامین ها به بدن وارد می شود که بهترین نتیجه را در بهبود عملکرد بدن خواهد گذاشت. در ادامه ترکیبات موجود در مکمل دارویی یونی زینک را با خواص آنها بررسی می کنیم.

زینک

unizinc چیست؟زینک جز عناصر مهم معدنی بعد از آهن است که به تولید بیش از صد آنزیم در بدن کمک می کند. در واقع زینک یا روی در تقویت سیستم ایمنی بدن و جلوگیری از ورود عوامل بیماری زا به داخل بدن نقش مهمی دارد. زینک موجب تقویت پوست، مو و ناخن ها می شود و مهمترین ماده موجود در ترکیبات یونی زینک است.

این عنصر مانع از ریزش مو، ایجاد مشکلات پوستی و شکنندگی ناخن ها می شود  و علاوه بر آن از سلامت قلب و عروق، دستگاه گوارش و عضلات بدن محافظت می کند. همچنین از ایجاد مشکلات عصبی و روحی با مصرف به اندازه این قرص جلوگیری می شود. از دیگر خواص زینک موجود در این مکمل باید به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاهش چربی خون
  • کمک به ساخت سلول های DNA
  • کاهش استرس اکسیداتیو
  • کمک به درمان بیماری‌ های کبدی

سایت mountsinai درباره مصرف روزانه زینک نوشته است:

Your body doesn’t need a large amount of zinc. The recommended daily allowance for adults is 8 – 11 mg. It’s common to have slightly low levels of zinc, but taking a multivitamin, plus eating a healthy diet, should give you all the zinc you need.
زینک

خرید انواع قرص و مکمل های زینک از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

ویتامین‌ های گروه B

تمامی ویتامین‌ های گروه B در ترکیبات قرص یونی زینک استفاده شده اند. این ویتامین ها در سوخت و ساز بدن و تولید انرژی نقش بسزایی دارند. به واسطه مصرف این مکمل، کم خونی ناشی از فقر ویتامین ها تا حدود زیادی برطرف می شود. این مواد به بهبود عملکرد جسمی، ذهنی و روحی افراد نیز کمک می کنند و مانع از ایجاد مشکلات عصبی می شوند.

ویتامین های این گروه به خصوص بیوتین یا ویتامین B7 خواص بسیاری برای سلامت پوست، مو و ناخن ها دارند و به افزایش سلامت این اعضای مهم بدن کمک می کنند. همچنین ویتامین B9 یا فولیک اسید در درمان مشکلات گوارشی، ریزش مو، ضعف بدن و سفیدی زودرس مو تاثیر فوق العاده ای دارد. کمبود این ویتامین در بدن ممکن است مشکلات پوستی مانند: جوش، خشکی پوست، ریزش مو، شکنندگی ناخن ها و غیره را افزایش دهد. به همین دلیل در ترکیبات این مکمل از این ویتامین استفاده شده است.

خرید انواع ویتامین های گروه B از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

ویتامین C

این ویتامین به دلیل خواص بی نظیر خود برای حفظ سلامت پوست، مو و ناخن ها در ترکیبات یونی زینک به کار می رود. ویتامین C موجود در قرص یونی زینک برای جذب بهتر آهن و همچنین تولید کلاژن که مهمترین پروتئین مورد نیاز پوست است فواید بسیاری دارد. این ماده موجب حفظ ساختار سلول های پوست و ترمیم آنها می شود.

خواص آنتی اکسیدانی این محصول از اکسیداتیو رادیکال های آزاد روی پوست جلوگیری می‌ کند و مانع از ابتلا به بیماری های خطرناک می شود. همچنین از طریق ویتامین C عملکرد سیستم ایمنی بدن ارتقا پیدا می‌ کند و سلامت پوست، مو و ناخن ها نیز حفظ می شود.

خرید مکمل های ویتامین C از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

کلسیم دی- پانتوتنات

یکی دیگر از ترکیبات موجود در این مکمل کلسیم دی-پانتوتنات نام دارد. این ماده از ترکیب نمک کلسیم و ویتامین  B5تشکیل شده است و در افزایش استحکام ناخن ها و تقویت سیستم ایمنی بدن نقش بسزایی دارد. همچنین از طریق این ماده متابولیسم کربوهیدرات‌ ها، پروتئین‌ ها و چربی‌ ها افزایش پیدا می کند که موجب تولید انرژی مورد نیاز بدن می شود. یکی دیگر از خواص این ماده موجود در قرص یونی زینک، جلوگیری از سفید شدن موها و افزایش رشد آنها است.

خرید انواع مکمل های کلسیم از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

ترکیبات یونی زینک

فواید یونی زینک برای مو و ناخن

این قرص یکی از مکمل های پرفروش خارجی به شمار می رود که از مقادیر بالایی از زینک در محتویات آن استفاده شده است. این ماده معدنی ساختار پوست و مو را تشکیل می دهد و کمبود آن بدون شک در ایجاد مشکلات پوستی و ریزش موها تاثیر بسیاری دارد. مکمل یونی زینک با تولید سلول های DNA و RNA موجب تقسیم طبیعی سلول‌ های مو می شود و به رشد آنها نیز کمک می کند.

زینک موجود در این مکمل سطح هورمون ها را متعادل می کند و بدین طریق مانع از ایجاد شوره سر می شود. یکی دیگر از خواص این مکمل را باید افزایش استحکام ناخن ها دانست. از طریق مصرف روزانه یک عدد از قرص یونی زینک از شکستگی ناخن ها جلوگیری می شود و همچنین شادابی و طراوت آنها چندین برابر خواهد شد، زیرا در ترکیبات این مکمل علاوه بر زینک از 100 میکروگرم بیوتین نیز استفاده شده است که برای تقویت مو و ناخن‌ ها خواص فراوانی دارد. البته سایر ویتامین های گروه B مانند ویتامین B2 و ویتامین C موجود در این مکمل نیز در حفظ سلامت ناخن ها و فولیکول های مو تاثیرگذار هستند.

خرید انواع مکمل های پوست، مو و ناخن از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

فواید یونی زینک برای مو و ناخن

فواید یونی زینک برای پوست و کلاژن سازی

همانطور که گفته شد در ترکیبات این محصول از زینک، ویتامین C و ویتامین های خانواده B استفاده شده است. این ترکیبات در ساخت پروتئین کلاژن نقش مهمی را ایفا می کنند و بدین طریق مانع از ایجاد پیری زودرس پوست و چروک روی آن می شوند. بدون شک زینک ماده معدنی بسیار مهمی است که به تولید کلاژن و بافت همبند پوست کمک می کند.

درسایت clevelandclinic دراین مورد گفته شده:

Collagen is the most abundant protein in your body. It accounts for about 30% of your body’s total protein. Collagen is the primary building block of your body’s skin, muscles, bones, tendons and ligaments, and other connective tissues. It’s also found in your organs, blood vessels and intestinal lining.

این ماده موجود در قرص یونی زینک از طریق اتصال به پروتئین های کلاژن و الاستین موجب ترمیم و بازسازی بافت های آسیب دیده پوست می شود. این دو پروتئین نقش مهمی در حفظ سلامت لایه های پوست بر عهده دارند و کمبود آنها خاصیت ارتجاعی پوست را کاهش می‌ دهد. در نتیجه پوست حالت خشک و چروکیده ای به خود می گیرد. همچنین برای افزایش ضخامت لایه های پوست و جلوگیری از رسیدن آسیب به آنها زینک ماده ای بسیار مفید است. این ماده به دلیل خواص آنتی اکسیدانی خود مانع از ایجاد خطوط ریز روی پوست می شود. خواص ضد التهابی این ماده در کاهش التهابات پوستی مانند جوش بسیار موثر است. به طور کلی زینک یا روی در تقویت پوست، ترمیم و حفظ آن خواص بیشماری دارد.

خرید انواع مکمل های ضد چروک و جوان کننده پوست از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

سخن پایانی

در تولید قرص یونی زینک انواع ویتامین های گروه B، زینک و ویتامین C به کار رفته است. این مواد موجب جلوگیری از ایجاد مشکلات پوستی، ریزش مو و شکنندگی ناخن ها می شوند. به همین دلیل یونی زینک مکمل تخصصی برای بهبود وضعیت پوست، مو و ناخن ها است. البته این قرص به عنوان بهترین قرص تقویت سیستم ایمنی بدن به تقویت سیستم ایمنی بدن نیز کمک می کند و مانع از ابتلا افراد به بیماری های ویروسی، عفونی و خطرناک می شود.

در داروخانه آنلاین دکتر بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

سوالات متداول

1- uni zinc چیست؟

قرص یونی زینک یا همان uni zinc یک مکمل غذایی ضد ریزش و تقویت مو و ناخن، مناسب برای عموم افراد است که برای تقویت سیستم ایمنی و افزایش سلامت عمومی بدن نیز استفاده می شود.

2- قرص یونی زینک برای چی خوبه؟

افزایش سلامت عمومی بدن، بهبود سلامت و جوانی پوست از طریق کلاژن سازی، پیشگیری از ریزش مو و نازک شدن تارهای مو، افزایش استحکام ناخن ها و جلوگیری از شکنندگی آنها، موثر در بهبود سریع تر زخم و التهابات پوست و … از مهم ترین خواص قرص یونی زینک می باشند.

نوشته های مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم