فواید قرص یونی زینک چیست؟ (خواص قرص یونی زینک)

با عوارض و فواید یونی زینک آشنا شوید
تاریخ ایجاد :

در ترکیبات این محصول علاوه بر زینک، از ویتامین C و ویتامین های گروه B نیز استفاده شده است. این مواد از جمله ریز مغذی های مورد نیاز بدن هستند که در سلامت و شادابی پوست، مو و ناخن ها تاثیر دارند. این قرص در انواع برندهای خارجی و ایرانی به تولید می رسد و در بازار موجود است. به همین دلیل کیفیت و قیمت این مکمل ها با یکدیگر برابر نیست.

فواید قرص یونی زینک چیست؟

مکمل های تقویت کننده پوست، مو و ناخن ها برای افزایش سطح سلامتی این اعضا فرموله و تولید می شوند. اگر به دنبال مکملی تخصصی و بسیار باکیفیت برای پیشگیری از پیری زودرس پوست، ریزش مو و افزایش استحکام ناخن های خود هستید، مصرف یونی زینک را به شما پیشنهاد می دهیم. این قرص از جمله مکمل های پرفروش برای بهبود رشد مو و حفظ سلامتی پوست است که به دلیل ترکیبات منحصر به فرد خود مانند: روی، ویتامین C و ویتامین های گروه B، به تقویت پوست، مو و ناخن ها می پردازد.

اطلاع از فواید یونی زینک به شما کمک می کند که بیشتر با مکانیسم اثر مکمل مورد نظر و خواص آن آشنا شوید. بنابراین مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

در داروخانه آنلاین دکتر بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

فواید و عوارض یونی زینک

قرص یونی زینک چیست؟

این قرص همانطور که از نام آن مشخص است، به دلیل برخورداری از ماده معدنی زینک یا روی، برای بدن فواید بسیاری به همراه دارد. این مکمل از پوست در برابر عوامل آسیب زا محافظت می کند و یکی از بهترین مکمل های تقویت کننده مو و استحکام بخش ناخن ها نیز به شمار می رود.

در ترکیبات این محصول علاوه بر زینک، از ویتامین C و ویتامین های گروه B نیز استفاده شده است. این مواد از جمله ریز مغذی های مورد نیاز بدن هستند که در سلامت و شادابی پوست، مو و ناخن ها تاثیر دارند. این قرص در انواع برندهای خارجی و ایرانی به تولید می رسد و در بازار موجود است. به همین دلیل کیفیت و قیمت این مکمل ها با یکدیگر برابر نیست.

خرید انواع مکمل زینک پلاس از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

فرآورده مورد نظر باید همراه با رژیم غذایی سالم و انجام مراقبت های روتین پوست و مو مصرف شود. از این رو نباید از آن انتظار معجزه داشت. همچنین این محصول تنها برطرف کننده نیاز بدن به ویتامین C، ویتامین های گروه B و زینک است و نباید به جای رژیم غذایی متنوع استفاده شود. یونی زینک به فرم قرص به تولید می رسد و با مصرف آن شادابی و نشاط پوست حفظ می شود و از ریزش موها و شکنندگی ناخن ها نیز جلوگیری به عمل می آید.

قرص یونی زینک چیست؟

قرص UNI ZINC چه فواید و خواصی دارد؟

این مکمل حاوی کمپلکس ویتامین های گروه B، روی، ویتامین C و برخی از ریز مغذی های مورد نیاز بدن به خصوص پوست، مو و ناخن ها است که با دوزهای مشخصی در این محصول فرموله شده اند. این قرص تاثیرگذاری فوق العاده ای در بهبود مشکلات پوستی دارد و با تقویت فولیکول های مو، از آنها در برابر عوامل آسیب زا محافظت می کند. در ادامه فواید این مکمل را مورد بررسی قرار می‌ دهیم.

  • درمان ریزش مو با مصرف این مکمل به راحتی صورت می گیرد.
  • این محصول برای رسیدن به موهایی پرپشت و زیبا بسیار مفید است.
  • مصرف قرص Uni Zinc موجب تقویت سیستم ایمنی بدن و افزایش قدرت آن در مقابله با عوامل بیماری زا می شود.
  • قرص یونی زینک به دلیل ترکیبات منحصر به فرد خود دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد سرطانی است.
  • مصرف این مکمل موجب بهبود آکنه و زخم‌ های پوستی می شود.
  • یکی از مهمترین فواید این قرص، افزایش سطح انرژی و رفع خستگی بدن است.
  • مصرف قرص Uni Zinc در کلاژن سازی و جوان‌ سازی پوست موثر است و موجب افزایش شفافیت آن می شود.
  • این فرآورده در درمان درماتیت و اگزما موثر است.
  • این محصول به تقویت فولیکول های مو و پیشگیری از سفید شدن آن کمک می کند.
  • ترکیبات این مکمل برای رفع و پیشگیری از ابتلا به کم خونی موثر است.
  • محصول مورد نظر برای بهبود حافظه و افزایش تمرکز مفید است.
  • سلامت و شادابی موها با مصرف این محصول افزایش پیدا می کنند.
  • این مکمل برای جلوگیری از شکنندگی ناخن ها موثر است.

قرص UNI ZINC چه فواید و خواصی دارد؟

تاثیر زینک در قرص Uni Zinc روی سلامت بدن چیست؟

روی یا زینک، یکی از مهمترین عناصر معدنی است که بدن برای تقویت موها و سلامت پوست و ناخن ها به آن نیاز دارد. این ماده موجب جلوگیری از ریزش مو می شود و علاوه بر آن، درخشش و شادابی موها را به ارمغان می آورد. زینک سلامت پوست را ارتقا می دهد و مفیدترین ماده معدنی در رفع مشکلات پوستی و زخم های التهابی به شمار می رود. از طریق مصرف یونی زینک ناخن ها نیز به مقاومت بالایی دست پیدا می کنند و از شکنندگی آنها جلوگیری به عمل می آید.

این ماده موجب کاهش ایجاد لکه های سفید روی ناخن ها می شود و بدین طریق زیبایی آنها را دوچندان می کند. روی به طور کلی در سلامت قلب و عروق، تقویت سیستم ایمنی، ارتقای کارکرد دستگاه گوارش، بهبود عملکرد عضلات و رشد آنها موثر است. این ماده برای بهبود افراد مبتلا به اختلالات حافظه، افسردگی و پرخاشگری نیز ماده ای مفید به شمار می‌ رود.

بیشتر بدانید: خواص قرص زینک چیست؟

خرید آنلاین یونی زینک

لینک خرید آنلاین یونی زینک از داروهوم

ویتامین های گروه B در قرص یونی زینک چه نقشی دارند؟

از جمله ترکیبات بسیار مهم موجود در این مکمل، ویتامین های گروه B هستند. این مواد در سوخت و ساز بدن و تولید انرژی تاثیر فوق العاده ای دارند و علاوه بر آن به رشد سلول های بدن کمک بسیاری می کنند. نقش ویتامین های گروه B در رشد موها و افزایش سلامت پوست و ناخن ها را نیز نباید نادیده گرفت. این مواد موجب افزایش خون‌ رسانی به بدن می‌ شوند و بدین طریق، از ابتلا به کم خونی پیشگیری می کنند.

ویتامین های گروه B با افزایش خون رسانی به بدن موجب اکسیژن رسانی بهتر به پوست و فولیکول های مو می شوند. در نتیجه مواد مغذی مورد نیاز این اعضا را به آنها می رسانند. این ویتامین های موجود در قرص یونی زینک شامل: ویتامین هایB1 ،B2 ،B3 ،B5 ،B6  و B12 می شوند که در ادامه توضیحات جامع تری در مورد فواید برخی از آنها ارائه می کنیم.

خرید زینک پلاس یوروویتال از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

ویتامین B1 و نقش آن در مکمل Uni Zinc

درخشندگی پوست و مو با توجه به این ویتامین افزایش پیدا می کند و ریشه موها تقویت می شوند. تیامین یا ویتامین B1 در سوخت و ساز کربوهیدرات ها، چربی ها و پروتئین ها و تبدیل آنها به انرژی مورد نیاز بدن موثر هستند. مصرف فرآورده مورد نظر به انقباض و انتقال پیام های عصبی نیز کمک می کند و موجب جلوگیری از ایجاد اختلالات عصبی، فراموشی و سایر رفتارهای پرخاشگرانه می شود. به واسطه این ویتامین در قرص یونی زینک گلبول های قرمز خون نیز به میزان کافی در بدن تولید خواهند شد و این امر در تقویت فولیکول های مو و رشد آنها بی نهایت موثر است.

تاثیر ویتامین B2 در قرص Uni Zinc

این ویتامین در بهبود سوخت و ساز بدن، ارتقای سلامت کبد، کنترل ترشح هورمون ها، جذب بهتر آهن و ویتامین های B1 ،B3 ،B6 و اسید فولیک تاثیرگذار است. این قرص به دلیل برخورداری از ویتامین B2 از بدن در برابر مشکلات پوستی، عضلانی و ابتلا به بیماری های چشمی محافظت می کند و ماده ای موثر در سلامت پوست، مو و ناخن ها به شمار می رود.

فواید ویتامین B3 در قرص یونی زینک

ویتامین B3 موجب رفع آکنه و درمان زخم های ناشی از آن می شود. این ویتامین با نفوذ به لایه اپیدرم پوست به درمان التهابات پوستی می پردازد و بدین طریق رطوبت، سلامت و شادابی پوست را به آن برمی گرداند.

بیشتر بدانید: تفاوت زینک و زینک پلاس چیست؟

ویتامین های گروه B در قرص یونی زینک چه نقشی دارند؟

فواید ویتامین C موجود در این قرص چیست؟

این ویتامین به دلیل فواید زیر در قرص مورد نظر به کار می رود:

  • تقویت سیستم ایمنی
  • دارای خواص آنتی اکسیدانی برای مبارزه با رادیکال های آزاد
  • جلوگیری از ابتلا به بیماری ها
  • موثر در رفع ریزش مو
  • بهبود مشکلات پوستی
  • افزایش سلامت، شفافیت و طراوت پوست، مو و ناخن ها
  • کمک به جذب سریع تر آهن در بدن
  • تقویت فولیکول های مو

خرید انواع قرص و مکمل های زینک از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

قرص یونی زینک دارای چه عوارضی است؟

این قرص مانند همه قرص های دیگر دارای عوارض جانبی مشخصی است که مصرف بی رویه آن مهمترین دلیل ایجاد این عوارض به شمار می رود. البته این عوارض ممکن است در برخی از افراد بروز پیدا کند که با مصرف به موقع و زیر نظر پزشک، از ایجاد آنها جلوگیری به عمل می آید.

بیشتر بدانید: عوارض قرص یونی زینک چیست؟ تداخل دارویی و موارد منع مصرف Uni Zinc

ایجاد حساسیت به ترکیبات این قرص

برخی از افراد ممکن است به محتویات این مکمل حساسیت نشان دهند. در این صورت عوارض جانبی این محصول شامل: قرمزی پوست، خارش و کهیر می شوند که در صورت پیدایش آنها، باید سریعا پزشک را در جریان قرار داد.

درد معده و اسهال

از دیگر عوارض این قرص، باید به دل درد، مشکلات گوارشی، اسهال و حالت تهوع اشاره کرد. این اختلالات نیز در اثر ترکیبات موجود در این قرص ایجاد می شوند که تنها راه جلوگیری از ایجاد این مشکلات، مصرف یونی زینک بعد از وعده غذایی است.

سرگیجه و سردرد

این عارضه به دلیل افزایش ویتامین ها و زینک در بدن ایجاد می شود. البته احتمال ایجاد آن کم است، زیرا ویتامین های به کار رفته در این مکمل به صورت محلول در آب هستند و در صورت افزایش در بدن به راحتی از طریق ادرار دفع می شوند. برای پیشگیری از ایجاد این عارضه بهتر است قرص مورد نظر بنا به تشخیص پزشک مصرف شود.

بیشتر بدانید: آیا قرص یونی زینک چاق کننده است؟

قرص یونی زینک دارای چه عوارضی است؟

در نتیجه

قرص یونی زینک مکملی تاثیرگذار در حفظ سلامت پوست، مو و ناخن ها است که بین افراد محبوبیت فراوانی دارد. این مکمل ترکیبات مفیدی همچون: B کمپلکس، ویتامین C و زینک را در محتویات خود دارد که مهمترین مواد تقویت کننده این اعضا به شمار می‌ روند. مصرف این محصول موجب ارتقای سلامت پوست، رفع مشکلات پوستی، کاهش ریزش مو، درمان شکنندگی ناخن ها و تقویت سیستم ایمنی بدن می شود و برای افراد دارای کمبود آهن نیز بسیار مفید است.

این مکمل در صورت عدم مصرف صحیح و به موقع عوارضی از قبیل: سردرد، حساسیت، دل درد و اسهال را ایجاد می کند. البته این عوارض در برخی از افراد مشاهده می شوند. بدون شک خرید این محصول و استفاده از آن به دلیل فواید و مزایای این مکمل برای تمامی کسانی که از مشکلات پوستی و ریزش موی ناشی از کمبود ریز مغذی ها رنج می برند، بسیار مناسب است.

در داروخانه آنلاین دکتر بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

نوشته های مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم