قرص لیورگل چیست؟ (موارد مصرف لیورگل)

لیورگل چیست
تاریخ ایجاد :

قرص لیورگل برای حفظ سلامت کبد و درمان بسیاری از بیماری های کبدی گزینه منحصر به فردی محسوب می شود. این محصول طبیعی از عصاره گیاه خار مریم تولید شده است و علاوه بر بهبود عملکرد کبد، برای حفظ سلامت قلب، کلیه، پوست، تقویت سیستم ایمنی و غیره به کار می رود. زیرا گیاه خار مریم دارای اثر سم زدایی قوی است و با از بین بردن چربی ها و سموم، سلامت عمومی بدن را نیز حفظ می کند. 

مکمل لیورگل جز داروهای گیاهی است که به درمان مشکلات و اختلالات کبدی کمک می کند و نقش بسزایی در افزایش سلامت این ارگان مهم بدن بر عهده دارد. در ترکیبات این محصول از گیاه خار مریم استفاده شده است که از تخریب سلول های کبدی محافظت شود. موارد مصرف قرص لیورگل در موارد زیر بررسی می شود:
  • درمان بیماری های کبدی با لیورگل
  • تاثیر لیورگل روی لاغری
  • نقش لیورگل روی سلامت و زیبایی پوست

مکمل لیورگل از جمله محصولات دارویی بدون افزودنی و نگهدارنده های مصنوعی به شمار می‌ رود که در دو دوز 140 و 70 میلی گرم به تولید می رسد. موضوع مورد بحث ما در این مقاله راجع به کاربردها و خواص این قرص است. بنابراین اگر خواهان خرید و مصرف مکمل لیورگل هستید، مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

در داروخانه آنلاین داروهوم با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

خرید آنلاین لیورگل 140 میل از داروهوم خرید آنلاین کپسول لیور ساپورت خرید آنلاین لیورگل 70 میل از داروهوم خرید آنلاین لیورکراز داروهوم
قرص لیورگل 140 میل کپسول لیورساپورت قرص لیورگل 70 میل قرص لیورکر هلث اید

قرص لیورگل چیست؟

از آنجایی که کبد نقش مهمی در متابولیسم و تجزیه مواد غذایی در بدن دارد، حفظ سلامت آن روی تمامی عملکردهای بدن تاثیرگذار است. کبد مواد موجود در خون به خصوص گلوکز، مواد معدنی و ویتامین B12 را ذخیره می کند و در مواقع ضروری آن را به اندام های دیگر بدن می رساند. این عضو بسیار مهم در سم زدایی برخی مواد غذایی مضر از بدن نیز سهم بسزایی دارد و با تجزیه چربی ها، مانع از چاقی و ابتلا به کبد چرب می شود.  در واقع کبد وظیفه انجام 500 عمل شیمیایی مهم در بدن را بر عهده دارد که مهمترین آنها تجزیه مواد غذایی و خارج کردن مواد مضر یا سموم از بدن، تولید صفرا و ذخیره گلوکز و آهن است. قرص لیورگل جز داروهای گیاهی بسیار مفید محسوب می شود که تنها ترکیب موجود در آن عصاره خار مریم است. این گیاه به دلیل برخورداری از ماده سیلیمارین به تولید پروتئین ریبوزومال کمک بسیاری می کند و بدین طریق سنتز سلول های جدید کبدی را ممکن می سازد.  این قرص توسط شرکت گل دارو و در دو دوز 70 و 140 میلی گرم تولید شده است. تمامی افراد دارای مشکلات کبدی مانند: کبد چرب، مسمومیت های کبدی، سیروز کبدی، هپاتیت و غیره قادر به استفاده از این قرص هستند. مصرف به اندازه و به موقع این مکمل بدون شک تاثیرگذاری و سرعت جذب آن را در بدن افزایش می دهد. به همین دلیل شرکت تولید کننده این محصول مصرف روزانه 3 عدد قرص 140 میلی‌ گرمی یا 6 عدد 70 میلی گرمی لیورگل را در سه نوبت توصیه می کند. در این صورت مصرف کنندگان بعد از زمان تقریبا 3 ماه تاثیرات شگفت انگیز آن را روی کبد و عملکرد کلی بدن خود مشاهده خواهند کرد.

خرید انواع مکمل های سلامت کبد و سم زدایی از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

قرص لیورگل برای چیست؟

مکمل لیورگل جز داروهای گیاهی است که به درمان مشکلات و اختلالات کبدی کمک می کند و نقش بسزایی در افزایش سلامت این ارگان مهم بدن بر عهده دارد. در ترکیبات این محصول از گیاه خار مریم استفاده شده است که از تخریب سلول های کبدی محافظت شود. برای آشنایی بیشتر با خواص این قرص در ادامه به طور جداگانه به بررسی آن می پردازیم.

بیشتر بدانید: بهترین قرص کبد چرب چیست؟ برای کبد چرب چی بخوریم؟

درمان بیماری های کبدی با لیورگل

مصرف قرص های گیاهی بهترین راهکار برای پیشگیری از بروز اختلال در کبد است. قرص لیورگل را باید یکی از بهترین و محبوب ترین مکمل های ایرانی دانست که حاصل علم و تجربه بسیاری از متخصصان و داروسازان ایرانی است.  مکمل مورد نظر به دلیل عصاره خار مریم موجود در خود، بیماری های کبدی و مشکلات کیسه صفرا را به سرعت درمان می کند و علاوه بر آن برای سلامت ارگان های دیگر بدن نیز کاربرد بسیاری دارد. این گیاه دارای ترکیب مفیدی به نام سیلیمارین (سیلی بین، سیلی کریستین، سیلی دیانین) است که در گروه فلاونوئید‌های گیاهی قرار می‌ گیرد.  این ماده آنتی اکسیدانی قوی است که از کبد محافظت می‌ کند و با افزایش مقاومت سلول های کبدی در برابر سموم، چربی ها، مواد مضر غذایی و رادیکال های آزاد، سلامت و عملکرد کبد را ارتقا می دهد. همچنین سیلیمارین موجود در قرص لیورگل، نقش مهمی در افزایش فعالیت آنزیم RNA پلیمراز در هسته سلولی ایفا می کند و سنتز پروتئین ریبوزومال در سلول های کبدی را افزایش می دهد. این پروتئین به ترمیم و بازسازی سلول های آسیب دیده کبد کمک بسیاری می کند.

تاثیر لیورگل روی لاغری

لیورگل با کنترل قند خون موجب کاهش وزن می شود‌. البته این قرص برای این منظور فرموله نشده است، اما یکی از خواص آن کمک به کاهش وزن است. این فرآورده عملکرد کبد را بهبود می بخشد و هضم غذا را راحت تر می‌ کند. از این رو مصرف کنندگان لیورگل کاهش وزن را نیز تجربه خواهند کرد.

نقش لیورگل روی سلامت و زیبایی پوست

یکی دیگر از فواید مصرف قرص لیورگل حفظ سلامت و زیبایی پوست است. از آنجایی که این مکمل به طور مستقیم روی عملکرد کبد تاثیر می گذارد، زردی پوست را از بین می‌ برد و مانع از ایجاد جوش های ناشی از کبد چرب روی پوست می شود. البته گیاه خار مریم موجود در این قرص دارای خاصیت آنتی اکسیدانی است که از پوست در برابر رادیکال‌ های آزاد محافظت می کند و مانع از ایجاد لک روی صورت می‌ شود.

بیشتر بدانید: بهترین درمان کبد چرب چیست؟ علائم و تشخیص کبد چرب

مکمل لیورگل 140 برای چیست؟

قرص لیورگل 140 میلی گرم دارو گل از جمله مکمل های محبوب در بازار است که برای رفع و پیشگیری از بیماری های کبدی استفاده می شود. در محتویات هر عدد از این قرص، 140 میلی گرم سیلیمارین یا عصاره گیاه خار مریم وجود دارد که مصرف 3 عدد از آن در طول روز کمک بسیاری به درمان کبد چرب و بیماری سیروز کبدی می کند.  این قرص نیز دارای خواص لیورگل 70 است با این تفاوت که هزینه و نحوه مصرف آنها با یکدیگر متفاوت است. در هر بسته از لیورگل 140، سی عدد قرص وجود دارد که برای مصرف 10 روز افراد کافی است. البته طول دوره درمان با قرص لیورگل باید حداقل 3 ماه ادامه داشته باشد که نتایج زیر حاصل شود:

  • بهبود عملکرد کبد
  • تولید صفرا
  • درمان هپاتیت 
  • بهبود سیروز یا زخم کبدی
  • درمان کبد چرب
  • خنثی سازی عوارض سمی داروهای شیمیایی مخصوص سرطان
  • کاهش وزن 
  • بازسازی سلول های آسیب دیده کبدی
  • بهبود کارایی قلب، کلیه ها و دستگاه گوارش 
  • پاکسازی سموم از بدن 
  • کاهش جوش های صورت
  • کاهش قند خون و کلسترول مضر
  • افزایش زیبایی و سلامت پوست

خرید قرص لیورگل گل دارو ۱۴۰ میلی گرم

قرص لیورگل 70 برای چیست؟

همانطور که گفته شده کبد وظیفه انجام واکنش های شیمیایی بدن را برعهده دارد و هر گونه آسیب به سلول های کبدی بدون شک در عملکرد آن خلل ایجاد می کند. تخریب سلول های کبد به واسطه رادیکال های آزاد و ویروس ها موجب ایجاد التهاب و در نتیجه کاهش سیستم ایمنی بدن می شود.  البته بسیاری از مشکلات کبدی طی ده الی بیست سال علائمی از خود نشان نمی دهند. به همین دلیل چکاپ کبد امری ضروری است که باید در اولویت افراد قرار گیرد. این قرص با دوز 70 میلی گرم نیز تولید می شود که برای مصرف روزانه افراد دارای مشکلات کبدی بسیار مناسب است. البته نحوه مصرف این دوز با دوز 140 متفاوت است.  از آنجایی که در هر عدد از این قرص 70 میلی گرم عصاره خار مریم وجود دارد، مصرف آن به میزان 6 عدد در روز و در سه نوبت توصیه می شود. تفاوت این قرص با قرص 140 میلی گرمی لیورگل تنها به نحوه مصرف آن مربوط است.  از آنجایی که در محتویات هر بسته، 30 عدد قرص وجود دارد، به همین دلیل این مکمل طی مدت نهایت 5 روز به اتمام خواهد رسید و برای تکمیل دوره درمان باید به دفعات بیشتری آن را خریداری کنید. از این رو مصرف قرص لیورگل 140 از نظر اقتصادی به صرفه تر از دوز 70 میلی گرم آن است. خرید قرص لیورگل گل دارو 70میلی گرم

مکمل لیورگل برای چربی خون

چربی خون بالا به دلیل تجمع بیش از حد کلسترول و تری گلیسیرید در خون ایجاد می شود. در صورت عدم درمان چربی خون، احتمال بروز مشکلات قلبی و سکته بسیار بالا است. این قرص میزان تولید کلسترول LDL در کبد را کاهش می‌ دهد و همچنین مانع از تجمع کلسترول اضافی در داخل رگ ها می شود.  از آنجایی که کبد برای تولید صفرا به کلسترول نیاز دارد. سیلیمارین موجود در محتویات لیورگل مانع جذب صفرا توسط روده می شود و این امر به تولید صفرای بیشتر در کبد کمک می کند. به عبارت دیگر کبد برای تولید صفرای بیشتر نیاز به کلسترول بیشتری دارد. از این رو میزان این ماده در خون کاهش پیدا می کند. 

بیشتر بدانید: بهترین زمان مصرف قرص لیورگل

در نتیجه

قرص لیورگل در گروه مکمل های اختصاصی برای درمان و پیشگیری از کبد چرب قرار دارد. این محصول بسیار حرفه ای با دوز 140 و 70 میلی گرم تولید می شود و به دلیل برخورداری از ترکیب گیاهی خار مریم تاثیر فوق العاده ای در حفظ سلامت این عضو مهم بدن دارد.  مصرف این قرص فعالیت آنزیم های کبدی را تنظیم می کند و با افزایش تولید صفرا و کاهش چربی های بدن، مانع از ابتلا به کبد چرب، سیروز کبدی، هپاتیت، جوش های صورت و غیره می شود. همچنین گیاه خار مریم خاصیت آنتی اکسیدانی و سم زدایی فراوانی دارد که به دفع سموم ناشی از ترکیبات شیمیایی برخی از غذاها و داروها از کبد کمک می کند. بنابراین این قرص علاوه بر بهبود عملکرد کبد، موجب افزایش سلامت سایر ارگان های بدن نیز می شود.

نوشته های مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم