طریقه مصرف قرص لیورگل برای لاغری

تاریخ ایجاد :

اگر می خواهید بدانید که طریقه مصرف قرص لیورگل برای لاغری چگونه است؟ و آیا واقعاً مصرف این قرص باعث لاغری می شود؟ و لیورگل چه نوع دارویی است؟ در ابتدا، برای پاسخ به این سوالات باید بدانیم که لیورگل چه ترکیباتی دارد و چه اثراتی در بدن ایجاد می کند. قرص لیورگل دارای گیاه خار مریم است و برای بهبود و درمان کبد چرب و محافظت از این اندام تولید می شود.

به همین دلیل نباید به صورت ویژه برای درمان لاغری از آن استفاده کرد، اما به دلیل تاثیری که در کاهش وزن دارد، ممکن است برخی افراد از آن برای لاغری استفاده کنند. در اینجا از شما دعوت می کنم برای رسیدن به پاسخ دقیق سوالات در ادامه با ما همراه باشید. 

قرص لیورگل برای لاغری فواید بسیاری دارد. عصاره خشک گیاه خار مریم اصلی ترین ترکیب این قرص است. بسیاری از مقالات تاثیر مصرف قرص لیورگل برای لاغری را تایید کرده اند، زیرا این گیاه به کنترل سطح قند خون کمک می کند و به این طریق مصرف قرص لیورگل می تواند در کاهش وزن تاثیر بگذارد. استفاده از این محصول در موارد بسیار کمی منجر به عوارض و حساسیت شده و با خیال راحت می توانید با توجه به نکات طریقه مصرف قرص لیورگل برای لاغری از آن استفاده کنید. با این حال توجه داشته باشید که بهتر است از این مکمل به عنوان داروی اصلی برای لاغری استفاده نکنید.

در داروخانه آنلاین دکتر بهزاد بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

طریقه مصرف قرص لیورگل برای لاغری چگونه است؟

لیورگل داروی گیاهی است که از عصاره گیاه خار مریم تهیه می شود. از این گیاه در طب سنتی و مدرن برای درمان و حتی پیشگیری از بیماری های مختلفی استفاده می کنند. یکی از اثرات مهم گیاه خار مریم، تاثیر روی روند لاغری و کاهش وزن است. به همین علت شرکت های تولید کننده داروهای گیاهی، از آن برای تولید داروی لاغری و حفظ سلامت کبد با نام لیورگل، استفاده کرده اند، به همین سبب تاثیر لیورگل بر لاغری تایید می شود.

لیورگل محصولی از شرکت گل دارو است که با هدف کمک و عملکرد کبد و بهبود مشکلات این اندام حیاتی در بدن تولید شده و تاکنون عملکرد بسیار خوبی هم از خود نشان داده است. در این دارو تنها یک عصاره گیاهی موثر برای کبد استفاده می شود و باعث شده لیورگل به یکی از بهترین داروهای گیاهی برای پاکسازی کبد تبدیل شود. این قرص پاکسازی کبد در دو روز مختلف با نام های قرص لیورگل ۱۴۰ و لیورگل ۷۰ در بازار موجود است، هر دو قرص عملکرد یکسانی دارند. در ادامه با ماده موثری که در لیورگل وجود دارد و سبب شده این قرص علاوه بر سلامت کبد، باعث تاثیر قرص لیورگل بر لاغری نیز باشد، بیشتر آشنا می شویم.

خواص گیاه خار مریم در قرص لیورگل برای لاغری

همانطور که گفته شد، ترکیبات لیورگل شامل گیاه خار مریم است که مزایای بسیاری برای بدن از جمله کمک به لاغری دارد. این دارو به عنوان آنتی اکسیدان قوی شناخته شده است و در درمان کبد چرب، هپاتیت حاد و کاهش دادن عوارض سمی داروهای ضد سرطان تاثیر بسزایی دارد.

خار مریم یک گیاه گلدار است که به علت داشتن آنتی اکسیدان، به طور سنتی برای درمان انواع اختلالات استفاده می شود و دارای فواید بسیار زیاد از جمله موارد زیر می باشد:

  • درمان بیماری های کبدی
  •  کمک به کاهش وزن
  •  مزایای پوستی
  •  جلوگیری از پوکی استخوان
  •  بهبود عملکرد شناختی
  •  محافظت از کلیه ها و کیسه صفرا 
  • بهبود سلامت قلب
  •  سلامت دستگاه گوارش 

میوه گیاه خارمریم حاوی فلاونوئیدهای گیاهی مهمی از جمله سیلیبین، سیلی کریستین و سیلی دینالین است که در مجموعه سیلیمارین گفته می شوند که همگی دارای تاثیرات حفاظت کننده کبدی هستند. این خاصیت، در واقع به معنای افزایش مقاومت یاخته های کبدی در برابر آسیب های سمی به حساب می آید. هر قرص لیورگل حاوی عصاره خشک گل خار مریم، معادل ۷۰ میلی گرم سیلی مارین است. 

گیاه خار مریم با دارای قدمتی 2000 ساله است که از دیرباز در درمان بیماری های کبدی و رفع اختلالات کیسه صفرا کاربرد گسترده وسیعی دارد. به دلیل اینکه دارای ترکیبات فوق العاده استثنایی است، در ساختار قرص لیورگل استفاده شده است که باعث تاثیر قرص لیورگل بر لاغری می شود.

خرید انواع مکمل های کاهش وزن از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استثنایی.

آیا قرص لیورگل برای لاغری موثر است؟

طبق مطالعاتی که در مجله غذایی و دارویی انجام شده است، 200 میلی گرم خار مریم می تواند نه تنها قند خون، بلکه وزن بدن را در گروهی از بیماران دیابتی نوع ۲ بهبود بخشد. این بیماران چربی سوزی نداشتند؛ ولی وزن بدنشان به میزان قابل توجهی کاهش یافت. بنابراین، ممکن است از قرص کبد چرب برای لاغری بتوان بهره گرفت. همچنین این گیاه در مطالعه ای طی ۱۲۰ روز به کاهش وزن افراد و کاهش شاخص توده بدنی آنها کمک کرد. علاوه بر این خار مریم خاصیت ملینی دارد که منجر به کاهش وزن می شود. از دیگر خواص این گیاه این است که سطح قند خون را ثابت نگه می دارد که به کاهش وزن نیز کمک می کند. 

گیاه خار مریم باعث زدودن سم از دستگاه گوارشی شده و به خاطر وجود ویتامین E همچون یک ماده ضد التهاب عمل می کند. در صورتی که فردی دچار نفخ شکم یا مشکلات گوارشی باشد، می تواند به این دانه ها اعتماد کند و به راحتی آنها را مصرف کند. مصرف روزانه این گیاه به افزایش تولید صفرا کمک کرده و مشکلات گوارشی را رفع می کند. در نتیجه شکم صاف تری خواهید داشت و به هدف خود یعنی لاغری و تناسب اندام خواهید رسید. به همین دلیل لیورگل و لاغری می تواند به هم مربوط باشد. 

خرید انواع مکمل های کلیه و مجاری ادراری از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استثنایی.

زمان مصرف نکته ای مهم در طریقه قرص لیورگل برای لاغری

قرص لیورگل برای لاغری و کاهش وزن به صورت خاص فرمول نشده است. این قرص حاوی گیاه خارمریم بوده و نخستین مزیت استفاده از آن، درمان کبد چرب و محافظت از کبد است. بنابراین با هدف لاغری از این قرص نباید استفاده شود. همانطور که از قرص لیورکر برای لاغری استفاده نمی شود؛ اما ممکن است در کاهش وزن تاثیر نیز داشته باشد. بهترین زمان مصرف قرص لیورگل یک ساعت بعد از غذا است.

اگر پزشک دستور دیگری به شما داده باشد، باید متناسب با دستور وی پیش بروید. دقت داشته باشید که با هدف لاغری بهتر است از قرص های لاغری استفاده شود، رژیم غذایی خود را اصلاح کنید و فعالیت بدنی خود را افزایش دهید. تنها با مصرف لیورگل به هدف لاغری نخواهید رسید. استفاده از این قرص موجب کاهش ذخیره سازی چربی و قند خون می گردد. به منظور مصرف قرص لیورگل ۱۴۰ باید به صورت روزانه در سه نوبت، هر نوبت یک قرص را مصرف کنید. البته اگر قصد خرید قرص لیورگل ۷۰ را دارید، باید در هر نوبت، دو قرص را میل کنید. 

بیشتر بدانید: عوارض قرص لیورگل، موارد منع مصرف و تداخل دارویی قرص لیورگل چیست؟

قیمت قرص لیورگل برای لاغری چقدر است؟

قیمت قرص لیورگل ۱۴۰ میلی گرمی برای هر بسته ۳۰ عددی آن بین ۸۰ تا ۸۵ هزار تومان است. در حالی که دوز ۷۰ میلی گرمی این دارو کمی ارزان تر و حدود ۷۴ هزار تومان است. لازم به ذکر است که لیورگل داروی گیاهی و تولید داخل کشور است.

عوارض مصرف قرص لیورگل برای لاغری

عوارض قرص لیورگل معمولاً بسیار نادر و محدود بوده و تنها در معدودی از افراد می تواند منجر به بروز یک اثر ملین ملایم شود. بنابراین به قطعیت می توان گفت که فواید لیورگل خیلی بیشتر از عوارض آن است. بررسی دقیق تر عوارض قرص لیورگل به دلیل وجود خار مریم به عنوان یک داروی طبیعی که برای درمان بسیاری از بیماری ها از جمله اختلالات کبدی استفاده می شود، به دلیل داشتن خواص آنتی اکسیدان فوق العاده قوی بسیار مفید است. مشکلات کبدی را برطرف می کند و ممکن است به کاهش کلسترول و کنترل قند خون نیز کمک کند. برخی از عوارضی که گیاه خار مریم ممکن است داشته باشد، شامل موارد زیر است:

  • نفخ و درد شکم
  •  واکنش آلرژیک
  •  اسهال
  •  سوء هاضمه
  •  خارش
  • از دست دادن اشتها
  •  حالت تهوع

برای به حداقل رسیدن عوارض قرص لیورگل بهتر است از پزشک برای طریقه مصرف قرص لیورگل برای لاغری مشاوره بگیرید. همچنین دقت کنید که اگر به گیاهانی که در خانواده خار مریم هستند مثل گور مروارید یا گل همیشه بهار آلرژی دارید، احتمال اینکه نسبت به این قرص نیز واکنش آلرژیک نشان دهید افزایش می یابد. 

بیشتر بدانید: بهترین زمان مصرف قرص لیورگل را می دانید؟

چرا لیورگل برای بدنسازان مناسب است؟

علاوه بر درمان کبد چرب، مصرف قرص لیورگل برای لاغری هم تاثیرگذار است. باید بدانید که بعضی از بدنسازان به علت مصرف بیش از حد استروئید مصرف زیاد مکمل های بدنسازی دچار مشکلات کبدی می شوند؛ این مشکلات شامل مسمومیت های کبدی و بالا رفتن آنزیم های کبد است.

از آنجا که آسیب کبدی به دنبال تخریب سلول ناشی از فعالیت ویروسی و تغییرات التهابی ثانویه ناشی از تحریک سیستم ایمنی بدن ایجاد می شود، به صورت نهفته است و علائم خود را تا سالیان متمادی نشان نمی دهد، بنابراین نیاز است بدنسازان در کنار مصرف این مکمل های ورزشی، کبد و پیشگیری از سیروز کبدی مصرف کنند تا آسیب جدی به کبدشان وارد نشود. از آنجا که قرص لیورگل گیاهی است عوارض جانبی خاصی نداشته و بدنسازان با آسودگی خیال می توانند آن را مصرف کنند.

بیشتر بدانید: آیا قرص لیورگل برای لک صورت مفید است؟

سخن پایانی

همانطور که مطالعه فرمودید، قرص لیورگل برای لاغری فواید بسیاری دارد. عصاره خشک گیاه خار مریم اصلی ترین ترکیب این قرص است. بسیاری از مقالات تاثیر مصرف قرص لیورگل برای لاغری را تایید کرده اند، زیرا این گیاه به کنترل سطح قند خون کمک می کند و به این طریق مصرف قرص لیورگل در کاهش وزن تاثیر بگذارد. اما درمان مشکلات کبدی نیز یکی از مهمترین فواید مصرف این قرص است. استفاده از این محصول در موارد بسیار کمی منجر به عوارض و حساسیت شده است و با خیال راحت می توانید با توجه به نکات طریقه مصرف قرص لیورگل برای لاغری از آن استفاده کنید. 

نوشته های مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم