برای تقویت دندان چه بخوریم؟ (بهترین قرص برای استحکام دندان)

تاریخ ایجاد :

استفاده از بهترین قرص برای استحکام دندان به شما کمک می‌ کند که از دندان هایی سالم و زیبا برخوردار شوید. قرص ها یا مکمل های مخصوص دندان حاوی مواد مغذی از قبیل: کلسیم، ویتامین D3، منیزیم، سلنیوم، زینک، ویتامین C و سایر ریزمغذی ها هستند که استحکام دندان ها را افزایش می دهند و بدین طریق مانع از پوسیده شدن آنها می شوند.

بهترین قرص برای استحکام دندان: بهترین قرص برای استحکام دندان حاوی انواع مواد معدنی مفید مانند: کلسیم، منیزیم، فسفر و ویتامین هایی همچون: ویتامین C، ویتامین D و غیره است. این ترکیبات در محتویات بسیاری از مکمل ها یا قرص های تقویت کننده دندان و لثه وجود دارند و خواص آن قرص را بهبود می بخشند‌. در ادامه برخی از بهترین قرص های تقویت دندان ها را معرفی می کنیم.

اگر به دنبال بهترین مکمل برای بهبود وضعیت سلامت دندان های خود هستید، در ادامه این مطلب به شما کمک می کنیم که با ویژگی ها، ترکیبات و تاثیرات هر مکمل بیشتر آشنا شوید. در این صورت انتخاب راحت تری در بین برندهای متنوع مکمل های مخصوص دهان و دندان خواهید داشت.

در داروخانه آنلاین دکتر بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

قرص استئوکینون هولیستیکا 100 عددی

تاثیر بهترین قرص برای استحکام دندان

شاید از خود بپرسید که بهترین مکمل مخصوص استحکام دندان دارای چه تاثیراتی است؟ بدون شک سلامت دندان ها با سبک زندگی هر فرد رابطه ای مستقیم دارد. افرادی که از تغذیه مناسب و سالم برخوردار هستند و در کنار آن بهداشت دهان خود را رعایت می کنند، کمتر از سایرین دچار بیماری های دهان یا پوسیدگی دندان ها خواهند شد، زیرا مواد مغذی همچون: ویتامین ها، مواد معدنی و غیره تاثیر بسزایی در تقویت سیستم ایمنی بدن و در کل سلامت دندان ها ایفا می‌ کنند.

امروزه برندهای متنوعی از مکمل های تقویت کننده دندان نیز در بازار وجود دارند که پاسخگوی نیازهای تغذیه ای افراد و کمک به پیشگیری یا درمان مشکلات دندان آنها هستند. این مکمل ها به صورت قرص، کپسول، محلول و غیره تولید می شوند که پرمصرف ترین آنها قرص های استحکام بخش دندان ها به شمار می روند. این قرص ها برای جلوگیری از ابتلا به بیماری های دهان و دندان فواید بسیاری دارند و مانع از تجمع میکروب ها، باکتری ها، عفونت ها، قارچ ها و غیره روی دندان و دهان می شوند.

همچنین با مصرف بهترین قرص برای استحکام دندان ترکیبات بسیار منحصر به فرد آن به داخل بدن وارد می شود و به سرعت عوامل خارجی بیماری زا را از بین می برد. این محصولات توسط شرکت های متفاوتی تولید می شوند و برخی از ترکیبات آنها ممکن است با یکدیگر در دوز و نوع مواد مصرفی تفاوت جزئی داشته باشند. از این رو هر مکمل دارای تاثیرگذاری متفاوتی است.

خرید انواع مکمل های تقویت سیستم ایمنی بدن از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

ویژگی های بهترین قرص استحکام بخش دندان

برای سفت شدن دندان چه بخوریم؟ امروزه در بسیاری از قرص ها و مکمل های مخصوص دهان و دندان از ویتامین ها، اسیدهای آمینه و مواد معدنی برای پیشگیری از بیماری های دهان و پوسیدگی دندان ها استفاده می شود. یکی از ترکیبات بسیار مفید موجود در این محصولات، کلسیم است که ویژگی‌ های بسیار منحصر به فردی به این مکمل ها بخشیده است. این ماده معدنی همراه با ریزمغذی های دیگر در تقویت سیستم ایمنی و در نتیجه جلوگیری از پوسیدگی دندان ها نقش مهمی را ایفا می کند.

در ترکیبات بهترین قرص برای استحکام دندان، ویتامین D3 نیز استفاده می شود‌. به همین دلیل با مصرف قرص های استحکام بخش دندان ها در یک دوره کوتاه سیستم ایمنی تقویت می شود و در نتیجه مشکلات دندان و دهان بهبود پیدا می کنند. این مکمل ها با توجه به نیاز بدن افراد به انواع ریزمغذی ها تولید می شوند. هر کدام از این قرص ها ویژگی ها و ترکیبات متفاوتی دارند. البته در ترکیبات بهترین قرص های تقویت کننده دندان ها از ویتامین ها، مواد معدنی و سایر ریزمغذی های مشابه استفاده می شود. تنها ممکن است دوز هر کدام از این ترکیبات و برند تولید کننده آن مکمل با یکدیگر متفاوت باشد.

خرید انواع مکمل دهان و دندان از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

قرص استئوکر ویتابیوتیکس 30 عددی

انواع قرص ها برای استحکام دندان ها

بهترین روش توقف پوسیدگی دندان چیست؟ پوسیدگی دندان مشکل شایع و خطرناکی است که اگر به سرعت درمان نشود، مشکلات التهابی لثه را در پی دارد. به منظور جلوگیری از پوسیدگی دندان ها، مصرف برخی از قرص ها و مکمل های مخصوص دندان کمک بسیاری به حفظ سلامت دندان ها می کند. در ادامه بهترین قرص برای استحکام دندان ها را معرفی می کنیم.

قرص های خوراکی و مکیدنی فلوراید

همانطور که می دانید فلوراید یکی از مواد معدنی مفید برای جلوگیری از پوسیدگی و خرابی دندان ها است که در بسیاری از خمیر دندان ها و ژل های مخصوص دندان استفاده می شود. امروزه قرص های خوراکی حاوی فلوراید نیز تولید شده اند که به صورت بلعیدنی و مکیدنی در بازار موجود هستند. این مکمل ها به سرعت علائم پوسیدگی دندان ها را از بین می برند و مانع از گسترش پوسیدگی آنها می شوند‌.

قرص پروبیوتیک

این قرص ها نیز برای حفظ سلامت دندان ها و جلوگیری از پوسیدگی آنها بسیار مفید هستند. قرص پروبیوتیک به واسطه تنظیم pH دهان مانع از پوسیدگی دندان ها می شود.

قرص آسپرین

قرص های آسپرین نیز جز مکمل های بسیار پرخاصیت در جلوگیری از مشکلات دهان و دندان ها هستند. این نوع از بهترین قرص برای استحکام دندان با افزایش عملکرد سلول های بنیادی به ترمیم پوسیدگی های دندان کمک بسیاری می کنند. همچنین خواص ضد التهابی این قرص ها، کلیه مشکلات التهابی لثه و دهان را از بین می برد. همچنین خاصیت ضد درد آسپرین نیز موجب کاهش درد دندان می شود.

قرص کلسی کر خوارزمی 30 عددی

ترکیبات موجود در مکمل های استحکام بخش دندان ها

بهترین قرص برای جلوگیری از پوسیدگی دندان کدام است؟ در ترکیبات قرص های استحکام بخش دندان از مواد متنوعی استفاده شده است که هر کدام از آنها روی خواص یکدیگر تاثیر می گذارند. برای درک بهتر این موضوع در ادامه خواص هر کدام از ترکیبات موجود در بهترین قرص مخصوص دندان را بررسی می کنیم.

بیشتر بدانید: تأثیر کلاژن‌ بر مفاصل چیست؟ درمان درد مفاصل با مصرف مکمل کلاژن

کلسیم

کلسیم جز مواد معدنی است که به میزان زیادی در استخوان ها و دندان ها ذخیره می شود. کمبود این ماده در بروز بیماری های دهان، دندان، استخوان و غیره بسیار تاثیرگذار است. بهترین قرص برای استحکام دندان ها حاوی کلسیم است که بیشتر برای بزرگسالان بالای 12 سال تولید می شود. این قرص ها به صورت کربنات کلسیم و سیترات کلسیم به تولید می رسند و هر کدام از آنها قدرت جذب متفاوتی در بدن دارند. به افراد دچار کمبود شدید کلسیم، مصرف سیترات کلسیم پیشنهاد می شو‌د.

خرید مکمل های کلسیم از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

تاثیر ویتامین D در حفظ استحکام دندان ها

ویتامین D از طریق نور آفتاب و مصرف برخی از غذاهای دریایی در بدن تامین می‌ شود. از آنجایی که بسیاری از افراد در معرض نور خورشید قرار نمی گیرند یا تمایل به مصرف غذاهای دریایی ندارند، قرص های ویتامین برای مهار ویروس ها و سایر عوامل خارجی به تولید رسیده اند. بهترین قرص برای استحکام دندان به کاهش تولید بیش از حد سیتوکین های التهابی کمک می کند و بدین طریق آسیب به سلول های لثه و دهان را کاهش می دهند. ویتامین D به فرم D3 در ترکیبات بسیاری از مکمل ها و قرص های دندان استفاده می شود.

این ماده محلول در چربی برای جذب کلسیم در بدن بسیار ضروری است‌. به همین دلیل در ترکیبات قرص های استحکام بخش دندان ها این ماده همراه با کلسیم وجود دارد. ویتامین D3 در جلوگیری از بروز بیماری های دهان و دندان موثر است و به دلیل برخورداری از خواص ضد التهابی موجب از بین رفتن التهابات لثه می شود. همچنین این ویتامین به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می‌ کند و بدین طریق مانع از نفوذ عوامل میکروبی به داخل دهان و ابتلا به بیماری های عفونی لثه و پوسیدگی دندان ها می شود.

خرید مکمل های ویتامین D از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

منیزیم

منیزیم جز مواد معدنی بسیار مفید برای جذب بهتر کلسیم در بدن است. این ماده به حفظ استحکام دندان ها و استخوان ها کمک می کند. به همین دلیل در ترکیبات بهترین قرص برای استحکام دندان از منیزیم برای پیشگیری از ابتلا به بیماری های دهان و ترمیم دندان های پوسیده استفاده می شود. همچنین منیزیم به حمل سریع کلسیم در استخوان ها و دندان ها کمک می‌ کند و تاثیرات قرص کلسیم را بهبود می بخشد.

ویتامین C

در بسیاری از قرص های مخصوص دندان برای افزایش استحکام دندان ها، تقویت سیستمی ایمنی و جلوگیری از مشکلات التهابی دهان و دندان از ویتامین C  استفاده می شود. این ماده دارای خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد التهابی قوی است که از پوسیدگی دندان ها جلوگیری به عمل می آورد و با کاهش تورم لثه مانع از خونریزی ناشی از آن می شود. همچنین ویتامین C نقش مهمی در کاهش تجمع پلاک ها و باکتری ها روی دندان دارد.

خرید بهترین مکمل های ویتامین C از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

قرص کلترکس پلاس هلث برست 100 عددی

معرفی چند برند از بهترین قرص ها برای استحکام دندان

بهترین قرص برای استحکام دندان حاوی انواع مواد معدنی مفید مانند: کلسیم، منیزیم، فسفر و ویتامین هایی همچون: ویتامین C، ویتامین D و غیره است. این ترکیبات در محتویات بسیاری از مکمل ها یا قرص های تقویت کننده دندان و لثه وجود دارند و خواص آن قرص را بهبود می بخشند‌. در ادامه برخی از بهترین قرص های تقویت دندان ها را معرفی می کنیم.

در نتیجه…

در انتها  باید بگوییم که بهترین قرص برای استحکام دندان ها باید با توجه به نیاز بدن هر فرد به مواد معدنی مانند کلسیم و ویتامین ها مانند ویتامین D3 انتخاب شود. البته در ترکیبات این مکمل ها از سایر ویتامین ها و مواد معدنی نیز برای اثربخشی بهتر آنها استفاده می شود. در زمان انتخاب بهترین قرص باید حتما به دوز ترکیبات به کار رفته و برند تولید کننده آن محصول دقت کنید که قادر به انتخاب بهترین و مناسب ترین قرص برای استحکام دندان های خود و جلوگیری از پوسیدگی آنها باشید.

در داروخانه آنلاین دکتر بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

نوشته های مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم