بهترین زمان مصرف قرص لیورگل را می دانید؟

 بهترین زمان مصرف قرص لیورگل
تاریخ ایجاد :

بهترین زمان مصرف قرص لیورگل هنگامی است که افراد با علائم کبد چرب یا سیروز کبدی روبرو می شوند. بدون شک کبد عضو مهمی در بدن است که هر گونه آسیب به آن عملکرد کل بدن را تحت تاثیر قرار می دهد.  قرص لیورگل یکی از محصولات طبیعی و بدون افزودنی های مصنوعی است که به دلیل برخورداری عصاره گیاه خار مریم برای حفظ سلامت کبد و درمان اختلالات کبدی استفاده فراوانی می شود. 

بهترین زمان مصرف قرص لیورگل در طول روز و بعد از صرف غذا است. هر دو دوز این مکمل بهتر است 1 ساعت بعد از غذا و با یک لیوان آب مصرف شود که مشکلات گوارشی برای افراد ایجاد نکند.

این محصول در دو دوز 70 و 140 و توسط شرکت ایرانی گل دارو به تولید می رسد. این قرص با سم زدایی کبد تاثیرات شگفت انگیزی روی سلامت عمومی بدن نیز می گذارد. اما نحوه و بهترین زمان مصرف قرص لیورگل نیز در جذب آن تاثیر بسیاری دارد. برای اینکه با بهترین زمان مصرف دو دوز این دارو آشنا شوید، تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

در داروخانه آنلاین دکتر بهزاد بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

خرید آنلاین لیورگل 140 میل از داروهوم خرید آنلاین کپسول لیور ساپورت خرید آنلاین لیورگل 70 میل از داروهوم خرید آنلاین لیورکراز داروهوم
قرص لیورگل 140 میل کپسول لیورساپورت قرص لیورگل 70 میل قرص لیورکر هلث اید

بهترین زمان مصرف قرص لیورگل را می دانید؟

این مکمل حاوی یکی از مفیدترین گیاهان دارویی به نام خار مریم است. این گیاه که در لاتین به آن (Silybum marianum) می گویند، در درمان و پیشگیری از بیماری ها فواید فراوانی دارد.  بهترین زمان مصرف قرص لیورگل در طول روز و بعد از صرف غذا است. در این صورت جذب آن در بدن سریع تر اتفاق می افتد و نتیجه آن روی سلامت بدن به خصوص کبد و صفرا به خوبی قابل مشاهده خواهد بود. این قرص توسط شرکت های متفاوتی به تولید می رسد و برای درمان هر مشکل، نحوه و بهترین زمان مصرف مربوط به خود را دارد.  بهترین زمان استفاده از این قرص باید توسط پزشک متخصص مشخص شود. زیرا این دارو در دو دوز 140 و 70 به تولید می رسد و هر فرد با توجه به مشکلات خود باید دوز مناسبی از آن را در زمان مشخصی مصرف کند. در این صورت نتایج شگفت انگیز لیورگل در کمترین زمان ممکن روی سلامت کبد و سایر ارگان های بدن قابل مشاهده خواهد بود.  شرکت های دارویی نیز دوز مجاز و بهترین زمان مصرف قرص لیورگل را روی بسته بندی آن درج کرده اند که بدین طریق به رفع نگرانی مصرف کنندگان آن کمک کنند. هر دو دوز این مکمل بهتر است 1 ساعت بعد از غذا و با یک لیوان آب مصرف شود که مشکلات گوارشی برای افراد ایجاد نکند.  همچنین هر فرد بر اساس شرایط بدنی خود، مجاز به استفاده از این قرص در سه نوبت است. البته میزان دوز مصرفی لیورگل 140 میلی‌ گرم 1 عدد و 70 میلی گرم دو عدد در هر نوبت در نظر گرفته می شود. همچنین طول دوره درمان بیماری کبد چرب با این قرص حداقل 3 ماه است.

خرید انواع مکمل های سلامت کبد و سم زدایی از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

فواید بهترین زمان مصرف قرص لیورگل

این محصول حاوی عصاره گیاه خار مریم است که از دوران قدیم تاکنون برای درمان و پیشگیری از بیماری ها از آن استفاده می شود. در واقع اطبای سنتی از گیاه خار مریم برای بهبود بسیاری از مشکلات کبدی، تقویت سیستم ایمنی و درمان بیماری های دیگر استفاده می کردند. با مصرف این قرص چربی های اضافی بدن و کبد از بین می روند و با سم زدایی کبد، سلامت این عضو مهم بدن نیز حفظ خواهد شد. همچنین با از بین رفتن چربی های اضافی، روند لاغری و کاهش وزن نیز سرعت بیشتری به خود خواهد گرفت. عصاره گیاه خار مریم موجود در این مکمل یکی از آنتی اکسیدان های بسیار قوی است که در درمان و پیشگیری از بیماری ها تاثیرات شگفت انگیزی دارد. این قرص حاوی 2 دوز متفاوت از عصاره خشک شده گیاه خار مریم است که در درمان بیماری های کبدی و سم زدایی کبد نقش پررنگی را ایفا می کند. بهترین زمان مصرف قرص لیورگل فواید زیر را برای بدن به همراه دارد:

  • بهبود مشکلات پوستی
  • درمان بیماری‌ ها و اختلالات کبد مانند: کبد چرب، هپاتیت حاد ویروسی و سیروز کبدی
  • دفع سموم از کبد
  • کمک به کاهش تجمع چربی های اضافی در کبد
  • بهبود کارایی کلیه ها و صفرا
  • پیشگیری از ابتلا به پوکی استخوان 
  • ارتقای عملکرد مغز و حافظه 
  • تقویت سیستم ایمنی 
  • حفظ سلامت کبد، قلب و دستگاه گوارش
  • کاهش کلسترول مضر خون
  • کنترل قند خون و دیابت 
  • کاهش ابتلا به آلرژی و آسم 
  • صفرا آور 
  • کاهش اثرات داروهای شیمیایی سرطان
  • دارای خواص آنتی اکسیدانی برای از بین بردن اثرات مخرب رادیکال‌ های آزاد 

خرید قرص لیورگل گل دارو ۱۴۰ میلی گرم

بهترین زمان مصرف لیورگل برای کنترل قند خون 

یکی از خواص بی نظیر این قرص را باید کنترل قند خون و دیابت دانست. عصاره گیاه خار مریم موجود در این مکمل از آن دارویی بسیار مقوی و مفید برای ترشح انسولین در بدن ساخته است. با مصرف روزانه لیورگل سلول های آسیب دیده کبد بازسازی می شوند و همچنین قند خون در سطح کنترل شده ای تنظیم می شود. بهترین زمان مصرف قرص لیورگل به صورت روزانه و در 3 نوبت است. در هر نوبت 140 میلی گرم عصاره خار مریم به بدن وارد می شود که برای رفع مشکل دیابت بسیار مناسب است. البته روزانه باید 3 عدد قرص لیورگل 140 میلی گرم و 6 عدد لیورگل 70 میلی گرم در سه نوبت و به مدت یک ماه و نیم مصرف شود که نتیجه موثری روی کنترل قند خون بگذارد.  بهترین زمان مصرف این دارو نیز مشخص نشده است ولی برای جلوگیری از ایجاد مشکلات گوارشی مصرف آن بعد از غذا توصیه می شود. محصول مورد نظر نباید بیش از حد مجاز مورد استفاده قرار گیرد. در غیر این صورت احتمال اوردوز با آن بسیار بالا است.

بیشتر بدانید: بهترین قرص کبد چرب چیست؟ برای کبد چرب چی بخوریم؟

تاثیر بهترین زمان مصرف لیورگل روی لاغری و کاهش وزن 

افراد دیابتی ممکن است به چاقی یا افزایش وزن دچار شوند. برای جلوگیری از افزایش وزن و کاهش چربی های اضافی بدن، مصرف 200 میلی گرم از این مکمل در طول روز پیشنهاد می شود. افراد دارای دیابت نوع 2 با مصرف این محصول کاهش وزن چشمگیری را تجربه کرده اند. البته این قرص مخصوص لاغری نیست و نباید بدین منظور استفاده شود.  از آنجایی که لیورگل برای درمان کبد چرب و کاهش چربی های تجمع یافته در کبد تولید شده است، مصرف به موقع و به اندازه آن تا حدودی کاهش وزن را نیز به همراه خواهد داشت. از دیگر تاثیرات بهترین زمان مصرف قرص لیورگل روی لاغری، ثابت نگه داشتن قند خون است که موجب کاهش اشتها و حس سیری در افراد می شود.  در نتیجه با کاهش مصرف غذاهای پرکالری و شیرین، کاهش توده چربی و لاغری نیز اتفاق می‌ افتد. برای این منظور بهتر است مکمل مورد نظر را بعد از صرف غذا میل کنید که مانع از جذب و تجمع چربی ها در کبد شود.

بیشتر بدانید: بهترین درمان کبد چرب چیست؟ علائم و تشخیص کبد چرب

بهترین زمان استفاده از قرص لیورگل 70 میلی گرم

همانطور که گفته شد در ترکیبات لیورگل از گیاه خار مریم استفاده شده است. این گیاه حاوی ماده ای به نام سیلیمارین است که اثر بخشی فوق العاده ای روی درمان بیماری های کبدی و صفراوی دارد. سیلیمارین جز پلی فنلی هایی است که خواص آنتی اکسیدانی فراوانی دارند و موجب از بین رفتن رادیکال های آزاد موجود در کبد می شوند.  این ماده با افزایش گلوتاتیون داخل سلولی و سوپراکسید دیسموتاز به درمان یا پیشگیری از ابتلا به بیماری‌ های کبدی کمک فراوانی می کند. بهترین زمان مصرف قرص لیورگل بدون شک باید توسط پزشک و با توجه به نوع بیماری افراد مشخص شود. اما در دستور العمل شرکت تولید کننده لیورگل 70 میلی گرم، بهترین زمان و نحوه مصرف این قرص درج شده است. برای اثرگذاری بهتر این مکمل و در صورت عدم ابتلا به مشکلات گوارشی، مصرف لیورگل 70 حدود یک ربع قبل از غذا توصیه می شود. زیرا جذب ترکیبات موجود در آن با معده خالی سریع تر اتفاق می‌ افتد. در صورت بروز هرگونه مشکل گوارشی مصرف آن بعد از غذا و با معده پر مانعی ندارد.  در صورتی که دکتر متخصص نحوه مصرف این مکمل را مشخص نکرده باشد، باید طبق توصیه شرکت تولید کننده آن عمل کرد. مصرف حداکثر سه نوبت از این قرص و به میزان دو عدد در هر نوبت ضروری است. در واقع مصرف روزانه 6 عدد از قرص لیورگل 70 میلی گرم برای درمان مشکلات کبد و حفظ سلامت آن توصیه می شود. طول دوره مصرف قرص لیورگل 70 نیز حداقل 2 ماه در نظر گرفته شده است. خرید قرص لیورگل گل دارو 70میلی گرم

بهترین زمان مصرف قرص لیورگل 140 

از آنجایی قرص لیورگل در دو دوز تولید می شود، شاید سوال کنید که بهترین زمان و نحوه مصرف این قرص ها چگونه است. باید بگوییم که دوز 140 این قرص بدون شک دو برابر دوز 70 است و میزان مصرف آن باید کمتر باشد. بهترین زمان مصرف قرص لیورگل 140 نیز 1 ساعت بعد از صرف غذا عنوان شده است.  البته زمان دقیق مصرف این قرص باید توسط پزشک و با توجه به شدت و نوع بیماری افراد مشخص شود و مصرف خودسرانه آن مشکلات کبدی را حادتر می کند. همچنین دوز مصرف این قرص نیز در هر وعده یک عدد در نظر گرفته شده است که به طور کلی 3 عدد قرص در طول روز و در 3 نوبت باید مصرف شود.

در نتیجه

قرص لیورگل فواید بسیاری برای درمان کبد چرب و سایر مشکلات کبدی دارد. بهترین زمان مصرف قرص لیورگل تاثیرگذاری و جذب ترکیبات آن را در بدن افزایش می دهد. این قرص در هر دوزی بهتر است یک ساعت بعد از غذا یا یک ربع قبل از غذا مصرف شود.  افراد دارای مشکلات گوارشی و اضافه وزن بهتر است این محصول را بعد از غذا میل کنند که علاوه بر پیشگیری از بروز اختلالات گوارشی از تجمع چربی در کبد نیز جلوگیری شود. مصرف روزانه این محصول در سه نوبت متفاوت، به حفظ سلامت کبد و سایر ارگان های بدن کمک بسیاری می‌ کند. 

نوشته های مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم