آیا قرص اکتی درم برای چاقی صورت مؤثر است؟

اکتی درم و چاقی صورت
تاریخ ایجاد :

اگر از قرص اکتی درم برای چاقی صورت استفاده می کنید، باید بدانید که این مکمل به طور تخصصی برای پوست، مو و ناخن طراحی و فرموله شده است و جز مکمل های تقویت کننده پرفروش در این زمینه‌ است.

در ترکیبات قرص اکتی درم انواع ویتامین های گروه B، زینک، اسیدهای آمینه و مخمر آبجو استفاده شده است که در بهبود وضعیت پوست و حفظ خاصیت ارتجاعی آن نقش مهمی را ایفا می کنند. البته نباید از این قرص انتظار درمان یا پیشگیری از بیماری ها یا معجزه داشت. زیرا عدم رعایت نکات ضروری همراه با مصرف این مکمل ممکن است نتیجه دلخواه را برای شما به همراه نداشته باشد. بنابراین اگر می خواهید به طور دقیق در مورد تاثیر این قرص روی چاقی صورت بدانید، با ما تا ادامه این مقاله همراه باشید.

آیا قرص اکتی برای چاقی صورت تاثیری دارد؟

بدن هر فرد دارای ژنتیک متفاوتی است و نمی ‌توان به طور قطع در مورد تاثیر این قرص روی چاقی صورت تمامی افراد نظر داد. میزان تاثیرگذاری مکمل مورد نظر روی چاقی صورت هر فرد متفاوت است. البته هیچ مولتی ویتامینی به طور مستقیم روی چاقی و اضافه وزن تاثیری ندارد و تنها ممکن است سبب افزایش اشتها شود.

قرص اکتی درم به جذب سایر ریزمغذی های دیگر از غذا و افزایش کلاژن سازی پوست کمک می کند و بدین طریق تا حدودی روی چاقی و پر شدن صورت تاثیرگذار است. این قرص به دلیل برخورداری از برخی ویتامین‌ ها، مواد معدنی، اسیدهای آمینه و مخمر آبجو به طور مستقیم و غیر مستقیم موجب آبرسانی و تغذیه رسانی به پوست و بهبود ظاهر آن می شوند.

در داروخانه آنلاین دکتر بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

قرص اکتی درم و چاقی صورت

ارتباط قرص اکتی درم با چاقی صورت چیست؟

قرص اکتی درم از جمله مکمل های تقویت کننده پوست، مو و ناخن است که بدون شک روی زیبایی ظاهری و سلامت این اعضای مهم تاثیرات فوق العاده ای دارد. همانطور که میدانید پوست زیبا و بدون چروک صورت را پر و جوان نشان می دهد. از آنجایی که اکتی درم به واسطه ترکیبات موجود در خود موجب طراوت پوست می شود، در نتیجه تصور می کنید که صورت شما پرتر و چاق تر شده است.

ترکیبات این قرص که شامل ویتامین های B6 ،B5 وB7، زینک، ال سیستئین، ال متیونین و مخمر آبجو می شوند، تاثیر فوق العاده ای روی طراوت پوست و افزایش خاصیت الاستیسیته یا ارتجاعی آن دارند. این مکمل با تامین ریزمغذی‌ های ضروری بدن آب کافی را به زیر پوست می رساند و موجب می‌ شود که چروک ها و تورفتگی های پوست پر شوند. به همین دلیل برخی از افراد تصور می کنند که قرص اکتی درم برای چاقی صورت تاثیرگذار است.

همچنین ترکیبات موجود در اکتی درم با افزایش اشتها موجب پرخوری افراد نیز می شوند که در صورت عدم مصرف مواد غذایی سالم و کم کالری بدون شک چاق شدن بدن و صورت عارضه ای غیر قابل انکار است. بهبود اشتها و سپس مصرف مواد غذایی متنوع و سالم به جذب سایر ویتامین ها و مواد مغذی دیگر در بدن نیز کمک می‌ کند و سلامت عمومی آن را ارتقا می دهد.

قیمت و خرید محصولات تقویت کننده و ضد ریزش مو از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

تاثیر ترکیبات قرص اکتی درم برای چاقی صورت چگونه است؟

در این محصول از انواع ویتامین ها، مواد معدنی و اسیدهای آمینه ضروری بدن استفاده شده است که مانع از ریزش مو و مشکلات پوست و ناخن ها می شوند. این مکمل به طور کلی برای بهبود ظاهر مو، افزایش سلامت پوست و ناخن ها فرموله شده است.

به طور کلی در محتویات اکتی درم از مخمر آبجو، زینک، بیوتین، ویتامین B6، کلسیم دی پانتوتنات یا ویتامین B5، ال سیستئین و ال متیونین استفاده شده است. در ادامه خواص و تاثیرات این ترکیبات را روی چاقی صورت بررسی می کنیم.

خرید و قیمت انواع مکمل های ضد چروک و جوان کننده پوست از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

ویتامین‌ های گروه ب (B6 ،B5 وB7) و نقش آنها در چاقی صورت

ویتامین ها بدون شک نقش پررنگی در سلامت بدن به خصوص پوست برعهده دارند. ویتامین های گروه B موجود در اکتی درم که شامل: ویتامین B6 ،B5 و B7 می شوند، در کلاژن سازی پوست و در نتیجه بهبود حالت ارتجاعی آن موثر هستند. ویتامین های گروه ب در سنتز ماده ای به نام سرامید که نگهدارنده رطوبت پوست است، بسیار موثر هستند.

این ویتامین ها با خواص آبرسانی به لایه های زیرین پوست موجب رفع چروک و افتادگی های پوستی می شوند. همانطور که مشخص است با از بین رفتن تورفتگی ها و چروک های پوستی، صورت جوان تر و باطراوت تر دیده خواهد شد. به همین دلیل شاید تصور کنید که قرص اکتی درم برای چاقی صورت مفید است. البته تاثیر این محصول روی افزایش اشتها و پرخوری نیز یکی دیگر از عواملی است که احتمال چاق شدن صورت و بدن را در پی دارد.

همچنین چاق شدن صورت نیز یکی از عوارض مصرف بی رویه غذا بعد از افزایش اشتها است. البته با کنترل رژیم غذایی و انجام ورزش روزانه تا حدود زیادی از افزایش وزن و چاقی صورت جلوگیری به عمل خواهد آمد.

خرید و قیمت انواع مکمل های بیوتین از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

چگونگی تاثیرگذاری زینک روی چاقی صورت

یکی دیگر از مواد موجود در قرص اکتی درم که موجب افزایش اشتها می شود، زینک نام دارد. این ماده مینرال برای انجام بیش از 300 آنزیم در بدن مفید است و کمبود آن بدون شک سلامت کلی بدن به خصوص پوست را در معرض خطر قرار می دهد.

زینک موجود در قرص اکتی درم برای چاقی صورت نیز خواص بسیاری دارد و به همین دلیل بسیاری از افراد از مکمل مورد نظر برای این منظور استفاده می کنند. این عنصر مهم موجب بهبود اشتها می شود و با افزایش متابولیسم بدن افراد را به سمت مصرف غذاهای پرکالری می کشاند.

کمبود زینک در بدن افراد با مصرف این قرص به راحتی از بین می رود. با این حال افزایش اشتها یکی از عوارضی است که بسیار از افراد دارای کمبود زینک بعد از مصرف این مکمل تجربه می کنند. البته نمی توان گفت که قرص اکتی درم به طور مستقیم روی چاقی بدن و صورت تاثیرگذار است. زیرا افزایش وزن در صورتی رخ می‌ دهد که افراد از غذاهای چرب و پرکالری استفاده کنند.

همچنین بدون انجام ورزش روزانه و چربی سوزی به سبک زندگی نادرست خود ادامه دهند. پر شدن صورت نیز به دلیل خواص رطوبت رسانی و تغذیه رسانی این ماده در مکمل اکتی درم است. در واقع با از بین رفتن چین و چروک های بدن و جوانسازی آن صورت چاق تر و پرتر از قبل دیده خواهد شد.

خرید و قیمت انواع مکمل های زینک از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

خواص ال سیستئین موجود در قرص اکتی درم برای چاقی صورت

ال سیستین جز اسید آمینه های ضروری و بسیار مفید برای بدن است که در ترکیبات قرص اکتی درم از آن برای بهبود ظاهر پوست، مو و ناخن ها استفاده می‌ شود. باید بگوییم که چاقی صورت در اثر مصرف این قرص به طور مستقیم اتفاق نمی افتد و این مکمل ممکن است به دلیل برخورداری از ترکیباتی مانند ال سیستئین به طور نامحسوس به افزایش حجم گونه‌ ها کمک کند.

این ماده با افزایش مقاومت سلول های پوستی، آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد روی پوست را خنثی می کند و خواص جوانسازی این محصول را ارتقا می دهد. به همین دلیل پوست زیباتر و در نتیجه چاق تر به نظر خواهد آمد.

بیشتر بدانید: آیا قرص اکتی درم چاق کننده است؟

مخمر آبجو و تاثیرات چاق کنندگی آن

قبل از پاسخ به این سوال که مخمر آبجو موجود در قرص اکتی درم برای چاقی صورت چه تاثیری دارد، بهتر است در مورد خواص این ماده توضیح دهیم. آبجو از قارچ تک سلولی ساکاروماسیس‌ استخراج می شود که خواص بیشماری در حفظ خاصیت ارتجاعی و رطوبت رسانی پوست دارد.

دیواره این قارچ به دلیل برخورداری از بتاگلوکان در تحریک کلاژن سازها بسیار مفید است. به همین دلیل با مصرف این مکمل خاصیت ارتجاعی سلول‌ های پوستی تقویت می‌ شود و بسیاری از چروک‌ ها نیز از بین می‌ روند.

از دیگر خواص مخمر آبجو باید به تاثیر آن در افزایش وزن و چاق شدن صورت اشاره کرد. البته برای جلوگیری از چاق شدن بیش از حد بدن و صورت باید مصرف غذاهای کم چرب و انجام ورزش روزانه را در سبک زندگی خود بگنجانند. این ماده همچنین برای  بهبود عملکرد روده موثر است و به هضم بهتر غذاها کمک می کند.

با این حال نباید از این مکمل برای چاقی صورت استفاده کرد. زیرا هدف از تولید آن تقویت پوست، مو و ناخن ها است. به همین دلیل استفاده از قرص اکتی درم برای چاقی صورت تا حدود بسیار کمی موثر است.

بیشتر بدانید: بهترین زمان مصرف قرص اکتی درم و طریقه مصرف اکتی درم

در نتیجه…

در مکمل اکتی درم یکی از محصولات حرفه ای و تخصصی برای حفظ سلامت پوست، مو و ناخن ها است. قرص اکتی درم برای چاقی صورت نیز استفاده می شود و تا حدودی روی پر نشان دادن گونه ها تاثیرگذار است. البته ترکیبات این قرص با افزایش شادابی و نشاط پوست به جوان تر دیده شدن صورت کمک می کنند و به همین برخی از افراد تصور می کنند که اکتی درم صورت آنان را چاق تر و پرتر کرده است.

البته این عارضه برای کسانی که دارای صورت های استخوانی هستند و به دلیل کمبود ریزمغذی ها در بدن دچار کمبود اشتها شده اند، رخ می دهد و ممکن است روی سایر افراد تاثیری نداشته باشد. بنابراین اگر از مصرف این قرص انتظار معقولی دارید، این مکمل بهترین گزینه برای بهبود ظاهر پوست،‌ مو و ناخن های شما خواهد بود.

در داروخانه آنلاین دکتر بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

نوشته های مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم