شربت ایمیونس برای چاقی؟ آیا قرص ایمیونس چاق کننده است؟

تاریخ ایجاد :

آیا قرص ایمیونس چاق کننده است؟

شربت ایمیونس برای چاقی؟ قرص ایمیونس و شربت ایمیونس را نمی توان جز داروهای چاقی تلقی کرد. این دارو تنها با افزایش اشتهای افراد به وزن گیری آن ها کمک خواهد کرد. در صورت تمایل برای تاثیر شربت ایمیونس بر چاقی و افزایش اشتها در کودکان باید دوره مصرف این دارو را به صورت دو دوره منظم انجام داد و پس از اتمام شربت دوم برای شروع دوره بعدی وقفه ای 14 الی 21 روزه ایجاد کرد. با ادامه این روند و رسیدن به وزن ایده آل می توان به صورت عادی به مصرف این مکمل تقویتی پرداخت.

آیا شربت ایمیونس به چاقی کمک می کند؟ تأثیر شربت ایمیونس بر اضافه وزن و چاقی صورت و بدن چگونه است؟ بسیاری از افراد جامعه به دلیل تاثیر شربت ایمیونس بر چاقی بر این باور هستند که این افزایش وزن به دلیل عوارض این داروی مکمل است. با کمی تحقیق و بررسی می توان دریافت که نه تنها این شربت عوارضی منفی را برای انسان علی الخصوص کودکان ندارد، بلکه تاثیر مثبتی در افزایش اشتها و در نتیجه وزن گیری افراد خواهد داشت.

خرید انواع مکمل های افزایش اشتها از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

بی اشتهایی معضلی است که اکثر مادران جوان و کم تجربه در مورد فرزندان خود با آن دست به گریبان هستند و از هیچگونه تلاشی برای رفع این مشکل دریغ نمی کنند، اما با تمامی این تلاش ها موفقیت چندانی نصیب آن ها نخواهد شد. بسیاری از کودکان به دلیل کم اشتهایی یا بی اشتهایی دچار سوء تغذیه می شوند و مقاومت بدنی بسیار کمی در برابر بیماری ها پیدا می کنند.

شربت ایمیونس به عنوان مکمل بسیار قوی برای افزایش مقاومت سیستم ایمنی بدن معرفی می شود. مکملی که نه تنها به تقویت بدن کمک خواهد کرد، بلکه در راستای افزایش اشتهای افراد گامی مثبت و رو به جلو برداشته است. این شربت مکمل در ایران و تحت لیسانس انگلستان تولید می شود.

در داروخانه آنلاین دکتر بهزاد بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

آیا شربت ایمیونس چاق کننده است؟

تاثیر شربت ایمیونس بر چاقی در افراد

بسیاری از مادران نگران ابتلای گاه و بی گاه فرزندان خود به انواع سرماخوردگی و آنفولانزا هستند. از طرفی عدم میل و اشتهای آن ها به انواع میوه، سبزیجات، لبنیات و دیگر مواد مغذی و مقوی موجب تضعیف سیستم ایمنی بدن می شود و به این نگرانی دامن خواهد زد. به طور کلی نمی توان عنوان کرد که تاثیر شربت ایمیونس بر چاقی همانند سایر داروهای چاق کننده است، ولی باید اذعان داشت که این دارو با ترکیبی معجزه آسا، موجب افزایش اشتها و در نتیجه افزایش خوراک کودک خواهد شد. به این ترتیب این شربت می تواند مادر را برای تعادل وزن کودک خود یاری کند. شربت ایمیونس همچنین می تواند تاثیرات مثبتی بر افزایش میل و اشتهای افراد بزرگسال داشته باشد و با انتقال ویتامین و ریز مغذی های مورد نیاز بدن به افراد، موجب تعادل در وزن و در نتیجه آن رفع سوء تغذیه شود.

خرید انواع مکمل های تقویت سیستم ایمنی از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

تاثیر شربت ایمیونس بر چاقی در افراد

خواص شربت ایمیونس

از خواص بی نظیر و جادویی شربت ایمیونس نمی توان چشم پوشی کرد و صرفا به افزایش اشتها و تقویت سیستم ایمنی بدن اشاره داشت. از این رو در ادامه به برخی خواص دیگر این مکمل مفید خواهیم پرداخت.

بیشتر بدانید: قرص ایمیونس برای زگیل تناسلی

کاهش دوران نقاهت

 شربت ایمیونس با توجه به فرمولاسیون قوی، به مکمل داروی تقویتی مهمی برای تمامی سنین مبدل شده است. این شربت با دارا بودن ویتامین های گروه B می تواند به افزایش تولید هموگلوبین و آنتی بادی بدن کمک شایانی کند. همچنین ویتامین B1 ،B6 و B12 می توانند از پیشرفت روند انواع بیماری در بدن پیشگیری به عمل آورند و از این طریق به سلامتی انسان خدمت کنند.

ویتامین های گروه B به همراه ال-کارنتین موجود در این شربت به دلیل ترمیم و تولید سلول های بدن و در نتیجه تسریع در دوران نقاهت بیماران، توجه گروه پزشکی را نیز به خود جلب کرده است. صرف نظر از تاثیر شربت ایمیونس بر چاقی این شربت که حاوی ویتامین های ضروری بدن است، برای تمامی افراد و سنین مورد استفاده قرار می گیرد. لازم به ذکر است برای مصرف این داروی مکمل نیز باید نکاتی مد نظر قرار گیرد که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

بیشتر بدانید: پاورفیت یا قرص ایمیونس؟ کدامیک برای تقویت سیستم ایمنی بهتر است؟

شربت ایمیونس؛ بمب انرژی ساز بدن

ال-کارنتین موجود در شربت ایمیونس باعث افزایش سطح انرژی بدن در افراد می شود. از این رو می توان ادعا کرد که این مکمل تقویتی، گزینه مناسبی برای ورزشکاران نیز به شمار می آید. این قشر که جزو دسته سخت کوش جامعه محسوب می شوند، همواره به دنبال راه چاره ای برای افزایش سطح انرژی بدن و بهره وری کامل از آن هستند. تاثیر شربت ایمیونس بر چاقی ممکن است آن ها را از مصرف این مکمل جادویی بازدارد، ولی با کمی بررسی می توان اعلام کرد که افزایش وزن افراد بر اثر این مکمل تنها مخصوص گروهی خواهد بود که با کمبود زینک و ویتامین های ضروری بدن مواجه و دست به گریبان هستند.

این شربت مکمل و تقویتی می تواند با افزایش سطح انرژی، به التیام سندروم خستگی مفرط در بدن افراد بپردازد. خستگی مفرط ناشی از کمبود ویتامین های مورد نیاز بدن خواهد بود و به دلیل تغذیه نادرست در میان افراد جامعه شایع شده است. مقابله با کمبود انرژی و خستگی مداوم گرچه سخت جلوه می کند، ولی با مصرف شربت ایمیونس که حاوی ترکیبی از ال-کارنیتین است، می توان به سطح انرژی بالاتر دست یافت. شربت ایمیونس می تواند با تنظیم سطح اکسیژن خون به نشاط و سرزندگی افراد کمک کند و خستگی را از تن برباید.

بیشتر بخوانید: عوارض شربت ایمیونس

تقویت سیستم ایمنی بدن

مهم ترین خواص شربت ایمیونس را می توان تقویت سیستم ایمنی بدن در افراد دانست. این شربت که مکمل تقویتی برای تمامی سنین محسوب می شود، حاوی بتاکاروتن، کولین، روی و ویتامین های گروه B است. هر یک از این عناصر برای تقویت قوای جسمانی و افزایش مقاومت در برابر بیماری ها بسیار کابردی و حیاتی خواهند بود.

شاید این موضع به ذهن افراد خطور کند که تقویت سیستم ایمنی بدن با افزایش وزن در تناقض خواهد بود، ولی باید در نظر داشت، تاثیر شربت ایمیونس بر چاقی تناقضی برای سلامت افراد محسوب نمی شود، چرا که افزایش وزن همیشه به معنی چاقی و بیماری نیست. این موضوع را به راحتی می توان در افراد دچار کمبود وزن و سوء تغذیه مشاهده کرد.

بیشتر بدانید: بهترین قرص تقویت سیستم ایمنی بدن چیست؟

خواص شربت ایمیونس

نکاتی که در مصرف شربت ایمیونس باید در نظر داشت

  • این شربت با توجه به ترکیبات و دستور شرکت سازنده برای تمامی افراد اعم از خردسال و بزرگسال مورد استفاده قرار می گیرد. به بیان بهتر استفاده عمومی از این مکمل اثبات شده است.
  • مصرف شربت ایمیونس برای کودکان زیر 3 سال بهتر است با نظر و تجویز پزشک انجام شود.
  • این شربت برای افراد کهنسال مشکل و عارضه ای ایجاد نخواهد کرد، چرا که این مکمل بدون نگهدارنده و نمک برای سلامتی افراد تهیه و تولید شده است. همچنین افراد دیابتی بدون نگرانی از تاثیر شربت ایمیونس بر چاقی می توانند از مزایای این مکمل بهره مند شوند، زیرا در فرمولاسیون آن لاکتوز حذف شده است. با این وجود در صورت لزوم می توانند با پزشک خود مشورت کنند.
  • دوز پیشنهادی مصرفی مکمل ایمیونس برای افراد بزرگسال 1 الی 2 قاشق مرباخوری و برای کودکان 1 الی 1.5 قاشق مرباخوری در نظر گرفته شده است. لازم به ذکر است تعداد وعده های مصرفی در هر دو گروه باید 2 بار در روز باشد.
  • بهتر است مصرف این شربت را به پس از خوردن وعده های غذایی اصلی موکول کنید، چرا که ویتامین و ریز مغذی های موجود در آن برای جذب هر چه بهتر در سیستم گوارش به مواد غذایی نیاز خواهند داشت.
  • صبح و ظهر بهترین زمان استفاده از این مکمل برای بهره وری کامل در تمامی گروه های سنی محسوب می شود.
  • مصرف این شربت برای زنان شیرده یا باردار با تجویز پزشک امکان پذیر خواهد بود.

خرید اینترنتی شربت ایمیونس

لینک خرید آنلاین شربت ایمیونس از داروهوم

چگونه شربت ایمیونس به چاقی کمک می کند؟

آیا شربت ایمیونس اشتها آور است؟ همانطور که قبلا به این موضوع اشاره کردیم، شربت ایمیونس را نمی توان داروی چاقی تلقی کرد. این دارو تنها با افزایش اشتهای افراد به وزن گیری آن ها کمک خواهد کرد. در صورت تمایل برای تاثیر شربت ایمیونس بر چاقی و افزایش اشتها در کودکان باید دوره مصرف این دارو را به صورت دو دوره منظم انجام داد و پس از اتمام شربت دوم برای شروع دوره بعدی وقفه ای 14 الی 21 روزه ایجاد کرد. با ادامه این روند و رسیدن به وزن ایده آل می توان به صورت عادی به مصرف این مکمل تقویتی پرداخت.

نکاتی که در مصرف شربت ایمیونس باید در نظر داشت

شربت ایمیونس؛ اکسیری برای کودکان

آیا شربت ایمیونس برای چاقی کودکان مفید است؟ به طور یقین سلامت هر فرد در بزرگسالی از سلامت روحی و جسمی وی در کودکی نشأت می پذیرد. توجه به این موضوع در سنین پایین می تواند یاری دهنده خوبی برای آینده وی باشد. بسیاری از بیماری ها در دوران میانسالی ریشه در کودکی هر فرد دارد. تعداد زیادی از کودکان با داشتن سیستم ایمنی ضعیف، توانایی مقابله با بیماری های عفونی و مخاطره انگیز را ندارند. به دلیل حضور در اجتماع و وجود آلودگی های محیطی، هیچ یک از این فرشته های زمینی از گزند بیماری در امان نخواهند بود.

با در نظر گرفتن این جمله معروف که «پیشگیری بهتر از درمان است»، باید به دنبال راهکاری برای کاهش میزان ابتلای کودکان به بیماری باشیم. بدون شک حضور در مهد کودک و مدارس، ابتلای کودکان به انواع آنفولانزا و سرماخوردگی را افزایش خواهد داد. حتی اگر تاثیر شربت ایمیونس بر چاقی و افزایش اشتها در کودکان را نظر نگیریم، با استفاده از این مکمل و تقویت سیستم ایمنی کودک می توان به حفظ سلامت کودک همواره امیدوار بود. همچنین این شربت که حاوی ویتامین D3 است، به استحکام استخوان کودکان کمک می کند. ویتامین D3 که به وفور در نور خورشید یافت می شود، عامل مهمی برای تضمین سلامتی کودکان به شمار می رود. مکمل خوراکی ایمیونس با ترکیب این ویتامین در محلول خود توانسته پاسخگوی نیازهای ضروری بدن کودکان باشد.

تفاوت شربت ایمیونس و قرص ایمیونس

شرکت ویتابیوتیکس با در نظر گرفتن ویژگی های افراد و احترام به حقوق مصرف کننده، اقدام به تولید شربت و قرص ایمیونس کرده است. بسیاری از افراد از جمله کودکان برای بلعیدن قرص دچار مشکل هستند. با ارائه این محصول به دو شکل قرص و شربت دامنه انتخاب مصرف محصول گسترش یافته است و هر کس می تواند نسبت به ذائقه خود برای استفاده این مکمل اقدام کند. تاثیر شربت ایمیونس بر چاقی در شربت و قرص این مکمل به یک میزان است، ولی جذب ریز مغذی ها به صورت محلول بیشتر از قرص خواهد بود.

تفاوت شربت ایمیونس ویتابیوتیکس و قرص آن

در نتیجه

شربت ایمیونس با ترکیب شگفت انگیز خود در راستای تقویت سیستم ایمنی بدن گامی مهم برداشته و توانسته است با کاهش عوارض خود مکملی قوی برای تمامی سنین به بازار ارائه کند. قطعا تاثیر خواب کافی، ورزش و تغذیه سالم بر سلامت و تقویت سیستم ایمنی بدن بر هیچ کس پوشیده نیست، ولی می توان اذعان داشت که مصرف شربت ایمیونس می تواند روند بهبود و درمان بیماری ها را تسریع کند و طول دوران نقاهت بیماران را کاهش دهد.

همانطور که عنوان شد، این مکمل به تنهایی روی افزایش وزن افراد موثر نخواهد بود و تاثیر شربت ایمیونس بر چاقی صرفا به دلیل افزایش اشتهای افراد و تامین ویتامین های ضروری بدن خواهد بود. همینطور باید در نظر داشت این شربت صرفا یک مکمل غذایی به شمار رفته و برای درمان بیماری به کار نمی رود. به دلیل وجود آنتی اکسیدان در شربت ایمیونس می توان اذعان داشت که سلامت پوست و مو در افراد تا میزان زیادی قابل پیش بینی است. این مکمل غذایی مفید عوارض خاصی را در بدن از خود بروز نمی دهد، ولی بهتر است در صورت مشاهده هرگونه تهوع، حساسیت و سرگیجه مصرف شربت را متوقف کنید.

در داروخانه آنلاین داروهوم با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

نوشته های مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم