بنیان سلامت کسری(BSK)

نمایش 1–16 از 43 نتیجه

  • مرتب سازی بر اساس :

برند بنیان سلامت کسری(BSK)

برند بی اس کی تحت مدیریت شرکت بنیان سلامت کسری قرار دارد که آن را با نام اختصاری BSK می شناسند. این شرکت دانش بنیان فعالیت خود در تولید مکمل های دارویی را از سال 1393 آغاز کرد. این مکمل ها با هدف کمک به درمان بیماران دیابتی و حساس فرموله می شوند و به تولید انبوه می رسند.

شرکت مورد نظر فرآورده های دارویی خود را مخصوص ورزشکاران و کودکان نیز تهیه می‌ کند که نیاز آنان به مواد مغذی را تامین کند. محصولات بی اس کی برای تامین نیازهای دارویی افراد متفاوت جامعه طراحی می شوند و به دلیل کیفیت بالای خود با نمونه های خارجی مشابه هستند. به همین دلیل نیاز به واردات این محصولات در ایران بسیار کاهش پیدا کرده است.

تولید این مکمل های دارویی در ایران در قیمت آنها نیز بسیار موثر است و مصرف‌ کنندگان با صرف هزینه های کمتر قادر به تهیه آنها هستند. دسترسی راحت به مکمل های برند بی اس کی موجب ارتقای سلامت جامعه می شود و پرداخت هزینه های گزاف برای درمان بیماران را به حداقل می رساند.

ورزشکاران و کودکان نیز برای افزایش قدرت و تقویت سیستم ایمنی خود به این محصولات نیاز دارند. شرکت بی اس کی مکمل های خود را در لاین های ورزشی، کاهش وزن، حفظ سلامتی، بهبود مشکلات مفاصل، مخصوص کودکان و بهبود زخم پای بیماران دیابتی تولید می‌ کند و در اختیار عموم قرار می دهد.

برند مورد نظر با همکاری تیم تحقیقاتی و پژوهشی خود و با توجه به نیاز بازار دارویی، محصولات خود را با بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه به بازار وارد می کند. برند بی اس کی در تهیه مکمل های دارویی به فرم قطره، ساشه، ویال، کپسول و قرص تخصص بالایی دارد و برای استفاده راحت تر تمامی بیماران محصولات متنوعی را طراحی کرده است.

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم