درمان کم پشتی مو چیست؟ (بهترین قرص برای پر پشت شدن مو)

راه کارهای پر پشت شدن مو
تاریخ ایجاد :

زیبایی موها با ضخامت و پر پشتی آنها چندین برابر دیده می شود. برای پر پشت شدن مو راه کارهای متفاوتی وجود دارد که هر کدام از آنها به نوبه خود برای سلامت موها مفید هستند. اما اگر به دنبال سریع ترین روش برای پر پشتی موهای خود می گردید، مکمل های تغذیه ای و ویتامین ها را در سبد روزانه خود قرار دهید. 

بهترین قرص برای پرپشت شدن مو: بیوتین: بیوتین یا ویتامین B7 یکی از مهمترین ویتامین های مورد نیاز مو است که به طور کلی سلامت موها را حفظ می کند. قرص زینک: روی یا زینک نیز برای پوست و مو جز مواد مفید به شمار می رود که به راحتی از طریق رژیم غذایی قابل تامین است. قرص زینک پلاس: زینک پلاس از جمله شناخته‌ شده‌ ترین قرص‌ ها برای پر پشت شدن مو است. زینک و ویتامین B دو ماه مهم در ترکیبات این قرص به شمار می روند که به افزایش ضخامت مو کمک می کنند. قرص هیرویت: هیرویت به صورت تخصصی برای حل مشکلات مو طراحی شده و تامین کننده تمامی مواد مفید مورد نیاز بدن برای رشد موها و درمان کم پشتی مو است. قرص فولیکوژن: فولیکوژن حاوی آمینواسیدهای ضروری، مواد معدنی، ویتامین‌ ها و آنتی اکسیدان ها است که به درمان نازکی تارهای مو کمک می کنند.

مصرف روزانه و به اندازه این محصولات به دلیل برخورداری از ویتامین ها، مواد معدنی و سایر ریز مغذی های دیگر برای بدن ضرری به همراه ندارد. به همین دلیل بسیاری از پزشکان پوست و مو برای درمان ریزش موی ناشی از کمبود مواد مغذی مفید، مصرف این محصولات را پیشنهاد می‌ دهند. در ادامه این مقاله قصد داریم در مورد بهترین مکمل‌‌ ها و قرص های پر پشت کننده مو مطالب مفیدی را ارائه دهیم.

در داروخانه آنلاین دکتر بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

درمان کم پشتی مو

انواع قرص ها و مکمل ها برای پر پشت شدن مو

بهترین قرص برای پرپشت شدن مو کدام است؟ اگر به دنبال پر پشت کردن موهای خود هستید، کافی است که نکات ضروری در خصوص مراقبت و تغذیه رسانی به آنها را رعایت کنید. در این صورت بدون صرف هزینه های گزاف برای درمان کم پشتی مو، از موهایی سالم، زیبا و ضخیم برخوردار خواهید شد. بدون شک یکی از روش های بسیار ساده و در عین حال در دسترس برای پر پشت کردن مو، مصرف مکمل ها و قرص های تقویت کننده مو است.  این قرص ها با ترکیبات بی نظیر خود از مو در برابر آسیب رادیکال های آزاد محافظت می کنند و مانع از کم پشتی آن می شوند. مکمل ها یا قرص های مخصوص مو با برندها و اسامی متفاوتی تولید شده اند که ترکیبات بسیاری از آنها شامل ویتامین ها و مواد معدنی می شود. برای آشنایی با این قرص ها و ترکیبات آنها در ادامه بهترین موارد را بررسی کنیم.

خرید محصولات تقویت کننده و ضد ریزش مو از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

بیوتین بهترین قرص و ویتامین پرپشت کننده مو

بیوتین یا ویتامین B7 یکی از مهمترین ویتامین های مورد نیاز مو است که به طور کلی سلامت موها را حفظ می کند. این ماده موجب سنتز پروتئین و کراتین مورد نیاز مو می شود و با تقویت فولیکول ها به پر پشت شدن مو کمک می کند. به همین دلیل افرادی که دارای کمبود بیوتین در بدن هستند، بیشتر از سایرین در معرض ریزش و کم پشتی مو قرار می‌ گیرند. البته بیوتین در بسیاری از مواد غذایی مانند گوشت به وفور یافت می شود، اما گیاهخواران و برخی از افراد بیمار بیشتر از سایرین در معرض کمبود بیوتین قرار دارند. به همین دلیل انواع مکمل های بیوتین به صورت کپسول و قرص در بازار به فروش می‌ رسند.

خرید انواع مکمل بیوتین از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

خواص قرص ویتامین C در پر پشت شدن مو 

این ماده مفید نیز دارای خواص آنتی اکسیدانی است که موجب از بین رفتن رادیکال‌ های آزاد می شود و بدین طریق با خنثی کردن اثر استرس اکسیداتیو، سلامت موها را حفظ می کند. همچنین این ویتامین در تولید کلاژن که ماده مورد نیاز برای تقویت موها است، نقش مهمی دارد. امروزه مکمل های حاوی ویتامین C در بازار به صورت قرص جوشان، قرص بلعیدنی، شربت و غیره موجود هستند که بهترین آنها قرص های جوشان به شمار می روند.

خرید انواع مکمل های زینک از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

قرص ویتامین D و خواص بی نظیر آن در حجیم شدن موها

بر اساس مطالعات اخیر، کمبود این ویتامین در بسیاری از افراد مشهود است. به همین دلیل انواع دوزهای متفاوت از قرص های ویتامین D برای پر پشت شدن مو تولید می شوند.

قرص آهن، بهترین مکمل برای تقویت موها

آهن یکی از مفیدترین و ضروری ترین مواد معدنی مورد نیاز بدن است که وظیفه انتقال اکسیژن به گلبول های قرمز خون را بر عهده دارد. ریزش مو و کم شدن حجم موها ممکن است به کمبود آهن در بدن مرتبط باشد. به همین دلیل مصرف قرص های آهن برای افرادی که از مشکلات مو رنج می برند، گزینه مناسبی است.

نقش قرص زینک یا روی در پر پشت شدن موها

روی یا زینک نیز برای پوست و مو جز مواد مفید به شمار می رود که به راحتی از طریق رژیم غذایی قابل تامین است. با این حال کسانی که به مشکلات شدید ریزش و کم پشتی مو مبتلا شده اند، بهتر است با مشورت پزشک، مصرف این قرص را در سبد غذایی روزانه خود قرار دهند.

قرص های پروتئین

یکی دیگر از مواد مورد نیاز بدن برای تقویت مو، پروتئین است. کراتین همان پروتئین مو عنوان می شود که کمبود آن در بدن، موها را در معرض آسیب شدید قرار می دهد، زیرا این ماده بیشترین ساختار مو را تشکیل می دهد و کمبود آن در بدن با ریزش مو و نازک شدن تارهای مو قابل تشخیص است. بنابراین استفاده از قرص ها و پودرهای حاوی پروتئین کمک بزرگی به رفع این مشکل مو می کند.

مزایای قرص ویتامین A برای موها

این ویتامین روغنی است و به غده های پوستی کمک می کند که سوبیوم مورد نیاز مو را تولید کنند. همچنین ویتامین A موجب آبرسانی به فولیکول های مو و پوست سر می شود که در پر پشت شدن موها بسیار موثر است.

قرص امگا 3 و امگا 6

این قرص ها همانطور که از نام آنها مشخص است، حاوی اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6 هستند. این مواد به طور طبیعی در بدن تولید نمی شوند، به همین دلیل این قرص ها و مکمل ها برای تقویت و افزایش حجم موها اهمیت بسیاری دارند.

روش های درمان کم پشتی مو 

چگونگی درمان کم پشتی مو از جمله سوالاتی است که بسیاری از افراد، جویای دانستن جواب آن هستند. بدون شک کاهش حجم موها دلایل متفاوتی دارد که تشخیص آنها تنها با انجام آزمایش و توسط پزشک امکان پذیر است. با این حال مکمل های تغذیه ای کم ضررترین و بی عارضه ترین محصولاتی هستند که برای درمان سریع کم پشتی مو به کار می روند.  در ترکیبات این محصولات اغلب از ویتامین ها، مواد معدنی، پروتئین، کلاژن، اسیدهای چرب و عصاره های گیاهی بی ضرر استفاده می شود. بنابراین مصرف روزانه مکمل ها یکی از روش های بسیار ساده برای پر پشت شدن موها است. موها برای رشد و تقویت خود به مواد مغذی موجود در این قرص ها نیاز دارند. بنابراین اگر با مصرف مواد غذایی هنوز هم دچار کمبود ویتامین ها و مینرال ها هستید، برای افزایش استحکام موها و جلوگیری از کم پشت شدن آنها از مکمل های مخصوص مو استفاده کنید.  به دلیل تنوع بالای این محصولات، بهتر است برای انتخاب بهترین مکمل، با یک پزشک متخصص پوست و مو مشورت کنید که بهترین قرص یا دارو را برای رفع کم پشتی موهای شما پیشنهاد دهد. البته پزشک قبل از تجویز این مکمل ها با انجام آزمایش خون از کمبود ریز مغذی های بدن شما مطلع می شود و سپس علت نازک شدن تارهای مو را بررسی می کند.  به همین دلیل دارویی که توسط پزشک تجویز می شود به شما کمک می کند که در کمترین زمان ممکن به موهایی پرپشت و ضخیم دست پیدا کنید. البته در کنار مصرف این مکمل ها مراقبت و رسیدگی به موها با محصولات تقویت کننده مو نیز اهمیت بسیاری دارد و سریع تر شما را به نتیجه می رساند.

برای پر پشت شدن مو چکار کنیم؟

برای پرپشتی موها کافی است که رژیم غذایی متعادل و مناسبی برای خود تدارک ببینید، زیرا کم شدن حجم موها و ریزش آنها ارتباط مستقیمی با کمبود ریز مغذی ها در بدن دارد. در ادامه روش های کاربردی مناسبی را برای ضخیم شدن موها به شما پیشنهاد می دهیم.

  • مصرف مواد غذایی حاوی ویتامین ها، مواد معدنی، اسیدهای چرب، پروتئین و غیره 
  • نوشیدن مقدار زيادی آب در طول روز
  • مصرف روزانه مکمل های تقویت مو همچون: بیوتین، آهن، زینک، ویتامین C، ویتامین A، امگا 3، ویتامین های گروه B و غیره 
  • استفاده از آمپول های تقویت کننده فولیکول‌ مو مانند: بیوتین بپانتین 
  • تهیه محصولات بهداشتی پر پشت کننده مو ماند انواع: لوسیون ها، روغن های گیاهی، شامپوها، ماسک موها و غیره 
  • مصرف داروهای تجویزی 
  • استفاده از محلول موضعی ماینوکسیدیل روی موها

برای پر پشت و ضخیم شدن مو چه قرصی بخوریم؟

در صورتی که با مشکل نازک شدن تارهای مو مواجه هستید‌، بدون شک باید هرچه سریع تر اقدام به درمان آن کنید، زیرا این مشکل مو در بیشتر مواقع با مصرف مکمل های تغذیه ای و برخی از داروهای بدون نسخه قابل درمان است. اکثر مکمل های تقویت کننده مو و رفع ریزش آن بهترین گزینه برای افزایش استحکام تارهای مو و پر پشت شدن موها هستند. به همین دلیل در ادامه لیست بهترین و پرفروش ترین قرص های ضخیم کننده تارهای مو را در اختیار شما قرار می دهیم. 

قرص های بیوتین 

بیوتین یا ویتامین B7 در بدن تولید نمی شود. به همین دلیل ممکن است برخی از افراد به ویژه گیاهخواران دچار کمبود این ماده و در نتیجه کاهش حجم مو شوند. به همین دلیل قرص های بیوتین مشکلات پوست، مو و ناخن ها را به راحتی درمان می کنند. 

خرید و قیمت قرص بیوتین یوروویتال
خرید و قیمت کپسول بیوتی هلث 1000 میکروگرم هلث اید
خرید و قیمت قرص بیوتین 1000 میکروگرم برونسون
خرید و قیمت قرص بیوتین هلث اید 800 میکروگرم
خرید و قیمت قرص بیوتین آپوویتال 2500 میکروگرم

قرص هیر برست 

این قرص نیز جز مکمل های بسیار پر فروش برای ضخیم شدن موها است. در ترکیبات این قرص از بیوتین، زینک، سلنیوم و آمینواسیدهای ضروری استفاده شده است. 

قرص زینک پلاس

این مکمل نیز از جمله شناخته‌ شده‌ ترین قرص‌ ها برای پر پشت شدن مو است. زینک و ویتامین B دو ماه مهم در ترکیبات این قرص به شمار می روند که به افزایش ضخامت مو کمک می کنند.

قرص هیرتامین 

این مکمل با تقویت مو از کم شدن حجم آن جلوگیری می کند. در محتویات هیرتامین از ویتامین‌ های گروه B، ویتامین D3، ویتامین A، آلوئه ورا، فلفل و زردچوبه استفاده شده است که همگی آنها موجب خون رسانی به کف سر و تحریک فولیکول های مو می‌ شوند.

قرص فولیکوژن

این مکمل نیز حاوی آمینواسیدهای ضروری، مواد معدنی، ویتامین‌ ها و آنتی اکسیدان ها است که به درمان نازکی تارهای مو کمک می کنند.

خرید بهترین مکمل برای پر پشت شدن مو

برای پر پشت شدن مو راهکارهای متفاوتی وجود دارد که مصرف مکمل ها و قرص های تقویت کننده مخصوص مو بهترین گزینه است، زیرا این محصولات حاوی ویتامین، مواد معدنی، اسیدهای چرب، آمینو اسیدها، کراتین و سایر ترکیبات مورد نیاز مو هستند که با تقویت فولیکول های مو و آبرسانی به آنها، از کاهش حجم موها جلوگیری می کنند. البته برای تهیه بهترین قرص و مکمل حجیم کننده مو بهتر است با پزشک متخصص پوست و مو مشورت کنید که متناسب با علت ایجاد این مشکل، داروی مناسبی را برای شما تجویز کند.

در داروخانه آنلاین دکتر بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

نوشته های مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم