بهترین قرص آهن بدون یبوست کدام است؟

 بهترین قرص آهن بدون یبوست
تاریخ ایجاد :

اگر به دنبال بهترین قرص آهن بدون یبوست برای رفع کم خونی خود هستید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید. زیرا در ادامه قصد داریم، بهترین قرص های آهن موجود در بازار را معرفی کنیم. مصرف این قرص ها در کنار رژیم غذایی سالم به شما کمک می کند که از فقر آهن در بدن و ابتلا به کم خونی جلوگیری کنید.

از آنجایی که قرص های آهن موجود در بازار از نظر کیفیت، برند و ترکیبات تنوع بسیاری دارند، انتخاب بهترین قرص آهن بدون یبوست و عوارض گوارشی، چالش برانگیز است. به همین دلیل در ادامه قصد داریم برخی از جدیدترین و بهترین قرص های آهن با فرمولاسیون خاص را معرفی کنیم.

قرص های آهن اگر طبق دستورالعمل پزشک یا شرکت تولید کننده مصرف شوند، عوارض شدیدی به همراه ندارند. در غیر این صورت احتمال ایجاد مشکلات گوارشی مانند یبوست بالا است. البته امروزه قرص های آهن بدون یبوست نیز تولید شده اند که در این مقاله بهترین و پرفروش ترین آنها را معرفی خواهیم کرد.

در داروخانه آنلاین داروهوم با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

خرید کپسول فرودین هولیستیکا

چرا به بهترین قرص آهن بدون یبوست نیاز داریم؟

مکمل های آهن برای جبران کمبود این ماده معدنی مفید در بدن فرموله شده اند. از آنجایی که جذب تمام آهن مورد نیاز بدن از طریق غذا برای برخی از افراد ممکن نیست، این مکمل ها باید در سبد غذایی افراد قرار گیرد. زنان بیشتر از مردان در معرض کمبود آهن و در نتیجه کم خونی قرار دارند. یائسگی، پریودی، بارداری و شیردهی از جمله دوران های سخت زندگی زنان هستند که میزان آهن بدن آنان کاهش پیدا می کند. بدون شک قرص های آهن بهترین گزینه برای جلوگیری از کم خونی هستند. این قرص ها هم برای بانوان و هم آقایان طراحی شده اند و در صورت کمبود آهن باید با تشخیص پزشک مصرف شوند. جذب آهن در بدن افراد دچار کمبود این ماده، 20 درصد است. به عبارت دیگر با مصرف غذاهای حاوی آهن، تنها 20 درصد آن در بدن ذخیره می شود و مابقی آهن جذب نشده توسط باکتری های روده بزرگ تغذیه می شوند و عارضه یبوست را ایجاد می کنند. البته نوع آهن به کار رفته در قرص های آهن نیز تاثیر بسیاری در ایجاد عوارضی همچون یبوست دارد. امروزه بسیاری از شرکت های دارویی با تولید بهترین قرص آهن بدون یبوست احتمال ایجاد این عارضه را کاهش داده اند. مکمل های حاوی آهن بیس‌گلیسینات عوارض گوارشی کمتری نسبت به سایر فرم های آهن دارند و بهترین گزینه برای کسانی عنوان می شوند که به مشکلات گوارشی و عدم جذب آهن دچار هستند. برای جلوگیری از ابتلا به یبوست کافی است که راهکارهای زیر را همراه با مصرف این قرص ها انجام دهید:

  • مصرف این قرص ها را در دو نوبت و با دوز کم شروع کنید و سپس دوز آن را بالا ببرید‌.
  • مصرف روزانه این قرص ها احتمال ایجاد علائم گوارشی مانند یبوست را افزایش می دهد. به همین دلیل مصرف این مکمل ها به صورت یک روز در میان توصیه می شود.
  • از مواد غذایی فیبردار استفاده کنید.
  • در طول مصرف قرص های آهن بدون یبوست آب کافی بنوشید.
  • حداقل نیم ساعت به فعالیت بدنی و ورزش روزانه بپردازید.

خرید قرص آهن آیزن پلاس یوروویتال

بهترین قرص آهن بدون یبوست چیست؟

بدن انسان به 4 الی 5 گرم آهن در طول روز نیاز دارد. این میزان آهن بیشتر در هموگلوبین و میوگلوبین خون ذخیره می شود و در مواقع نیاز مورد استفاده قرار می‌ گیرد. مصرف قرص آهن در سال های اخیر افزایش چشمگیری داشته است. زیرا این مکمل ها به سرعت جذب بدن می شوند و مشکل کمبود آهن بدن را از بین می برند. از آنجایی که قرص های آهن موجود در بازار از نظر کیفیت، برند و ترکیبات تنوع بسیاری دارند، انتخاب بهترین قرص آهن بدون یبوست و عوارض گوارشی، چالش برانگیز است. به همین دلیل در ادامه قصد داریم برخی از جدیدترین و بهترین قرص های آهن با فرمولاسیون خاص را معرفی کنیم. با مصرف این قرص ها بدون شک دچار علائم گوارشی همچون: دل درد، یبوست، حالت تهوع و غیره نخواهید شد. زیرا این مکمل های آهن به گونه ای فرموله شده اند که به سرعت در بدن جذب می شوند و تاثیرات شگفت انگیز خود را روی سلامت بدن باقی می گذارند.

خرید انواع مکمل های آهن از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

قرص گلوبیفر پلاس کریوگارد

این قرص در لیست مکمل های بسیار باکیفیت آلمانی حاوی آهن قرار دارد که تقاضا برای خرید آن بالا است. مصرف روزانه این محصول به تامین کمبود آهن در بدن کمک می‌ کند و مانع از ایجاد مشکل یبوست می شود. قرص گلوبیفر حاوی آهن، فولیک اسید و هموگلوبین است که به درمان کم خونی و فقر آهن کمک بسیاری می کند. این قرص عوارض گوارشی بسیار کمتری نسبت به سایر قرص های آهن دارد و برای افراد بالای 12 سال طراحی شده است. ملح آهن موجود در این مکمل از نوع سولفات است که قدرت جذب بالایی در بدن دارد و فقر آهن را سریع تر درمان می کند. مصرف روزانه 1 الی 3 عدد از آن برای رفع مشکل کم خونی توصیه می‌ شود. البته این مکمل که جز بهترین قرص آهن بدون یبوست است، باید زیر نظر پزشک مصرف شود که احتمال ایجاد یبوست و سایر مشکلات گوارشی به حداقل برسد. خرید قرص گلوبیفر پلاس کریوگارد

کپسول فروفورت دئودنال عبیدی

اگر دچار کم خونی هستید و به دنبال بهترین قرص آهن می گردید، کپسول فروفورت دئودنال را در لیست خرید خود قرار دهید. زیرا این مکمل حاوی آهن فروس گلایسین سولفات است و یبوست یا سایر مشکلات گوارشی را برای شما به وجود نخواهد آورد. همچنین قدرت جذب آهن آن بسیار بالا است و  مصرف آن در طول روز مشکل کم خونی را به راحتی درمان خواهد کرد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این مکمل آهن را باید پوشش انتریک کوتد آن دانست که موجب کاهش عوارض گوارشی و یبوست می شود. این پوشش به قرص آهن امکان می ‌دهد که در فضای قلیایی روده باز شود و تحت تاثیر محیط اسیدی روده قرار نگیرد. در این صورت جذب و هضم آن نیز به خوبی انجام می شود و علائم مشکلات گوارشی آن نیز کاهش پیدا می‌ کند. خرید کپسول فروفورت دئودنال عبیدی

کپسول سیدرال فارمانوترا، بهترین قرص آهن بدون یبوست

یکی دیگر از مکمل های آهن بدون یبوست، کپسول سیدرال فارمانوترا است. فرمولاسیون این محصول توسط شرکت ایتالیایی فارمانوترا تهیه و تولید شده است و مکانیسم اثر آن با سایر قرص های آهن تفاوت اساسی دارد. این محصول تحت فرآیند لیپوزومال تولید و به راحتی در بدن جذب می شود. طی این فرآیند، آهن به واسطه یک پوسته فسفولیپیدی احاطه می شود که این غشا شباهت بسیاری به جنس دیواره سلول‌ های بدن دارد. از این رو جذب و هضم آهن بهتر صورت می گیرد و ابتلا به یبوست نیز کاهش پیدا می کند. در ترکیبات این مکمل علاوه بر آهن از ویتامین B12 و ویتامین C نیز استفاده شده است. ویتامین C مانع از ایجاد عوارض گوارشی می شود و همچنین جذب آهن را در بدن افزایش می دهد. ویتامین B12 نیز در تولید گلبول های قرمز خون و رفع کم خونی تاثیر فوق العاده ای دارد. خرید کپسول سیدرال فارمانوترا

قرص آهن بیس گلیسینات پلاس ویتامین C رزاویت

استفاده از ملح آهن بیس گلیسینات و ویتامین C در فرمولاسیون این قرص، آن را به بهترین قرص آهن بدون یبوست تبدیل کرده است. البته ویتامین C در جذب بهتر و سریع تر آهن نیز تاثیر فراوانی دارد. به همین دلیل در ترکیبات این مکمل از آن استفاده شده است. این ملح از آهن جز بهترین فرم های آهن به شمار می رود که امروزه در ترکیبات بسیاری از مکمل های آهن به کار می رود. زیرا علاوه بر جذب بالا، عوارض گوارشی کمتری دارد. قرص آهن بیس گلیسینات پلاس برای افراد دارای عدم تحمل لاکتوز، گیاهخواران و مبتلایان به سلیاک گزینه منحصر به فردی است و تمامی بزرگسالان قادر به استفاده روزانه یک عدد از آن برای جلوگیری و درمان کم خونی هستند. خرید قرص آهن بیس گلیسینات پلاس ویتامین C رزاویت

قرص آیرون بیس گلیسینات هلث اید

این قرص برای جبران کمبود آهن و پیشگیری از کم خونی طراحی شده است. قرص مورد نظر توسط کسانی که دچار فقر آهن و کم خونی ناشی از آن شده اند، نیز استفاده می شود. در فرمولاسیون این نوع قرص آهن از ملح بیس گلیسینات استفاده شده است که عوارض گوارشی بعد از مصرف آن مانند یبوست، به حداقل برسد. ویتامین C نیز از دیگر ترکیبات موجود در این مکمل است که موجب جذب حداکثری آهن می شود. قدرت جذب این نوع از ملح آهن دو برابر آهن سولفات و آهن فومارات است و عدم استفاده از رنگ ها، نگهدارنده ها و افزودنی های مصنوعی در ترکیبات این قرص آن برای مصرف افراد دیابتی، گیاه خواران، بیماران مبتلا به سلیاک و عدم تحمل به لاکتوز مناسب کرده است. مکانیسم اثر این نوع از بهترین قرص آهن بدون یبوست نیز به صورت آهسته رهش است که به تدریج در بدن جذب و ذخیره می شود. خرید قرص آیرون بیس گلیسینات هلث اید

در نتیجه…

در زمان انتخاب بهترین قرص آهن بدون یبوست باید به ترکیبات آن محصول و مکانیسم اثر آن توجه کنید. مکمل های آهن با انواع ملح آهن تولید می شوند که برخی از آنها مانند ملح بیس گلیسینات از سایر اشکال دیگر آن جذب بالاتر و عوارض گوارشی کمتری دارند. آهن موجود در این قرص ها با فرمولاسیون آهسته رهش و بدون ایجاد یبوست، در بدن جذب می شود و به درمان کم خونی ناشی از از فقر آهن کمک می کند. در این مقاله برخی از بهترین و محبوب ترین قرص های آهن بدون یبوست را معرفی کردیم که به راحتی قادر به انتخاب مناسب ترین مکمل آهن باشید.

در داروخانه آنلاین داروهوم با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

نوشته های مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم