آیا قرص اکتی درم برای ریزش مو مفید است؟

تاریخ ایجاد :

مواد معدنی، اسیدهای آمینه و ویتامین های گروه B جز ترکیبات بسیار مفید برای حفظ سلامت بدن هستند که در محتویات قرص اکتی درم برای ریزش مو به کار رفته اند‌. این قرص برای سلامت پوست و ناخن نیز بسیار مفید است و به طور تخصصی برای این اعضای مهم بدن به خصوص تقویت موها به کار می رود. ترکیبات موجود در این مکمل که شامل: ویتامین B7 ،B5 ،B6، زینک، مخمر آبجو و اسیدهای آمینه می شوند، علاوه بر درمان ریزش مو به تقویت سیستم ایمنی بدن نیز کمک می کنند. در ادامه قصد داریم شما را با فواید قرص اکتی درم در درمان ریزش مو و مکانیسم اثر آن آشنا کنیم.

قرص اکتی درم برای ریزش مو: ترکیبات موجود در مکمل تغذیه ای اکتی درم روی سلامت فولیکول های مو تاثیر بسیاری دارند و با تقویت آنها مانع از ریزش مو می شوند. در واقع بسیاری از مشکلات پوست، مو و ناخن ها به دلیل برخورداری این مکمل از ویتامین ها، مواد معدنی، اسیدهای آمینه و مخمر آبجو به راحتی درمان می شوند. اما این محصول چگونه به درمان ریزش مو کمک می کند؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال در ادامه تاثیرات قرص اکتی درم برای ریزش مو را بررسی می‌ کنیم.

  • تامین ریزمغذی های مورد نیاز مو
  • کمک به تولید سلول های جدید مو
  • پاکسازی سلول های مرده پوست کف سر
  • افزایش عملکرد سیستم ایمنی و مبارزه با رادیکال های آزاد
  • بهبود خونرسانی در بدن به خصوص پوست کف سر
  • تحریک تولید کلاژن و کراتین مو
  • ترمیم سلول های آسیب دیده مو
  • موثر در درمان التهابات پوست سر
  • رفع خشکی پوست سر و موها با آبرسانی به آنها
  • بهبود عملکرد هورمون ها
  • کمک به جذب بهتر ویتامین های A و D به واسطه ترکیبات موجود در اکتی درم
  • بهبود عملکرد غدد چربی اطراف فولیکول‌ های مو

در داروخانه آنلاین دکتر بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

آیا قرص اکتی درم برای ریزش مو موثر است؟

اکتی درم مکملی بسیار پرخاصیت و پرفروش در دسته بندی مکمل های مخصوص پوست، مو و ناخن ها است که برای پیشگیری و درمان ریزش مو فواید بسیاری دارد. این قرص به دلیل ترکیبات بسیار مفید خود مانند: بیوتین، اسیدهای آمینه، مخمر آبجو، زینک و سایر ویتامین های گروه B فولیکول های مو را تقویت می‌ کند و تاثیر بسیاری در کاهش ریزش مو و درمان مشکلات دیگر دارد. بیوتین یا ویتامین B7 موجود در این مکمل که جز ویتامین های محلول در آب است و آن را با نام ویتامین H یا Hair نیز می شناسند، بدون شک تاثیر این قرص را روی درمان ریزش مو چندین برابر کرده است. البته ریزش مو اگر در اثر کمبود این ویتامین و سایر ریزمغذی ها در بدن اتفاق بیفتد، با مصرف اکتی درم به راحتی درمان می شود. سایر دلایل ریزش مو با تشخیص پزشک و سپس ارائه راهکارهای مناسب توسط او به راحتی درمان خواهند شد. حتی پزشک ممکن است در کنار داروهای تجویزی، مصرف قرص اکتی درم برای ریزش مو را نیز توصیه کند.

خرید انواع مکمل های بیوتین (ویتامین H) از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

نحوه تاثیرگذاری قرص اکتی درم روی ریزش مو چگونه است؟

مکمل اکتی درم یکی از قرص های بسیار حرفه ای با فرمولاسیون غنی از ریزمغذی های مورد نیاز بدن به خصوص موها است که در تغذیه رسانی به فولیکول‌ های مو نقش بسیار مهمی دارد. این قرص برای بهبود خشکی و التهاب پوست سر نیز بسیار مفید است. مکانیسم اثر قرص اکتی درم برای ریزش مو به گونه ای است که به تولید کراتین و کلاژن مورد نیاز مو و پوست کمک می‌ کند. کراتین، پروتئین بسیار مهمی است که موجب تقویت فولیکول ها و ساقه مو می شود. کلاژن نیز در ساخت سلول های جدید مو و پوست نقش پر رنگی دارد‌. این دو ماده که با مصرف قرص اکتی درم در بدن به راحتی تولید می شوند، در جوانسازی و زیبایی موها نیز موثر هستند. ترکیبات موجود در اکتی درم به خصوص ویتامین های گروه B و زینک با افزایش متابولیسم اسیدهای چرب، کربوهیدرات ها و پروتئین ها، سرعت گردش خون در بدن را افزایش می دهند. بدین طریق با افزایش گردش خون در زیر پوست سر، مواد مغذی و اکسیژن راحت تر به فولیکول های مو می رسند. در نتیجه با مصرف مقدار مشخصی از قرص اکتی درم نیاز مو به ریزمغذی ها برطرف می شود و رشد موها نیز افزایش پیدا می کند.

خرید انواع مکمل های پوست، مو و ناخن از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

نقش زینک و بیوتین موجود در قرص اکتی درم برای ریزش مو چیست؟

زینک موجود در ترکیبات این محصول ساختار پروتئین مو را بهبود می بخشد و به تولید سلول های DNA نیز کمک می کند. همچنین این ماده موجب تقسیم سلول های فولیکول مو می شود و بدین طریق رشد مو را افزایش می دهد. رفع ریزش مو نیز به دلیل واکنش های آنزیمی زینک در بدن اتفاق می افتد. زینک با بهبود عملکرد غدد چربی اطراف فولیکول‌ های مو از ریزش آنها جلوگیری می کند. افرادی که دچار ریزش موی ناشی از کمبود زینک در بدن هستند، با مصرف قرص یا مکمل اکتی درم به موهایی سالم و زیبا دست پیدا می کنند. البته نباید دوز مصرفی قرص اکتی درم برای ریزش مو را بدون تجویز پزشک افزایش داد، زیرا افزایش بیش از حد زینک در بدن نیز خود موجب ریزش مو به خصوص در مردان می شود. بیوتین یا ویتامین B7 نیز از جمله مواد مغذی مورد نیاز موها است که در تحریک بدن برای تولید کراتین نقش بسزایی دارد. کراتین اصلی ترین پروتئین تشکیل دهنده ساختار مو است که ماده ای مفید و ضروری برای بهبود ریزش مو محسوب می شود. به همین دلیل در ترکیبات قرص اکتی درم از میزان کافی بیوتین استفاده شده است.

خرید انواع مکمل های زینک از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی

قرص اکتی درم در کاهش ریزش موی ناشی از التهاب و خشکی پوست سر چه نقشی دارد؟

یکی از خواص بی نظیر اکتی درم، بهبود مشکلات پوستی است. در واقع ترکیبات موجود در این قرص برای بهبود ساختار پوست نیز مفید هستند و مانع از ایجاد مشکلات پوستی روی کف سر می شوند. ریزش مو در برخی از مواقع به دلیل خارش پوست سر و التهابات یا زخم های ایجاد شده روی آن اتفاق می افتد. خشکی پوست، کاهش مواد مغذی در بدن، زخم، مشکلات عفونی مانند آکنه، حساسیت و غیره از جمله عوامل ایجاد کننده خارش کف سر و در نتیجه ضعیف شدن فولیکول‌ های مو هستند‌. در صورت عدم درمان این مشکلات، ریزش مو حتمی است‌. اگر به دنبال راحت ترین و بهترین راهکار برای درمان این مشکلات هستید، قرص اکتی درم برای ریزش موها گزینه ایده آلی به شمار می رود، زیرا در ترکیبات این مکمل از انواع مواد ضد التهابی مانند زینک، بیوتین و اسیدهای آمینه استفاده شده است‌. با مصرف این قرص، مواد مغذی آن به سرعت جذب پوست می شوند و علاوه بر تقویت فولیکول‌ های مو به کاهش التهابات کف سر نیز کمک می کنند. این قرص در درمان خشکی سر نیز نقش مهمی دارد و سلول های مرده را از منافذ پوست پاکسازی می‌ کند که شرایط لازم برای رشد فولیکول های جدید مهیا شود‌. بسیاری از پزشکان مصرف اکتی درم را به کسانی که در معرض خشکی و التهاب پوست کف سر قرار گرفته اند، تجویز می کنند.

خرید محصولات تقویت کننده و ضد ریزش مو از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

بهترین زمان مصرف قرص اکتی درم برای ریزش مو چه موقع است؟

همانطور که گفته شد ریزش مو در اثر کمبود ریزمغذی ها، شایع ترین مشکلی عنوان می شود که افراد در سنین متفاوت ممکن است به آن دچار شوند‌. برای درمان این مشکل راهکارهای متفاوتی وجود دارد که مصرف مکمل اکتی درم یکی از بهترین آنها است‌‌. البته درمان های دیگر ریزش مو باید با تشخیص پزشک و بعد از اطمینان از کمبود ریزمغذی ها در بدن تجویز شوند، اما قرص اکتی درم نیاز بدن به ترکیباتی همچون: ویتامین های گروه B، زینک، ال سیستئین، ال متیونین و مواد مغذی دیگر را برطرف می کند و مانع از ریزش مو می شود. البته نحوه و مدت زمان استفاده از این مکمل نیز تا حدود زیادی روی درمان ریزش مو موثر است. بهترین زمان مصرف اکتی درم هنگامی است که افراد با ریزش مو، شکنندگی تارهای مو، نازک شدن و کم حجم شدن موها و کاهش رشد آنها مواجه شوند. در این صورت پزشک بر اساس شدت ریزش مو، دوره و نحوه مصرف اکتی درم را مشخص می کند، اما در حالت کلی مصرف روزانه یک عدد از این قرص همراه با غذا و یک لیوان آب مشکل و عارضه خاصی را برای افراد ایجاد نخواهد کرد. همچنین بهتر است قرص اکتی درم برای ریزش مو به مدت چند ماه مصرف شود که نتایج بی نظیر آن روی موها به خوبی خود را نشان دهد. برای دریافت نتیجه سریع تر از این مکمل نیز مصرف آن همراه با رژیم غذایی سالم و همچنین سایر مکمل های تقویت کننده مو پیشنهاد می شود.

بیشتر بدانید: بهترین زمان مصرف قرص اکتی درم و طریقه مصرف اکتی درم

قرص اکتی درم چگونه به درمان ریزش مو کمک می‌ کند؟

ترکیبات موجود در مکمل تغذیه ای اکتی درم روی سلامت فولیکول های مو تاثیر بسیاری دارند و با تقویت آنها مانع از ریزش مو می شوند. در واقع بسیاری از مشکلات پوست، مو و ناخن ها به دلیل برخورداری این مکمل از ویتامین ها، مواد معدنی، اسیدهای آمینه و مخمر آبجو به راحتی درمان می شوند. اما این محصول چگونه به درمان ریزش مو کمک می کند؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال در ادامه تاثیرات قرص اکتی درم برای ریزش مو را بررسی می‌ کنیم.

  • تامین ریزمغذی های مورد نیاز مو
  • کمک به تولید سلول های جدید مو
  • پاکسازی سلول های مرده پوست کف سر
  • افزایش عملکرد سیستم ایمنی و مبارزه با رادیکال های آزاد
  • بهبود خونرسانی در بدن به خصوص پوست کف سر
  • تحریک تولید کلاژن و کراتین مو
  • ترمیم سلول های آسیب دیده مو
  • موثر در درمان التهابات پوست سر
  • رفع خشکی پوست سر و موها با آبرسانی به آنها
  • بهبود عملکرد هورمون ها
  • کمک به جذب بهتر ویتامین های A و D به واسطه ترکیبات موجود در اکتی درم
  • بهبود عملکرد غدد چربی اطراف فولیکول‌ های مو

بیشتر بدانید: عوارض قرص اکتی درم چیست؟

در نتیجه…

در نتیجه باید بگوییم که قرص اکتی درم برای ریزش مو طراحی و فرموله شده است و یکی از مکمل های مفید برای تقویت موها محسوب می شود. این محصول حاوی ترکیباتی از قبیل: مخمر آبجو، بیوتین، ویتامین B5، ویتامین  B6، ال سیستئین و ال متیونین است که هر کدام از آنها در تغذیه رسانی به فولیکول های مو و پوست نقش مهمی را ایفا می کنند. این قرص با رفع مشکلات پوست و مو به درمان ریزش موی ناشی از کمبود ریزمغذی ها در بدن کمک می کند. مصرف روزانه یک عدد از این قرص در دوره ای چند ماهه نتیجه بخش بودن این محصول را به خوبی نشان خواهد داد.

در داروخانه آنلاین دکتر بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

نوشته های مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم