خواص اکتی درم: قرص اکتی درم برای چی خوبه؟

تاریخ ایجاد :

سلامت موها، پوست و ناخن ها در زیبایی آنها بسیار تاثیرگذار است. از این رو برای تقویت این اعضای مهم بدن مکمل های متعددی مانند قرص اکتی درم تولید و روانه بازار می شوند. این مکمل حاوی ترکیبات بسیار مفید و مغذی است که این اعضای مهم بدن به خصوص موها برای رشد خود به آن نیاز دارند. در این مطلب قصد داریم به طور کامل در مورد فواید این قرص و ترکیبات به کار رفته در محتویات آن گفت و گو کنیم. بنابراین اگر خواهان خرید اکتی درم و استفاده از آن هستید، مطالعه مقاله مورد نظر به شما کمک بسیاری خواهد کرد.

قرص اکتی درم برای چی خوبه؟ برای حفظ سلامت پوست، مو و ناخن ها راهکارهای بسیاری وجود دارد که یکی از کم هزینه ترین و ساده ترین آنها استفاده از مکمل اکتی درم است. این محصول بسیار حرفه ای زیبایی شما را دو چندان نشان می دهد و برای تقویت این اعضای مهم بدن انتخاب بسیار مناسبی عنوان می شود. در حالت کلی این قرص خواص زیر را دارد:

  • جلوگیری از ریزش مو و شکنندگی تارهای مو
  • افزایش دهنده حجم موها
  • جلوگیری از پیری زودرس پوست و مو
  • موثر در حفظ سلامت پوست، مو و ناخن‌ ها
  • جوانسازی پوست و مو با قرص اکتی درم
  • رفع شکنندگی ناخن‌ ها
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • کمک به ترمیم و بازسازی سلول های آسیب دیده عضلات و استخوان‌ ها
  • رفع مشکلات پوستی به دلیل برخورداری از خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی
  • درخشان کننده رنگ پوست، مو و ناخن ها
  • افزایش استحکام ناخن ها
  • موثر در تغذیه رسانی به لایه های عمقی پوست و فولیکول های مو
  • بهبود استحکام و حالت ارتجاعی پوست
  • کمک به درمان جای زخم و جوش
  • شاداب کننده و نشاط بخش پوست
  • افزایش لطافت و رشد مو
  • بهبود سلامت عمومی بدن

در داروخانه آنلاین دکتر بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

قرص اکتی درم چه نوع مکملی است؟

مکمل اکتی درم یکی این محصولات بسیار پرفروش تقویتی است که در دسته بندی مکمل های مخصوص مو، پوست و ناخن قرار دارد. این قرص تحت لیسانس شرکت لیبرتی سوئیس است و مراحل تولید آن در شرکت فاران شیمی ایران انجام می شود. بنابراین این محصول خواص مکمل های خارجی را دارد ولی به دلیل تولید در ایران هزینه کمتری برای آن در نظر گرفته شده است. بنابراین اگر به دنبال یک مولتی ویتامین مینرال ایده آل و تقویت کننده برای رفع ریزش مو، افزایش ضخامت مو، جوانسازی پوست و تقویت ناخن ها هستید، قرص اکتی درم پیشنهاد فوق العاده ای برای شما خواهد بود.

بیشتر بدانید: قرص اکتی درم برای ریزش مو

فواید کلی مکمل اکتی درم چیست؟

برای حفظ سلامت پوست، مو و ناخن ها راهکارهای بسیاری وجود دارد که یکی از کم هزینه ترین و ساده ترین آنها استفاده از مکمل اکتی درم است. این محصول بسیار حرفه ای زیبایی شما را دو چندان نشان می دهد و برای تقویت این اعضای مهم بدن انتخاب بسیار مناسبی عنوان می شود. در حالت کلی این قرص خواص زیر را دارد:

  • جلوگیری از ریزش مو و شکنندگی تارهای مو
  • افزایش دهنده حجم موها
  • جلوگیری از پیری زودرس پوست و مو
  • موثر در حفظ سلامت پوست، مو و ناخن‌ ها
  • جوانسازی پوست و مو با قرص اکتی درم
  • رفع شکنندگی ناخن‌ ها
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • کمک به ترمیم و بازسازی سلول های آسیب دیده عضلات و استخوان‌ ها
  • رفع مشکلات پوستی به دلیل برخورداری از خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی
  • درخشان کننده رنگ پوست، مو و ناخن ها
  • افزایش استحکام ناخن ها
  • موثر در تغذیه رسانی به لایه های عمقی پوست و فولیکول های مو
  • بهبود استحکام و حالت ارتجاعی پوست
  • کمک به درمان جای زخم و جوش
  • شاداب کننده و نشاط بخش پوست
  • افزایش لطافت و رشد مو
  • بهبود سلامت عمومی بدن

بیشتر بدانید: قرص اکتی درم یا هیرویت

ترکیبات مکمل اکتی درم چه خواصی دارند؟

اکتی درم برای رشد مو، جوانسازی پوست و استحکام ناخن ها خواص فراوانی دارد. این مکمل بسیار حرفه ای دارای محتویات مفید و مغذی است که بافت مو و پوست را تقویت می کنند و مانع از شکنندگی ناخن ها می شوند. این ترکیبات در قرص اکتی درم اثرات یکدیگر را نیز تقویت می کنند و در سلامت عمومی بدن نیز فواید بسیاری دارند. در ادامه به طور دقیق خواص این ترکیبات را بررسی می کنیم.

نقش زینک در مکمل اکتی درم

زینک یا روی ماده ای معدنی است که در ترکیبات این قرص به چشم می خورد. از آنجایی که زینک دارای خواص ضد التهابی است و در بسیاری از واکنش های بدن ماده ای ضروری محسوب می شود، در ترکیبات قرص اکتی درم نیز از آن استفاده شده است. زینک آنتی اکسیدانی قوی نیز به شمار می رود که تاثیر مخرب رادیکال های آزاد روی پوست، مو و ناخن ها را از بین می برد و با محافظت از فیبروبلاست های پوست مانع از رسیدن آسیب به آنها می شود. این ماده همچنین در سنتز کلاژن پوست و مو نیز بسیار تاثیرگذار است و با کاهش اثر عوامل خارجی مخرب مانند اشعه UV یا آلودگی‌ های محیطی، سلامت پوست و مو را بهبود می بخشد. زینک همچنین برای سلامت کل بدن نیز بسیار مفید است و به تقویت سیستم ایمنی کمک می کند. به واسطه وجود زینک در ترکیبات مکمل اکتی درم، زخم ها و آکنه های پوستی نیز به سرعت ترمیم می شوند. یکی دیگر از خواص زینک فعالیت ضد آندروژنی آن است که از ریزش مو جلوگیری می کند. به همین دلیل در هر عدد قرص اکتی درم 27.45 میلی‌ گرم زینک وجود دارد.

خرید انواع مکمل های زینک از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

خواص مخمر آبجو در سلامت پوست، مو و ناخن ها

مخمر آبجو یکی دیگر از ترکیباتی است که در فرمولاسیون مکمل Acti Derm به کار رفته است. این ماده خود به تنهایی حاوی انواع ویتامین های گروه B، مواد معدنی و اسیدهای آمینه مورد نیاز بدن است که خواص تقویت‌ کنندگی دارند‌. مخمر آبجو در حفظ سلامت پوست، مو، ناخن‌ ها و تولید انرژی بسیار موثر است. همچنین اسیدهای آمینه موجود در مخمر آبجو برای تقویت مو و ناخن‌ ها خواص فراوانی دارند. این مخمر به دلیل تاثیرگذاری روی ترشح چربی مورد نیاز پوست و به منظور رفع خشکی پوست سر در فرمولاسیون این مکمل استفاده می شود. در هر عدد قرص مورد نظر، 200 میلی‌ گرم مخمر آبجو به کار رفته است.

دلایل استفاده از ال سیستئین و ال متیونین در قرص اکتی درم

پوست، مو و ناخن ها جز اجزای بسیار ظریف بدن هستند که هرگونه تغییر در بافت آنها موجب از بین رفتن جوانی و زیبایی افراد می شود. از این رو در ترکیبات قرص مورد نظر از اسیدهای آمینه ال سیستئین و ال متیونین استفاده شده است. این دو ماده در افزایش تولید سلول های کراتین نقش پر رنگی دارند و  به همین دلیل به رشد مجدد موها و جلوگیری از ریزش آنها کمک می کنند. همچنین خواص آنتی اکسیدانی این دو اسید آمینه در افزایش تراکم موها و حفظ استحکام آنها بسیار موثر هستند. با تولید کراتین سلامت پوست و ناخن ها نیز حفظ می شود و عملکرد سیستم ایمنی نیز بهبود پیدا می کند. در ترکیبات هر عدد قرص مورد نظر از 100 میلی‌ گرم ال سیستئین و  200 میلی‌ گرم ال متیونین استفاده شده است.

نقش ویتامین های گروه B در بدن به واسطه مصرف مکمل اکتی درم

ویتامین هایی که در ترکیبات قرص اکتی درم به کار رفته اند شامل: بیوتین، ویتامین B6 و ویتامین B5 می شوند. این ترکیبات هر کدام خواص بیشماری در حفظ سلامت و زیبایی پوست، مو و ناخن دارند که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

خرید انواع ویتامین های گروه B از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

خواص بی نظیر بیوتین (ویتامین B7) روی پوست، مو و ناخن ها

طبق تحقیقات به عمل آمده روی خواص بیوتین این ماده در جلوگیری از ریزش مو، تقویت پوست و افزایش استقامت ناخن ها بسیار ضروری است. بیوتین احتمال شکستگی ناخن ها را تا حدود زیادی کاهش می دهد. به همین دلیل این ماده به عنوان ویتامین تخصصی پوست، مو و ناخن شناخته می‌ شود. با مصرف مکمل اکتی درم بیوتین موجود در آن به تقویت لایه درم پوست سر کمک می کند و موجب رشد مو می‌ شود. همچنین بیوتین  تاثیر بسیاری در متابولیسم چربی‌ ها دارد و بدین طریق نقش مهمی را در تولید انرژی بدن و حفظ سلامت کلی آن ایفا می کند. در هر عدد قرص اکتی درم 0.5 میلی‌ گرم بیوتین موجود است.

خرید انواع مکمل های بیوتین (ویتامین H) از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

تاثیر  ویتامین B6 روی پوست و مو

ویتامین B6 نیز یکی از ضروری ترین ویتامین های مورد نیاز بدن است که به دلیل محلول بودن در آب به سرعت از بدن خارج می شود. همچنین بدن نیز قادر به تولید آن نیست. به همین دلیل در ترکیبات این قرص از 5 میلی‌ گرم ویتامین B6 استفاده شده است. این ماده خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی قوی دارد و به همین دلیل از سلامت پوست، مو و ناخن ها محافظت می کند. همچنین با وجود این ویتامین در ترکیبات اکتی درم، خون‌ رسانی در زیر پوست نیز افزایش می یابد و مواد مغذی سریع تر به فولیکول‌ های مو می رسند. در نتیجه رشد موها بهبود پیدا می کند و از ریزش آنها جلوگیری به عمل می آید.

فواید ویتامین B5 (کلسیم دی پانتوتنات)

ویتامین B5 موجود در قرص اکتی درم دارای خاصیت ضد التهابی است. این ماده رشد موها را سرعت می بخشد و موجب بهبود عملکرد پوست و ناخن ها نیز می شود. همچنین این ماده با تبدیل غذا به انرژی سلامت کلی بدن را نیز حفظ می کند. از آنجایی که کمبود این ویتامین ارتباط مستقیمی با ایجاد آکنه روی پوست دارد، با مصرف اکتی درم شاهد کاهش ابتلا به آکنه خواهید بود. میزان کلسیم دی پانتوتنات موجود در هر عدد از این مکمل 9.78 میلی‌ گرم است.

خرید انواع ویتامین های گروه B از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

در نتیجه…

در این مقاله ترکیبات قرص اکتی درم را مورد بررسی قرار دادیم که بدانید این قرص برای چه منظوری استفاده می شود و چه خواصی دارد. این مکمل مخصوص پوست، مو و ناخن ها است و یکی از بهترین و پرفروش ترین ها در این دسته بندی محسوب می شود. با مصرف روزانه یک عدد از این محصول بدون شک موها، پوست و ناخن ها تقویت می شوند و مواد مغذی مورد نیاز خود را به راحتی دریافت می کنند. زیرا در ترکیبات این مکمل از مخمر آبجو، ویتامین B6، بیوتین، ویتامین B5، زینک و اسیدهای آمینه ال متیونین و ال سیستئین استفاده شده است که هر کدام از آنها در حفظ سلامت پوست، مو و ناخن ها تاثیرات شگفت انگیزی دارند.

نوشته های مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم