بهترین قرص تقویت مو سر کدام است؟

تقویت مو سر با مصرف قرص و مکمل های تقویتی مو
تاریخ ایجاد :

بهترین قرص تقویت مو چیست؟ برای تقویت مو مصرف چه مکمل هایی توصیه می شود؟ در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین قرص و مکمل های تقویت مو را بررسی نماییم.

موها یکی از اعضای مهم چهره هستند که در زیبایی صورت تاثیر فراوانی دارند. به همین دلیل برای تقویت و رشد مو باید از محصولات کمک تغذیه ای استفاده کرد. زیرا برخی از افراد به دلیل شرایط متفاوت خود قادر به مصرف مواد غذایی حاوی انواع ریز مغذی ها نیستند. به همین دلیل عدم مصرف مواد غذایی سالم و متنوع، موجب کاهش سلامت بدن به خصوص ریزش مو می شود.

برای انتخاب بهترین قرص تقویت کننده مو باید در ابتدا نوع مشکل مربوط به مو مشخص شود و متناسب با آن بهترین قرص برای افزایش رشد مو و تقویت آن مورد استفاده قرار گیرد. در اینجا تعدادی از بهترین مکمل های تقویت مو را معرفی کرده ایم:

خرید انواع مکمل های تقویت کننده مو و ضد ریزش مو از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

برای جلوگیری از این مشکل و کمک به تقویت مو، مکمل های مولتی ویتامین مینرال بهترین گزینه هستند. زیرا این محصولات با جبران کمبود مواد مغذی بدن، به تغذیه رسانی فولیکول‌ های مو و رشد آنها کمک می کنند. برای آشنایی بیشتر با این محصولات و قرص ها با ما همراه باشد.

در داروخانه آنلاین داروهوم با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

تقویت و رشد مو

برای تقویت مو چه قرصی بخوریم؟

بهترین قرص برای تقویت فولیکول مو کدام است؟ برخی از ویتامین ها و مواد معدنی در بدن تولید نمی شوند. به همین دلیل مصرف روزانه مواد غذایی مفید و مکمل های تغذیه ای بسیار ضروری است. این قرص ها با جبران کمبود این مواد از ریزش مو جلوگیری می کنند و با کمک به رشد مو، زیبایی را برای افراد به ارمغان می آورند.

این قرص ها بدون تجویز پزشک نیز قابل تهیه هستند، ولی در مصرف آنها باید دقت بسیاری به خرج داد. زیرا افزایش بی رویه دوز این قرص ها ممکن است سبب ایجاد عوارض متعددی در بدن شوند.

حال شاید سوال شما این باشد که برای تقویت مو کدام قرص کمک تغذیه ای مفید است؟ به دلیل تنوع بسیار زیاد این محصولات، به طور حتم انتخاب مناسب ترین نوع این قرص ها کاری زمان بر است. به همین دلیل در ادامه برخی از قرص های بسیار پرفروش و محبوب در این زمینه را نام می بریم.

بهترین قرص تقویت مو

بهترین قرص تقویت موی سر بر اساس عوامل متعددی انتخاب می شود. این محصول کم هزینه ترین و در دسترس ترین روش برای تقویت موها به شمار می رود. قرص های مخصوص مو علاوه بر تقویت فولیکول ها، به حفظ سلامت ساقه مو نیز کمک می کنند.

مصرف این مکمل ها همراه با مواد غذایی سالم موجب استحکام و شادابی موها می‌ شود. زیرا قرص های مخصوص مو سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی ضروری هستند که بدن برای تقویت و رشد مو به آنها نیاز دارد. در تمامی قرص های تقویت کننده مو دوز ترکیبات به کار رفته متفاوت است. به همین دلیل قبل از مصرف آنها باید دلایل عدم رشد مو را بررسی کرد.

بنابراین برای انتخاب بهترین قرص تقویت کننده مو باید در ابتدا نوع مشکل مربوط به مو مشخص شود و متناسب با آن بهترین قرص برای افزایش رشد مو و تقویت آن مورد استفاده قرار گیرد.

خرید و قیمت انواع مکمل های بیوتین
خرید و قیمت قرص بیوتین یوروویتال
خرید و قیمت کپسول بیوتی هلث 1000 میکروگرم هلث اید
خرید و قیمت قرص بیوتین 1000 میکروگرم برونسون
خرید و قیمت قرص بیوتین هلث اید 800 میکروگرم
خرید و قیمت قرص بیوتین آپوویتال 2500 میکروگرم

تقویت مو مردان

مردان جز افرادی هستند که بیشتر در معرض ریزش مو و طاسی الگوی مردانه قرار می گیرند که شایع‌ ترین علت ریزش مو در مردان است. این الگوی ژنتیکی موجب کاهش خط مو، نازک شدن تارهای مو و در انتها طاسی سر می شود. البته دلایل دیگری نیز در ریزش موی مردان دخیل هستند که از بین آنها کمبود ریز مغذی ها مهمترین آنها به شمار می رود.

بدون شک تقویت موها یکی از روش های بسیار کارآمد برای جلوگیری از ریزش موها است. تقویت و رشد مو از طریق مصرف مواد غذایی مفید و برخی از داروهای مولتی ویتامین و مینرال به راحتی امکان پذیر است. مکمل های دارویی به صورت قرص، کپسول، شربت، محلول، قرص های جوشان و غیره تولید و به فروش می رسند.

به عنوان نمونه یکی از این محصولات دارویی محلول ماینوکسیدیل موضعی است که باید روی پوست سر ماساژ داده شود. در این صورت فولیکول های مو تحریک می شوند و رشد مو با سرعت بیشتری اتفاق می افتد. البته نوع خوراکی مکمل های تقویت کننده مو به دلیل برخورداری از ویتامین ها و مواد معدنی برای رشد مو گزینه ای مناسب تر به شمار می روند.

خرید و قیمت قرص پرفکتیل پلاتینوم ویتابیوتیکس
خرید و قیمت قرص آنادرم سلامت پرمون امین
خرید و قیمت قرص اکتی درم لیبرتی سوئیس
خرید و قیمت کپسول هیالورون پلاس آپوویتال
خرید و قیمت کپسول هیالورون سائور پلاس یوروویتال

محصولات تقویت مو

کسانی که از ریزش مو رنج می‌برند و به دنبال بهترین محصولات برای تقویت موهای خود هستند، بهتر است در ابتدا با پزشک متخصص مو مشورت های لازم را انجام دهند. زیرا موها به دلایل متفاوتی دچار شکنندگی و ریزش می شوند و رشد آنها متوقف خواهد شد.‌

یکی از مهمترین دلایل عدم رشد صحیح مو، عادت های بد غذایی است. این معضل و سایر مشکلات مو با مصرف مکمل های غذایی به راحتی درمان می شوند. با مصرف مکمل ها و قرص های تقویت و رشد مو، ویتامین ها و مواد لازم  به پوست سر و مو می رسد که نتیجه آن رفع مشکلات مربوط به مو است. در ادامه برخی از مهمترین محصولات تقویت مو را عنوان می کنیم.

  • زینک پلاس و یونی زینک برای تامین ویتامین های گروه B و کمک به رشد مو
  • بیوتی هلث برای پرپشت کردن موها
  • بیوتین موثر در حجیم کردن موها
  • مکمل های پیلفود کمپلکس، هیر اکتیواتور و هیرویت برای درمان ریزش موی ناشی از کمبود ریز مغذی ها
  • پرفکتیل پلاتینیوم و نورکرین برای درمان ریزش موی ناشی از مشکلات هورمونی

خرید انواع مکمل زینک پلاس از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

بهترین قرص برای پرپشت شدن مو

برای داشتن موهایی ضخیم و پرپشت باید مواد غذایی سالم و کاملی را مصرف کرد. همچنین مکمل های تغذیه ای در کنار رژیم غذایی سالم، بهترین گزینه برای پرپشت شدن موها هستند.

یکی از اشکال بسیار پرفروش این محصولات، قرص های حاوی ویتامین‌ ها و مواد معدنی عنوان می شوند. البته این قرص ها برای کسانی که از کمبودهای تغذیه ای رنج می برند یا دچار برخی از مشکلات دیگر نظیر: استرس یا کم‌ خونی‌ هستند، نتیجه موثری را به همراه دارد. بهترین قرص برای تقویت و رشد مو، باید دارای فاکتورهای زیر باشد.

  • برخورداری از تمامی مواد مغذی مو
  • بدون عوارض جانبی
  • مورد تایید سازمان FDA
  • بدون تاثیر مخرب روی عملکرد سایر ارگان های بدن
  • دارای دوز مشخص
  • عدم افزایش یا کاهش وزن

بیشتر بدانید: درمان کم پشتی مو چیست؟ قرص برای پر پشت شدن مو

بهترین قرص برای تقویت مو

بهترین مولتی ویتامین برای تقویت مو

برای رسیدن به پاسخ این پرسش که بهترین ویتامین ها برای رشد مو چیست؟ باید ترکیبات مولتی ویتامین مورد نظر را  تحت بررسی قرار دهید. در حالت کلی بهترین مولتی ویتامین برای رشد مو باید دارای دوز مشخصی از ویتامین های زیر باشد:

  • ویتامین A
  • ویتامین های گروه B به خصوص B5 ،B6 ، B7 و B9
  • ویتامین C
  • ویتامین‌ D
  • ویتامین‌ E

برخی از مولتی ویتامین ها به صورت مینرال نیز تولید می شوند که در این صورت مواد معدنی همچون: آهن، کلسیم، منیزیم، منگنز، ید، زینک، سلنیوم و غیره در تهیه آنها استفاده شده است.

این مواد به رشد و احیای موها کمک می‌‌ کنند و با تقویت ریشه مو موجب رشد سریع آن می شوند. بسیاری از مکمل های مخصوص مو دارای این ترکیبات هستند به همین دلیل هر فرد با توجه به میزان کمبودهای بدن خود باید بهترین مولتی ویتامین را انتخاب کند.

قویترین دارو برای تقویت مو

برای افزایش رشد مو و کاهش مشکل ریزش مو، محصولات متنوعی تولید شده اند که از نظر تاثیرگذاری جز قویترین داروهای مخصوص مو به شمار می روند. برای انتخاب بهترین دارو باید نکات زیر را در نظر گرفت.

  • محصول انتخابی نباید میزان چربی مو را کاهش دهد. رشد مو با تحریک فولیکول مو اتفاق می افتد. از این رو مواد داروی مورد نظر باید موجب تقویت فولیکول ها شوند.
  • محصولات مناسب برای رشد مو باید دارای مسدود کننده های دی هیدروتستوسترون یا DHT باشند. در این صورت از ریزش مو جلوگیری می شود.
  • بهترین دارو تقویت کننده مو حاوی مواد مغذی ضروری طبیعی برای رشد مو است.
  • تاثیر بهترین دارو باید از نظر بالینی و آزمایشگاهی برای رشد مو به اثبات رسیده باشند.

بیشتر بدانید: آیا مصرف مولتی ویتامین مینرال برای ریزش مو مفید است؟

انواع قرص و مکمل برای تقویت مو سر

رشد موها در گرو عوامل متعددی قرار دارد. کمبود مواد مغذی، مشکلات هورمونی، عوامل خارجی، استرس، افزایش سن، ژنتیک و بسیاری از مسائل دیگر موجب کاهش رشد مو و در نتیجه ریزش آن می‌ شوند. برای جلوگیری از رسیدن آسیب به مو و افزایش رشد آن، باید فولیکول‌ مو را تقویت کرد. در این صورت سلامت موها حفظ می شود و رشد آنها نیز سرعت پیدا می‌کند.

در ادامه برخی از مهمترین و محبوب ترین داروها و مکمل های تقویت کننده موی سر را عنوان می کنیم. برای دریافت نتیجه موثر، بهتر است این داروها زیر نظر پزشک و با تجویز او در یک دوره مشخص مصرف شوند.

  • قرص هیر اکتیواتور
  • قرص پرفکتیل پلاتینوم
  • هیرویت
  • قرص فولیکوژن
  • قرص پرفکت لایف
  • قرص ریجن دایت
  • قرص اکوفن بایول
  • زینک پلاس و یونی زینک
  • قرص کلاژن ساز
  • بیوتین

خرید انواع مولتی ویتامین عمومی و مینرال از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

خرید و قیمت قرص تقویت مو

برای تقویت و رشد مو بهتر است در کنار رژیم غذایی سالم، مکمل های تقویتی را نیز مصرف کرد.‌ زیرا برخی از ریز مغذی های مورد نیاز برای رشد موها ممکن است در غذاها موجود نباشند.

در این صورت با مصرف مکمل ها و مولتی ویتامین های مخصوص مو این کمبود جبران می شود و موهایی سالم و پرپشت برای شما به ارمغان می آید. برای انتخاب بهترین قرص یا مکمل کافی است از کمبودها و نیازهای بدن خود به این مواد مغذی آگاه باشید. در این صورت بدون صرف هزینه گزاف، مناسب ترین مکمل دارویی و تغذیه ای در اختیار شما قرار می گیرد.

در داروخانه آنلاین دکتر بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

نوشته های مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم