بهترین قرص کلاژن برای چاقی صورت کدام است؟

تاریخ ایجاد :

مصرف بهترین قرص کلاژن ساز پوست می تواند به تمام افراد برای داشتن پوستی زیبا کمک کند. بدون شک زیبایی و جوانی پوست به مرور زمان و با افزایش سن رو به افول می رود. روش های بسیار زیادی برای محافظت از پوست و از بین بردن چین و چروک های روی آن وجود دارد که از بین آنها شاید اسم قرص کلاژن ساز پوست را شنیده باشید. همچنین مصرف پودر کلاژن برای چاقی صورت یکی از روش های بسیار کم دردسر و مقرون به صرفه به شمار می‌ رود که بسیاری از افراد را به خود علاقه مند کرده است‌‌.

بهترین مکمل کلاژن برای چاقی صورت:

این نوع قرص ها جز مکمل های تغذیه ای حاوی ترکیبات مفید برای جوانسازی و آبرسانی به پوست هستند که تا حدود زیادی روند پیری پوست را کنترل می کنند و آن را به تعویق می اندازند. این قرص ها با توجه به نوع کلاژن و تعداد ترکیبات موجود در خود تاثیرات متفاوتی روی بدن به خصوص سلامت پوست، مو، ناخن ها و استخوان ها دارند. برای آشنایی با بهترین قرص کلاژن پوست و ویژگی‌ های آن با ما همراه باشید.

خرید انواع مکمل های کلاژن از داروخانه آنلاین داروهوم با قیمت استتنایی.

در داروخانه آنلاین دکتر بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

معرفی بهترین قرص کلاژن ساز پوست

بهترین قرص کلاژن ساز پوست چه ویژگی هایی دارد؟

جوانسازی پوست و جلوگیری از ایجاد چین و چروک روی آن از طریق کلاژن سازی پوست به راحتی اتفاق می افتد. کلاژن یکی از مواد مورد نیاز پوست است که به طور طبیعی در بدن تولید می شود، اما میزان آن با افزایش سن، قرار گرفتن در معرض نور خورشید، آلودگی های محیطی و غیره در بدن کاهش پیدا می کند.  کلاژن به همراه برخی از مواد دیگر همچون: ویتامین C، هیالورونیک اسید و غیره برای از بین بردن چین و چروک، افتادگی، خطوط و لک های روی پوست بسیار ضروری است. در صورتی که بدن قادر به تولید طبیعی این ماده نباشد، مصرف مکمل کلاژن ضرورت پیدا می کند.  این محصولات به صورت پودر، قرص، کپسول و غیره تولید می شوند و با برندهای متنوعی در بازار دارویی موجود هستند. از بین این محصولات، قرص کلاژن ساز پوست خواص و تاثیرگذاری فوق العاده ای دارد. این قرص ها از بهترین و باکیفیت ترین ترکیبات و کلاژن گیاهی و حیوانی تهیه می شوند و برای جوانسازی پوست و درمان چین و چروک های آن گزینه مقرون به صرفه و مفیدی هستند. بهترین قرص کلاژن‌ دارای ویژگی های زیر است:

  • تولید شده با مرغوب ترین مواد و ترکیبات
  • برخورداری از بهترین و تاثیرگذارترین نوع کلاژن
  • دارای نشان استاندارد و بارکد اصالت کالا
  • بدون عوارض جانبی
  • دارای قیمت مقرون به صرفه
  • حاوی انواع ترکیبات جوان کننده پوست مانند: کلاژن‌ هیدرولیز شده، اسید هیالورونیک، ویتامین C، زینک، بیوتین و غیره
  • قابل استفاده برای تمامی افراد
  • دارای اشکال متنوع 
خرید و قیمت پودر کلاژن کلاژینو
خرید و قیمت قرص کلاژن پلاس ال لیزین و ویتامین ث یوروویتال
خرید و قیمت ساشه کلاژن گلد آدریان 20 عددی
خرید و قیمت قرص کلاژن گلد آدریان 60 عددی
خرید و قیمت قرص کلاژن یوروویتال 1000 میلی گرم
خرید و قیمت پودر کلاژینو بیوتی

بهترین نوع مکمل کلاژن‌ برای پوست چیست؟ 

مکمل های کلاژن با توجه به نوع کلاژن موجود در خود دارای انواع متفاوتی هستند. کلاژن پروتئین بسیار مفید پوست به شمار می رود که مانع از تجزیه سلول ها و از هم گسستگی آنها می شوند. این ماده امروزه در تهیه انواع قرص کلاژن ساز پوست نیز به کار می رود و مصرف آن در سنین بالا برای افراد ضروری است، زیرا تولید این پروتئین در بدن به مرور زمان کاهش پیدا می کند که مهمترین عوارض کمبود آن پیدایش چین و چروک، افتادگی و لک های پوستی است.  البته ابتلا به بیماری های مفاصل، پوکی استخوان، مشکلات بینایی و غیره نیز ممکن است به دلیل عدم کلاژن کافی در بدن ایجاد شوند. در واقع 16 نوع کلاژن در بدن انسان وجود دارد که مهمترین و بهترین آنها در بدن شامل موارد زیر می شوند:

  1. کلاژن نوع یک در پوست، استخوان ها و تاندون ها یافت می شود. 
  2. کلاژن نوع دوم بیشتر در غضروف ها وجود دارد.
  3. کلاژن نوع سوم نیز در پوست و عضلات ذخیره می شود.

بر اساس نوع کلاژن ها، مکمل های حاوی این ماده برای جوانسازی پوست، مو و ناخن ها یا حفظ سلامت استخوان ها، تاندون ها و غضروف ها تولید می شوند. به همین دلیل انواع قرص کلاژن ساز پوست دارای نوع قوی و فراوان این ماده هستند.  از آنجایی که این ماده به راحتی در بدن تجزیه و جذب می شود، در سال های اخیر شاهد تولید انواع مکمل های کلاژن بوده ایم. بهترین نوع مکمل های کلاژن برای پوست به صورت پودر، قرص و کپسول در بازار موجود هستند و به دلیل استفاده از کلاژن هیدرولیز شده در ترکیبات آنها، به سرعت جذب بدن می شوند.

فواید و خواص بهترین مکمل کلاژن ساز پوست چیست؟

بهترین مکمل کلاژن‌ ساز پوست موجود در بازار باید دارای خواص زیر باشد:

  • درخشان کننده و زیبا کننده پوست
  • تقویت بافت پوست
  • حفظ سلامت پوست در برابر اشعه های مضر خورشید
  • افزایش خاصیت ارتجاعی و الاستیسیته پوست
  • آبرسانی عمیق به لایه های پوست و درمان خشکی پوست
  • درمان چین و چروک 
  • جلوگیری از ایجاد آکنه و سایر بیماری های پوستی 
  • سفت کننده و لیفت کننده پوست
  • بهبود و ترمیم لک ها و زخم‌ های روی پوست
  • جلوگیری از ایجاد عفونت روی زخم

مصرف یک عدد قرص کلاژن در طول روز سلامت پوست را افزایش می دهد و علاوه بر درمان چروک های پوست از ایجاد مجدد آنها جلوگیری به عمل می آورد. البته این مکمل ها برای تقویت مو، ناخن ها، رشد عضلات، حفظ ساختار استخوان ها و مفاصل نیز بسیار مفید هستند.

بهترین قرص کلاژن ساز پوست برای چه کسانی مناسب تر است؟

کلاژن موجود در این قرص ها اغلب از بدن گاو، خوک، گوسفند و ماهی تهیه می‌ شوند. به همین دلیل جذب آنها در بدن به سرعت اتفاق می افتد. این قرص ها بهترین نوع از مکمل های کلاژن‌ موجود در بازار محسوب می شوند که برای مصرف افراد زیر مناسب هستند:

افراد در ابتدای 40 سالگی

مکمل های کلاژن توسط این افراد باید به مدت حداقل 4 الی 6 ماه به صورت روزانه مصرف شوند. البته انجام مراقبت های پوستی دیگر نیز تا حدود زیادی روند جوانسازی پوست را سرعت می‌ بخشد. این قرص ها باید با تجویز پزشک مصرف شوند که سریع تر تاثیر خود را روی پوست باقی بگذارند.

افراد 60 سال

این مکمل ها بیشتر برای کسانی که دارای پوست های چروک و افتاده هستند، تجویز می شود. افراد دارای 60 سال بعد از مصرف یک دوره 6 ماهه از این محصولات، نباید استفاده از آنها را قطع کنند. زیرا در این سنین کلاژن‌ در بدن تولید نمی شود و برای افزایش سلامت پوست و جوانی آن باید از قرص های دارای دوز بالای کلاژن نوع یک و سه استفاده کرد.

قرص کلاژن ساز پوست برای افراد دارای مشکلات پوستی و گوارشی 

این افراد ممکن است در سنین زیر 40 سال دچار پیری زودرس پوست شوند. در این صورت مصرف قرص های کلاژن ساز پوست برای آنان ضروری است. همچنین کسانی که قادر به مصرف مکمل های پودری از این محصول نیستند، قرص های کلاژن بهترین گزینه برای آنان به شمار می‌ روند. 

در محتویات بهترین قرص کلاژن از چه موادی استفاده می شود؟

همانطور که گفته شد، مکمل کلاژن‌ یکی از محصولات بسیار مفید برای جلوگیری از افتادگی و چین و چروک های پوستی است. این مکمل ها علاوه بر کلاژن نوع یک، دو و سه، دارای ترکیبات مغذی دیگری نیز هستند که بدن برای حفظ سلامت پوست به آنها نیاز دارند. کلاژن نوع یک در تولید مکمل های مخصوص پوست استفاده می شوند و بیشتر در گوشت گاو موجود است. این مکمل حدود 80 درصد از کلاژن مورد نیاز پوست را تامین می کند و در حفظ سلامت، استحکام و زیبایی پوست موثر است.  کلاژن نوع سه نیز در تهیه مکمل ها و قرص های کلاژن ساز پوست به کار می رود که دوام و ماندگاری بالاتری نسبت به نوع یک آن در پوست دارد. بنابراین بهترین قرص کلاژن ساز پوست باید دارای 90 درصد کلاژن نوع یک و 10 درصد کلاژن نوع سه باشد. البته مکمل های کلاژن ساز ممکن است، دارای ترکیبات دیگری نظیر: ویتامین های گروه B، ویتامین C، زینک، اسید هیالورونیک و سایر مواد مغذی باشند.  هر کدام از این ترکیبات از سلامت پوست محافظت می کنند و با آبرسانی عمقی به آن در درمان مشکلات پوستی بسیار موثر هستند. همچنین این مواد به تحریک کلاژن سازی طبیعی پوست کمک می کنند و به همین دلیل مصرف آنها برای کسانی که در معرض چین و چروک های پوستی قرار دارند، بسیار مفید است.

چگونه به بهترین قرص کلاژن دسترسی پیدا کنیم؟

قبل از خرید مکمل یا قرص های حاوی کلاژن بهتر است با پزشک متخصص پوست مشورت کنید، زیرا مکمل های حاوی کلاژن در انواع متنوع تولید می شوند و هر کدام از آنها با توجه به میزان کلاژن و ترکیبات موجود در خود برای درمان مشکلات پوست، مو، ناخن ها، استخوان ها و مفاصل کاربرد دارند. برای انتخاب بهترین قرص کلاژن ساز پوست بهتر است معیارهای زیر را در نظر بگیرید:

  • استانداردهای بهداشتی و تغذیه ای
  • نوع کلاژن (یک، دو و سه)
  • منبع گیاهی یا حیوانی کلاژن 
  • طعم دهنده ها
  • قیمت کلاژن 
  • میزان و دوز کلاژن مصرفی
  • ترکیبات و مواد مغذی دیگر موجود در این مکمل ها
  • شکل مصرفی (قرص، کپسول، پودر و مکمل های موضعی)
  • پرسیدن نظر مصرف کنندگان قبلی

خرید و قیمت بهترین قرص کلاژن ساز پوست

برای داشتن پوستی زیبا، سالم و بدون چین و چروک، راحت ترین راه استفاده از بهترین قرص کلاژن ساز پوست است. این قرص ها حاوی انواع کلاژن هیدرولیز شده، ویتامین ها، اسید هیالورونیک و غیره هستند و با جذب در لایه های عمیق پوست، آن را جوان و درخشان تر نشان می دهند. مصرف این مکمل ها برای افراد بالای 40 سال و دارای مشکلات پوستی بسیار مفید هستند.

در داروخانه آنلاین دکتر بهمنی (داروهوم) با امکان خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی، می‌توانید روند سفارش آنلاین را از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل را انجام دهید. داروهوم به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌ جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با %تخفیفات ویژه و استثنایی% تهیه نمایید.

نوشته های مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم