ویال خوراکی ال آرژنین 1000 میلی گرم بی اس کی 10 عددی
ویال خوراکی ال آرژنین 1000 میلی گرم بی اس کی 10 عددی

ویال خوراکی ال آرژنین 1000 میلی گرم بی اس کی 10 عددی

BSK L Arginine 1000 mg Vials 10 Pcs

به عنوان یک پیش ماده برای ساخت پروتئین در بدن است. همچنین باعث افزایش میزان اکسید نیتریک می شود که خود باعث بالا بردن جریان خون و ایجاد پمپ رضایت بخش در عضلات است. آرژنین با تحریک ترشح هورمون رشد موجب بهبود رشد نیز می‌شود.

  • تاریخ انقضا : 1404/09/09
✅ قیمت و موجودی محصولات به روز می باشد
🎗 تضمین اصالت و سلامت فیزکی کالا
موارد مصرف :

کمک به عضله سازی

تحریک ترشح هورمون رشد

تقویت سیستم ایمنی

کمک به اتساع عروق و افزایش جریان خون

کمک به قوای جنسی


ویژگی محصول :

افزایش ترشح هورمون رشد
کمک به افزایش انرژی و عضله‌سازی
افزایش خون‌رسانی به سمت عضلات
کاهش فشار خون و انبساط رگ‌ها خونی
افزایش استقامت بدن حین انجام تمرینات ورزشی


دسته بندی ها :
مکمل آرژنین
  • وضعیت : موجود
  • قیمت :
    66,000

✅ قیمت و موجودی محصولات به روز می باشد
🎗 تضمین اصالت و سلامت فیزکی کالا
support_agent پشتیبانی 9 الی 21
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 900,000+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

محصولات مرتبط

بررسی تخصصی ویال خوراکی ال آرژنین 1000 میلی گرم بی اس کی 10 عددی

ویال ال-آرژینین 1000 بنیان سلامت کسری، یک مکمل بدنسازی است که ال-آرژینین را در ترکیب خود داراست. این اسیدآمینه ضروری برای بدن محسوب می‌شود و به تولید پروتئین در عضلات کمک مؤثری می‌نماید. با مصرف ال-آرژینین، توده عضلانی افزایش می‌یابد، که علاوه بر ایجاد حجم بیشتر در عضلات، قدرت عضلانی نیز افزایش می‌یابد. این مکمل می‌تواند به افزایش ترشح هورمون رشد کمک کرده و با مصرف مداوم، رگ‌های خونی دچار انبساط می‌شوند و در نتیجه، فشار خون کاهش می‌یابد.

زمانی که رگ‌ها منبسط می‌شوند، جریان خون به بافت‌های عضلانی افزایش می‌یابد و به این ترتیب، عضلات بهتر تغذیه می‌شوند. مصرف این مکمل توسط فرد می‌تواند از بروز خستگی جلوگیری نموده و میزان انرژی فرد را افزایش داده و در نهایت، استقامت حین انجام فعالیت‌های ورزشی را افزایش دهد.


مشخصات ویال خوراکی ال آرژنین 1000 میلی گرم بی اس کی 10 عددی

مشخصات عمومی

نوع محصول

ویال خوراکی

طعم

پرتقال

تعداد در بسته

10 عدد

جنسیت مصرف

عمومی

گروه

آرژنین

نوع محفظه

جعبه مقوایی

کشور سازنده

ایران

شرکت سازنده

زیست تخمیر


توضیحات تکمیلی ویال خوراکی ال آرژنین 1000 میلی گرم بی اس کی 10 عددی

ویال ال-آرژینین 1000 بنیان سلامت کسری، یکی از مکمل‌های بدنسازی قدرتمند محسوب می‌شود که ال-آرژنین را در ترکیب خود جای داده است. این آمینو اسید، یکی از اسیدهای آمینه اساسی است که برای عملکرد صحیح بدن ضروری است. مصرف ال-آرژنین در ویال آرژینین 1000 می‌تواند تأثیرات مفیدی بر روی قلب و عضلات داشته باشد. همچنین، مانند سایر اسیدهای آمینه، ال-آرژنین نقش مهمی در ساخت پروتئین دارد، که بدن از آن برای کمک به عضله‌سازی و بازسازی بافت استفاده می‌کند.

ویال ال-آرژینین بی اس کی این اسید آمینه را به اکسید نیتریک شیمیایی تبدیل می‌کند، که باعث باز شدن رگ‌های خونی و بهبود جریان خون می‌شود. ال-آرژنین همچنین ترشح هورمون رشد، انسولین و سایر مواد را در بدن تحریک می‌کند. تحقیقات نشان داده‌اند که مصرف ویال ال-آرژینین بی اس کی می‌تواند متابولیسم بدن، سلامت قلب و عروق را بهبود بخشد و همچنین سطح چربی شکم را کاهش دهد. این به معنای این است که می‌توانید این مکمل را برای دستیابی به نتایج کوتاه‌مدت و همچنین نتایج بلندمدت در ورزش‌های قدرتی بهره‌مند کنید.

ال-آرژین چیست؟

ال-آرژنین یک اسیدآمینه حیاتی است که در ساخت پروتئین‌ها نقش دارد و همچنین با آزاد کردن اکسید نیتریک در خون، می‌تواند تأثیرات متعددی بر روی سلامتی داشته باشد. بر اساس تحقیقات انجام‌شده، این ترکیب می‌تواند به گشاد شدن رگ‌های خونی و بهبود گردش خون کمک کرده و ترشح انسولین را نیز تحریک نماید. هرچند که بدن به طور طبیعی توانمند به تولید ال-آرژنین خود است، اما در برخی موارد نیاز به مصرف مکمل‌هایی مثل ویال ال-آرژنین 1000 بنیان سلامت کسری وجود دارد، که به‌عنوان یکی از مؤثرترین مکمل‌های موجود در بازار شناخته می‌شود.

منابع غذایی مانند گوشت قرمز، ماهی، لبنیات و تخم‌مرغ حاوی مقادیر کمی ال-آرژنین هستند و افراد می‌توانند این آمینو اسید را از منابع گیاهی نیز تأمین کنند. با این حال، در برخی مواقع، نیاز به مصرف مکمل‌های ال-آرژنین ممکن است برای پر کردن نیازهای بیشتر بدن به این ترکیب ضروری باشد.

فواید مصرف ویال ال آرژینین 1000 بنیان سلامت کسری

  1. افزایش عملکرد ورزشی:  مطالعات نشان می‌دهند که مصرف ویال ال-آرژنین بی اس کی باعث افزایش سطح اکسید نیتریک در بدن می‌شود که در نتیجه، عملکرد ورزشی را بهبود می‌بخشد. این تأثیر باعث بهبود جریان خون و اکسیژن‌رسانی به عضلات می‌شود. به عنوان مثال، یک تحقیق تصادفی روی بازیکنان فوتبال نشان داد که مصرف روزانه 2 گرم ال-آرژنین به مدت 45 روز به طور قابل توجهی عملکرد ورزشی آنها را نسبت به گروه دارونما افزایش داد. مطالعات دیگر نیز نشان داده‌اند که نوشیدن نوشیدنی حاوی 6 گرم ال-آرژنین قبل از ورزش می‌تواند سطح اکسید نیتریک خون را افزایش داده و مدت طولانی‌تری فعالیت ورزشی را فراهم کند. به همین دلیل، مصرف ویال ال-آرژنین بی اس کی می‌تواند بهبود قدرت و مقاومت در تمرین‌های ورزشی را تسریع بخشد.
  2. تنظیم فشار خون:  تحقیقات نشان داده‌اند که مکمل‌های حاوی ال-آرژنین، از جمله ویال ال-آرژنین 1000 بنیان سلامت کسری، برای کاهش فشار خون مفید هستند. این مکمل‌ها با تولید اکسید نیتریک، که برای شل شدن سلول‌های سازنده رگ‌های خونی و تنظیم فشار خون ضروری است، به عنوان یک راهکار مؤثر برای مدیریت فشار خون ارائه می‌شوند. بررسی‌ها نشان داده‌اند که مصرف ال-آرژنین تا 5.4 میلی‌متر جیوه فشار خون سیستولیک و 3.1 میلی‌متر جیوه فشار خون دیاستولیک را به ترتیب کاهش می‌دهد. بنابراین، ویال ال-آرژنین 1000 بنیان سلامت کسری می‌تواند به عنوان یک گزینه مؤثر برای افرادی با فشار خون بالا مطرح شود.
  3. مدیریت بیماری‌های بحرانی:  در شرایط بحرانی یا پس از جراحی، نیاز بدن به آرژنین به‌طور چشمگیری افزایش می‌یابد و برخی از افراد نمی‌توانند این نیاز را به‌صورت طبیعی تأمین کنند. در این مواقع، ویال ال-آرژنین بی اس کی به عنوان یک مکمل مؤثر برای جبران نقص آرژنین به کار می‌رود و می‌تواند از بروز عوارض جانبی جدی، از جمله اختلال در عملکرد سیستم ایمنی و جریان خون، جلوگیری کند.
  4. تنظیم قند خون: تحقیقات نشان می‌دهند که ال-آرژنین می‌تواند با بهبود متابولیسم گلوکز و حساسیت به انسولین، برای افراد مبتلا به دیابت مفید باشد. با تأمین اکسید نیتریک، ال-آرژنین می‌تواند بهبود عملکرد سلول‌هایی که انسولین ترشح می‌کنند را تسریع بخشد و بدن را کمک کند تا قند خون را به طور موثرتری مصرف کند. به همین دلیل، مصرف ویال ال-آرژنین بی اس کی می‌تواند یک استراتژی موثر برای مدیریت قند خون در افراد با دیابت باشد.

    عوارض جانبی احتمالی مصرف ویال ال آرژینین 1000 بنیان سلامت کسری

ال-آرژنین دارای برخی عوارض جانبی احتمالی است که هنگام مصرف آن به عنوان مکمل باید در نظر گرفته شود. برخی از عوارض جانبی رایج و خوش خیم می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

حالت تهوع

اسهال

نفخ

درد شکم

همچنین مصرف ال آرژنین می تواند خطرات بالقوه جدی برای گروه خاصی از افراد داشته باشد. این موارد می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

افراد با بیماری کاهش فشارخون

تداخلات با برخی داروها، از جمله سیلدنافیل منبع معتبر (ویاگرا) و داروهای فشار خون

افراد مستعد آسیب احتمالی کلیه با مکمل های طولانی مدت

افراد با پتانسیل تحریک رشد تومور

اگرچه خطراتی وجود دارد که با استفاده از ویال ال آرژینین 1000 بنیان سلامت کسری مرتبط است، اما بیشتر شواهد نشان می‌دهد که مصرف آن در دوزهای کم برای اکثر افراد بی‌خطر است.


نحوه مصرف ویال خوراکی ال آرژنین 1000 میلی گرم بی اس کی 10 عددی

مطابق تجویز پزشک و یا به صورت 1 تا 3 ویال در روز ترجیحا در دوزهای منقسم و همراه غذا مصرف کنید. این محلول برای مصرف خوراکی است و می توان آن را به تنهایی یا به صورت حل شده در نوشیدنی یا غذای مایع مصرف نمود.


ترکیبات ویال خوراکی ال آرژنین 1000 میلی گرم بی اس کی 10 عددی

فاقد گلوتن

با طعم پرتقال

شامل 10 ویال تک دوز 10 میلی لیتری

هر ویال حاوی ال-آرژینین 1000 میلی گرم


نظرات در مورد ویال خوراکی ال آرژنین 1000 میلی گرم بی اس کی 10 عددی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ویال خوراکی ال آرژنین 1000 میلی گرم بی اس کی 10 عددی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


  • وضعیت : موجود
  • قیمت :

✅ قیمت و موجودی محصولات به روز می باشد
🎗 تضمین اصالت و سلامت فیزکی کالا
66,000
support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 900,000+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم