گل سیتو

نمایش 1–16 از 45 نتیجه

  • مرتب سازی بر اساس :

گل سیتو (Gol Cito)

محصولات بهداشتی و آرایشی برند گل سیتو در لابراتوارها و آزمایشگاه های تخصصی شرکت پاویژ تولید می شوند و در اختیار عموم افراد قرار می گیرند. متخصصان و کادر پزشکی این شرکت دارویی، آرایشی و بهداشتی در 1363 اولین محصولات گل سیتو را به صورت تخصصی و علمی فرموله کردند و از آن زمان تاکنون، روش های نوینی را برای ارتقای محصولات این برند به کار می برند.

امروزه این شرکت به عنوان یکی از پیشروترین شرکت های تحقیقاتی و تولید محصولات آرایشی و بهداشتی در ایران به شمار می رود که دارای تیم علمی، مهندسی، طراحی، اجرایی و فروش در تمامی لاین های آرایشی و بهداشتی است. مواد اولیه این محصولات از مرغوب ترین و پرخاصیت ترین گیاهان تهیه می شوند و در لابراتوارهای دارویی، بهداشتی و آرایشی شرکت پاویژ تحت بررسی کیفی قرار می گیرند.

برند گل سیتو با کسب مجوزهای سیستم مدیریت کیفیت و منطبق با استانداردهای ISO9001:2008 و ISO22716:2007 به توسعه این برند در سطح جهانی می اندیشد. این گروه حرفه ای محصولات خود را به فرم صابون، شامپو و پن های شستشوی پوست با پایه گیاهی و سازگار با انواع پوست به تولید می رساند.

استفاده از مواد گیاهی با مرغوبیت بالا و بدون ترکیبات شیمیایی و قیمت مقرون به صرفه این محصولات از جمله ویژگی های این برند به شمار می روند که سبب محبوبیت آن در بین عموم مردم ایران شده است. رعایت نکات بهداشتی، انجام تحقیقات علمی، استفاده از تجهیزات پیشرفته پزشکی و آزمایشگاهی در تولید این محصولات را نیز باید دلیل دیگر شناخته شدن برند گل سیتو در بین مشتریان عنوان کرد.

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم