گلدن لایف

نمایش 1–16 از 23 نتیجه

  • مرتب سازی بر اساس :

برند گلدن لایف (Golden Life)

مکمل های ورزشی و تقویت کننده برند گلدن لایف را باید یکی از محبوب ترین محصولات کمک تغذیه ای دانست که مصرف کنندگان آنها روز به روز در حال افزایش هستند. مکمل های این برند بسیار معتبر در کمپانی Vitex استرالیا تولید می شوند و به حفظ سلامت بدن، بهبود و جلوگیری از ابتلا به بیماری ها کمک می کنند. این محصولات برای جبران کمبود ریز مغذی ها در بدن فرموله می شوند و نیازهای بدن تمامی افراد را به این مواد ریز مغذی برطرف می کنند. محصولات این برند بسیار محبوب در دسته بندی های متفاوتی روانه بازار می شوند و ویژگی های مربوط به خود را دارند. از این رو انتخاب بهترین مکمل برای مصرف کنندگان راحت تر صورت می گیرد.

عصاره های گیاهی، ویتامین ها، مواد معدنی و سایر ریز مغذی های موجود در ترکیبات این محصولات با نیازهای بدن تناسب دارند و به تقویت آن کمک می کنند. تولید کنندگان مکمل های برند گلدن لایف از عصاره گیاهی جینسینگ در بیشتر محصولات خود استفاده می کنند، زیرا این گیاه خواص متنوعی دارد و به دلیل ترکیبات کامل خود به گیاه جوانی معروف است. در حالت کلی برند مورد نظر مکمل های تغذیه ای خود را در دسته بندی هایی نظیر: تقویت سیستم ایمنی، تقویت قوای جنسی، بهبود دهنده سلامت جسمی، ذهنی و … تولید می کند. این مکمل ها در اشکال متفاوت قرص، کپسول، ساشه، قرص، شربت و آمپول تولید می شوند که به راحتی قابل استفاده باشند.

یکی از ویژگی‌ های بسیار مهم این برند، رعایت استانداردهای بین المللی در تهیه فرمولاسیون این محصولات است که اثربخشی آنها را دو چندان می کند. این محصولات دارای مجوزهای بهداشتی از سازمان غذا و داروی جهانی هستند و با کمترین عوارض و بیشترین تاثیرگذاری به تولید می رسند.

بهترین محصولات برند گلدن لایف (Golden Life)

 

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم