کاروسوس نچرال هلث

نمایش دادن همه 7 نتیجه

  • مرتب سازی بر اساس :

برند کاروسوس نچرال هلث

برند کاروسوس نچرال هلث نامی آشنا در بین ورزشکاران بخصوص بدنسازان است. زیرا کمپانی کاروسوس نچرال هلث از سال 1982 در زمینه تولید مکمل های ورزشی، دارویی و تغذیه ای به فعالیت مشغول است. این کمپانی امروزه بهترین و پرفروش ترین محصولات ورزشی همچون: سوپر کلاژن بیلدر، ارکتومکس، کرامپز اوی، کوئیک فایبر پلاس و کیدز کالم بی هیویر را در مجموعه خود دارد.

این محصولات و سایر مکمل های این برند در بیش از 3000 داروخانه و فروشگاه های ورزشی در سراسر جهان به فروش می رسند و دارای محبوبیت و اعتبار بالایی هستند. شرکت کاروسوس نچرال هلث در استرالیا قرار دارد و محصولات این برند تحت لیسانس شرکت مورد نظر در ایران بسته بندی و عرضه می شوند.

مکمل های برند کاروسوس نچرال هلث به راحتی قابل استفاده هستند و در فرم های شربت، قرص و پودر تهیه می‌ شوند. کیفیت نقش مهمی در فروش بالا و محبوبیت این برند دارد. مواد اولیه طبیعی با خواص بی نظیر خود سطح سلامت عمومی ورزشکاران را افزایش می دهند و بدن آنان را برای انجام فعالیت های شدید ورزشی آماده می کنند. امروزه میزان فروش این مکمل در روز به دو میلیون نفر رسیده است که نشان از کیفیت و استانداردهای بالای این برند می‌ دهد.

تمامی زنان، مردان، کودکان و نوجوانان برای حفظ سلامتی خود قادر به استفاده از مکمل های کاروسوس نچرال هلث هستند و این ویژگی یکی دیگر از دلایل محبوبیت آن در سطح جهان به خصوص ایران است. موسس این برند به دلیل عملکرد بسیار حرفه ای خود و تهیه محصولاتی باکیفیت در سال 2016 موفق به کسب جایزه صنعت مکمل های دارویی شد.

برند کاروسوس نچرال هلث دارای بیش از 150 نوع محصول طبیعی و گیاهی با فرمولاسیون ویژه و تخصصی است که به صورت مینرال ها، ویتامین‌ ها و سایر مکمل های طبیعی به فروش می رسند. در تهیه این مکمل ها از عصاره گیری استاندارد زیر نظر سازمان غذا و داروی جهانی استفاده شده است. شرکت اکسیر طب پرنیان را باید تنها نماینده رسمی محصولات برند کاروسوس نچرال هلث در خاورمیانه دانست که دارای مجوز TGA از کشور استرالیا است.

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم