ژیل بوته

در حال نمایش 7 نتیجه

  • مرتب سازی بر اساس :

ژیل بوته (Gil Beaute)

برند ژیل بوته (Gil Beaute) نام برند محصولات آرایشی، بهداشتی و مراقبتی مخصوص پوست و مو است که این محصولات در کمپانی Adenais فرانسه به تولید می رسند. این برند حدود بیست سال پیش با تلاش پروفسور دانشگاه تهران، دکتر ناصر روحانی زاده در پاریس پایه گذاری شد. هدف ژیل بوته در این مدت طولانی، کمک به رفع مشکلات پوست و مو و جلوگیری از ایجاد آنها است. به همین دلیل کلیه محصولات این شرکت با تحقیقات گسترده علمی و طی مراحل متعدد مورد آزمایش و بررسی دقیق قرار می گیرند.

کیفیت و خواص مواد اولیه این محصولات قبل از عرضه آنها به بازار جهانی توسط متخصصان و پزشکان این مجموعه بررسی می شود. به کارگیری استانداردهای بهداشتی و درمانی در تولید مکمل های برند ژیل بوته و دریافت لیبل اصالت کالا یکی از ویژگی های برند مورد نظر است که نشان از اورجینال، سلامت و کیفیت بالای محصولات آن می دهد.

شعار این شرکت از ابتدا تاکنون پیشبرد «سلامت در تجارت» بوده که در این راستا بسیار موفق عمل کرده است. محصولات ژیل بوته تنوع بسیاری دارند و در لاین های بهداشتی و آرایشی قرار می گیرند. این برند محصولات پرفروش خود را به صورت کرم های مرطوب کننده و آبرسان، کرم های روشن کننده، کرم های ضد جوش، پن پاک کننده پوست های چرب و خشک، کرم های ضد آفتاب مینرال ‌و مینرال اکتیو و شامپوهای تقویت کننده روانه بازار می کند. تمامی این محصولات دارای تنوع بسیاری هستند و برای انواع پوست و مو فرموله شده اند.

امروزه این برند معتبر فرانسوی تحت مالکیت شرکت بیلی کریت فرانسه قرار دارد و یکی از برندهای آرایشی و بهداشتی محبوب و معتبر در این زمینه است. بدون شک اثربخشی و کیفیت منحصر به فرد این محصولاتT مهمترین دلیل فروش بالا و محبوبیت این برند عنوان می شوند. همچنین تولید محصولات جدید و متناسب با انواع پوست برند ژیل بوته یکی از رموز موفقیت جهانی آن به شمار می رود. 

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم