هلث برست

نمایش 1–16 از 20 نتیجه

  • مرتب سازی بر اساس :

برند هلث برست (health burst)

محصولات برند هلث برست در ﮐﻤﭙﺎﻧﻰ Arnet Pharmaceutical Corp به تولید می رسد. این کمپانی از سال 1972 در کشور آمریکا به تولید مکمل های غذایی و ورزشی به فعالیت مشغول است. این مکمل ها دارای ترکیبات مفیدی همچون: مواد معدنی، انواع ویتامین ها، مواد غضروف ساز و غیره هستند. شرکت پوراطب در ایران تحت لیسانس ﺑﺮﻧﺪ Health Burst قرار دارد و کلیه محصولات خود را با استانداردهای این برند در ایران روانه بازار می کند.

محصولات تحت برند هلث برست برای بزرگسالان فرموله می شوند و و تحت قواعد و اﺻﻮل GMP قرار دارند. این برند پرفروش آمریکایی با استفاده از بهترین و پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا مکمل های مربوط به ارتقای سطح سلامت بدن را تولید می کند و امروزه جزء برندهای برتر در زمینه تولید مکمل های تغذیه ای و ورزشی قرار دارد.

محصولات این شرکت بر اساس شرایط سخت و اصولی در آزمایشگاه های تخصصی به تولید می رسند و همین امر موجب افزایش کیفیت و اثربخشی آنها شده است. این برند با پوشش دهی نیازهای متنوع بزرگسالان، محصولی حرفه ای و کامل را در اختیار آنان قرار می‌دهد. معروف ترین محصولات این برند شامل: مکمل های جلوگیری از پوکی استخوان، مکمل های گوارشی، تقویت کننده سیستم ایمنی و تقویت کننده بدن به شمار می روند.

بهترین محصولات برند هلث برست (health burst)

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم