نوتری پاد

نمایش 1–16 از 21 نتیجه

  • مرتب سازی بر اساس :

برند نوتری پاد (nutri pad) 

برند نوتری پاد برندی بسیار پرفروش از شرکت پاد جندی شاپور است که محصولات آن به صورت مجموعه ای از مکمل های تغذیه ای در ایران به تولید می رسند. این مکمل های خوراکی به دلیل ترکیبات و فرمولاسیون حرفه ای که در تهیه آنها به کار رفته است، از نظر کیفیت و سلامت در سطح بالایی قرار دارند.

مکمل های حاوی ویتامین C با طعم های متنوع و به صورت بیوتین، ال آرژنین و غیره تهیه می شوند که افراد با ذائقه های متفاوت به راحتی قادر به مصرف آنها باشند. این محصولات برای ورزشکاران و سایر افراد دارای رژیم غذایی بهترین گزینه هستند.‌ زیرا مانع از کاهش سیستم ایمنی بدن و در نتیجه افزایش سلامت آن می شوند.

برند نوتری پاد دارای انواع محصولات کمک تغذیه ای به فرم قرص جویدنی و قرص جوشان برای بهبود وضعیت پوست، مو، استخوان ها و سایر اعضای بدن است. این فرآورده ها دارای مواد اولیه باکیفیتی همچون: انواع ریز مغذی ها، اسید آمینه و ماکرو هستند و در تهیه آنها از موادی همچون سدیم و کلر استفاده نشده است.

قرص های جوشان نوتری پاد به راحتی در آب حل می شوند و مواد مورد نیاز بدن را به آن می رسانند. برند مورد نظر در بهترین لابراتوارها محصولات خود را تهیه می کند و با دقت فراوان به کنترل کیفی آن می پردازد. به همین دلیل این محصولات از مرغوبیت و ایمنی بسیار مطلوبی برخوردار هستند و سلامت افراد را در معرض خطر قرار نمی‌ دهند.

متخصصان و داروسازان شرکت تولید کننده فرآورده های برند نوتری پاد با استفاده از تکنیک های نوین داروسازی و پزشکی فرمولاسیون این محصولات را به تولید می رسانند و آنها را با بسته بندی های بسیار مقاوم و بر اساس استانداردهای جهانی به بازار عرضه می دارند. بنابراین تمامی محصولات این برند در داروخانه ها و نمایندگی های این شرکت موجود هستند.

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم