مدین فارما

در حال نمایش یک نتیجه

  • مرتب سازی بر اساس :

برند مدین فارما (MEDEEN Pharma)

برند مدین فارما جزء برندهای بسیار پرفروش و معتبر انگلیسی عنوان می شود که به دلیل تهیه محصولات باکیفیت و بسیار مقرون به صرفه در سراسر جهان به محبوبیت رسیده است. این برند در زمینه تولید انواع مکمل های غذایی و ارتقا دهنده سلامت بدن فعالیت می کند و با شرکت مهرسا داروی یاسین در ایران همکاری گسترده ای دارد. در واقع مواد اولیه این محصولات از انگلیس وارد ایران می شوند و سایر مراحل تولید آنها در ایران به اتمام می رسد.

این شرکت ایرانی یکی از معروف ترین شرکت های واردکننده و صادرکننده انواع مکمل های تغذیه ای است و با شرکت های بزرگ اروپایی رقابت نزدیکی دارد. جهانی شدن یکی از مهمترین اهداف برند مدین فارما است که برای تحقق آن شرکت مورد نظر کادری مجرب و کارآزموده از متخصصان و پزشکان را در این مجموعه عظیم گرد هم آورده است.

مدین فارما با تمرکز روی نیروی متخصص خود و استفاده از باکیفیت ترین مواد اولیه در پیشرفته ترین لابراتوارها به بهره برداری از محصولات متنوع خود می پردازد و همواره در جهت بهبود کیفیت و مرغوبیت کالاهای خود در تلاش است. این برند سلامت افراد جامعه را اولویت کار خود قرار داده است و با توجه به این موضوع محصولات خود را تهیه و عرضه می کند.

رعایت استانداردها و کنترل کیفی در تمام مراحل تولید محصولات این برند، اثرگذاری آنها را افزایش داده و این برند را به برندی بین المللی تبدیل کرده است. محصولات برند مدین فارما به صورت انواع مکمل های تقویت کننده قوای جنسی، مکمل های بهبود دهنده سیستم گوارش و تقویت کننده سیستم ایمنی بدن تهیه می شوند و در بازار موجود هستند.

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم