قائم دارو

نمایش 1–16 از 20 نتیجه

  • مرتب سازی بر اساس :

برند قائم دارو (Ghaem Darou) 

برند قائم دارو را باید یکی از برندهای پرفروش و بسیار محبوب در ایران دانست که فعالیت آن در زمینه تولید انواع داروهای گیاهی است. این داروها برای درمان بیماری های متفاوت و افزایش سطح سلامت بدن استفاده می شوند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

کمپانی مورد نظر در سال 1376 تاسیس شد و سابقه ای 25 ساله دارد. در طی این سال ها متخصصان طب سنتی و پزشکی فعال در این تیم حرفه ای از طریق تکنیک ها و تکنولوژی های نوین به بهبود کیفیت این محصولات پرداخته اند. به همین دلیل برند مورد نظر در بین سایر برندهای تولید کننده محصولات ارگانیک و طبیعی نامی درخشان دارد.

هدف موسس برند قائم دارو، برگشت افراد به زندگی از طریق استفاده از گیاهان طبیعی و ارگانیک است. به همین دلیل در ترکیبات تمامی این محصولات از کوچکترین ماده شیمیایی استفاده نمی شود. به کارگیری استانداردهای روز دنیا و دریافت مجوزهای سازمان غذا و دارو در تهیه این محصولات گواهی بر تاثیرگذاری و اثربخشی آنها است. محصولات این برند تحت GMP تولید می شوند و از خواص فوق العاده ای برخوردار هستند.

درمان بسیاری از بیماری های مزمن همچون: بیماری های قلبی، واریس، مشکلات کلیوی، بیماری های کبدی، مشکلات ناباروری، دیابت، فشار خون بالا و غیره از طریق مصرف این فرآورده ها به راحتی امکان پذیر است. برند قائم دارو محصولات خود را با بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه گیاهی مانند: چای سبز، تخم شنبلیله، ریواس، زیره سیاه، شاه بلوط هندی، جینسینگ، دم اسب و غیره تولید می کند. به همین دلیل این داروها مضرات داروهای شیمیایی را به همراه ندارند و از نظر اثربخشی با بسیاری از آنها برابری می کنند‌. محصولات برند مورد نظر به صورت کپسول، قرص، قطره خوراکی و پودر در بسیاری از داروخانه ها و فروشگاه های معتبر ایران موجود و قابل خریداری هستند.

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم