فیرهون هلث

در حال نمایش 13 نتیجه

  • مرتب سازی بر اساس :

برند فیرهون هلث (Fairhaven Health)

شرکت فیرهون هلث با تولید محصولات تخصصی خود در زمینه افزایش باروری و تامین مواد مورد بدن در زمان شیردهی گام موثری در حفظ سلامت بدن زنان برداشته است. برند فیرهون هلث از جمله برندهای تولید کننده مکمل تغذیه رسان و تقویت کننده در جهان به شمار می رود که از ایمنی و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. به همین دلیل مصرف کنندگان آن روز به روز در حال افزایش هستند.

متخصصان تغذیه، پزشکان و داروسازان فعال در این مجموعه با استفاده از بهترین ترکیبات و مواد در تولید این محصولات، کیفیت و ایمنی آن را تضمین کرده اند. شرکت آمریکایی فیرهون هلث در آمریکا محصولات متنوع خود را با استانداردهای بالای بهداشتی و تغذیه ای روانه بازار می کند و در این راستا سابقه ای درخشان دارد. این برند تلاش می کند که با حفظ و تقویت سلامت مردان و زنان، باروری آنها را بهبود بخشد.

استفاده از بهترین تجهیزات و پیشرفته ترین روش های علمی در تولید مکمل های برند فیرهون هلث سبب شده است که مکمل های آن اثربخشی فوق العاده ای داشته باشند. مکمل های پیش از بارداری تولید شده توسط فیرهون هلث در اشکال کپسول، قرص و ژل به بازار عرضه می شوند و برای استفاده عموم بزرگسالان به خصوص کسانی که دارای مشکلات باروری هستند، به کار می روند.

این برند در تولید محصولات خود کنترل کیفی و نظارت بالایی دارد و بدون ارزیابی دقیق و آزمایشات پیشرفته، این مکمل ها را به تولید نمی رساند. شعار اصلی این شرکت کمک به تولد فرزندانی سالم و شاداب است. به همین دلیل این شرکت برای تولید محصولات خود از بهترین و طبیعی ترین مواد استفاده می کند.

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم