شهاب درمان

نمایش دادن همه 7 نتیجه

  • مرتب سازی بر اساس :

برند شهاب درمان (shahab darman)

برند شهاب درمان در سال 1390 در ایران تاسیس شد. این برند با واردات مکمل های دارویی و تجهیزات پزشکی فعالیت خود را آغاز کرد و نماینده انحصاری شرکت seotinta سوئیس و ADMD امارات در ایران به شمار می رود. در ابتدا برند مورد نظر 6 نمونه از محصولات دارویی خود را به بازار عرضه کرد و امروزه با تولید 31 نوع مکمل غذایی و دارویی به مهارت و تجربه بالایی دست یافته است.

این برند با هدف تامین نیازهای تغذیه ای و دارویی افراد و جلوگیری از کاهش سطح سلامت جامعه تاسیس شد و در این زمینه علم و عمل را سرلوحه کار خود قرار داده است. علم نوین پزشکی و مهارت های متخصصان این مجموعه بستر مناسب را برای تولید محصولات دارویی توسط برند شهاب درمان آماده کرد و به مرور زمان اثربخشی محصولات و کیفیت آنها را افزایش داد.

پیروی از قوانین و استانداردهای سازمان غذا و دارو در سطح ملی و بین المللی از جمله عوامل دیگری محسوب می شود که این برند از ابتدای فعالیت خود آن را مد نظر قرار داده است. مواد پایه و اولیه محتویات این فرآورده ها از بهترین و باکیفیت ترین مواد تهیه می شوند و با تجهیزات و روش های نوین علمی به مرحله بهره برداری می رسند.

استفاده از این محصولات، موجب بهبود بیماری ها و افزایش سطح سلامت بدن می شوند که هدف این برند است. این فرآورده های دارویی و غذایی حاوی انواع ویتامین ها، مواد معدنی و سایر ریز مغذی های مفید بدن هستند و در دسته بندی مکمل های تقویت سیستم ایمنی بدن، کاهش وزن، درمان کم خونی، تقویت پوست، مو و ناخن قرار می گیرند.

برند شهاب درمان برای استفاده راحت مشتریان، محصولات خود را به فرم قرص جوشان، سافت ژل، قرص و قطره خوراکی تولید و روانه بازار می کند. به همین دلیل محصولات این برند برای تمامی افراد به خصوص کودکان نیز قابل استفاده هستند.

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم