سی گل

نمایش 1–16 از 84 نتیجه

  • مرتب سازی بر اساس :

برند سی گل (seagull)

برند سی گل برندی ایرانی است که با سی سال سابقه در تولید محصولات بهداشتی و آرایشی یکی از برندهای معتبر و محبوب ایرانی به شمار می رود. این برند فرمولاسیون محصولات مراقبتی و زیبایی خود را بر اساس تحقیقات علمی و روز دنیا تهیه می کند و در این راستا استانداردهای بهداشتی و آرایشی بین المللی را مد نظر قرار می دهد.

متخصصان فعال در لابراتوار این برند همواره در تلاش برای بهبود کیفیت و ایمنی این محصولات هستند. برند سی گل توسط دکتر اخوی تاسیس شده است و با همکاری برندهای آرایشی و بهداشتی جهان همچون: فلورمار، لانکوم و غیره درصدد ارتقا و توسعه محصولات خود است.

محصولات برند سی گل با کیفیت بالا تولید می شوند و برای انواع پوست قابل استفاده هستند. فرمولاسیون تمامی تولیدات شرکت سی گل در واحد تحقیق و پژوهش این کارخانه تحت کنترل و بررسی دقیق قرار می گیرد و بعد از تایید کیفیت آنها توسط متخصصان دارویی و بهداشتی به مرحله تولید می رسد.

این برند با شعار «مراقبت از پوست و حفظ سلامت مو» شروع به فعالیت کرد و امروزه به دلیل تنوع محصولات خود در ایران جایگاه بالایی را به دست آورده است. این برند دارای استانداردهای کیفی و ایمنی بالایی است که آن را با بسیاری از برندهای آرایشی و مراقبتی خارجی برابر می‌ کند.

برند سی گل در سال 1380 موفق به دریافت گواهینامه های ایزو 9002 از QMI کانادا شد و به همین دلیل محصولات آن هیچگونه آسیبی به پوست وارد نمی کنند. این برند در تولید کرم های مرطوب کننده، لوسیون های بدن، بادی اسپلش، کرم های ضد آفتاب و غیره بسیار موفق عمل کرده است و با توجه به نوع پوست هر فرد محصولات متنوعی را به تولید می رساند.

تولیدات این برند بسیار محبوب ایرانی از نظر کیفیت و مواد اولیه تحت نظارت کشورهای اروپایی قرار دارند و بر اساس دانش روز پزشکی و تجهیزات مدرن فرموله می شوند.

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم