سلامت پرمون امین

در حال نمایش 5 نتیجه

  • مرتب سازی بر اساس :

برند سلامت پرمون امین (Salamat Parmoon Amin)

برند سلامت پرمون امین را باید یکی از مطرح ترین برندهای دارویی در ایران دانست که توسط گروهی از پزشکان در سال 2008 به تاسیس رسیده است. این شرکت با تولید دارو در ایران به خودکفایی ملی و پیشرفت صنعت دارویی کشور کمک بزرگی کرده است. تولید داروهای آناهیل، آنادرم، پروست هلث، آناهیل هلث، آناهیل پلاس، گالاکتومید و … توسط این برند نیاز به واردات این محصولات را کاهش داده است.

این شرکت ابتدا در زمینه واردات محصولات دارویی، آرایشی و بهداشتی به فعالیت مشغول شد که با گذشت زمان حوزه فعالیت خود را گسترش داد و به تولید دارو و مکمل های غذایی توسط داروسازان و متخصصان تغذیه پرداخت. این شرکت دارای بخش های متعدد در زمینه تولید مکمل ها و محصولات دارویی است که همگی این بخش ها توسط نیروهای متخصص و حرفه ای تحت نظارت و ارزیابی قرار دارند. برند سلامت پرمون امین با 30 شرکت عمده دارویی و بیش از دو هزار داروخانه در کشور همکاری دارد. این شرکت با بیش از 35 هزار داروساز، متخصص دارویی، پزشکان عمومی و غیره در سطح اروپا و آمریکا در ارتباط است و محصولات خود را با جدیدترین اطلاعات علمی و پزشکی روز دنیا تولید و روانه بازار می کند.

شرکت مورد نظر با تولید مکمل های متنوع در فرم پودر، کپسول و قرص مخاطبان بسیاری را به خود علاقه مند کرده است. رعایت استانداردهای بهداشتی، آرایشی، دارویی و غذایی در تولید این محصولات از جمله ویژگی‌ های مهم این شرکت است که موجب گسترش فعالیت های آن و تاسیس نمایندگی های دارویی این برند شده است. در واقع دریافت نمایندگی دارویی و واردات مواد اولیه توسط این شرکت، برند سلامت پرمون امین را به یکی از محبوب ترین برندهای تولید دارو در ایران تبدیل کرده است.

بهترین محصولات برند سلامت پرمون امین (Salamat Parmoon Amin)

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم