سان لایف

نمایش 1–16 از 18 نتیجه

  • مرتب سازی بر اساس :

برند دارویی سان لایف (Sunlife)

مکمل ها و فرآورده های تغذیه ای برند سان لایف ارزش و اعتباری جهانی دارند و در شرکت هدن کمپ کشور کانادا به تولید می رسند. این برند در سال 1854 توسط فردی به نام اسکار وایلد پایه گذاری شد. محصولات این برند به صورت قرص، کپسول و قرص جوشان حاوی مواد معدنی و ویتامین ها به تولید می رسند. البته قرص های متنوع جوشان با طعم های بی نظیر این برند در سال 1900 وارد بازار دارویی و غذایی شدند.

این محصولات امروزه توسط شرکت آیلار طب آذر و تحت لیسانس سان لایف تولید و بسته بندی می شوند. شرکت کانادایی سان لایف در تولید مکمل های دارویی و مولتی ویتامین سابقه ای درخشان دارد و هدف خود را افزایش سلامت انسان ها و بهبود سطح کیفیت زندگی آنان می داند. زیرا هر چقدر بدن سالم تر باشد، ابتلا به بسیاری از بیماری ها کاهش پیدا می کند و جامعه ای شادتر و مفیدتر خواهیم داشت.

به همین دلیل برند سان لایف سلامت انسان ها را در اولویت کار خود قرار داده است. تولید محصولات و مکمل های متنوع با بهترین کیفیت و مواد اولیه طبیعی از جمله ویژگی های این برند کانادایی به شمار می رود که موجب افزایش اعتبار آن در بازارهای جهانی آمریکا، آسیا به خصوص ایران شده است.

محوریت تولیدات این برند بر اساس شعار «من یک ذائقه ساده دارم و همیشه با بهترین ها راضی می شوم» قرار دارد و در این راستا به فعالیت حرفه ای و توسعه خود می پردازد. شرکت سان لایف با در نظر گرفتن نیاز روزانه زنان، مردان، کودکان و نوجوانان، مکمل های تغذیه ای و افزایش دهنده سطح سلامت و سیستم ایمنی بدن افراد را متناسب با سن و جنسیت آنان تولید می کند.

برند سان لایف معتقد است سلامتی افراد جامعه با افزایش سطح انرژی بدن آنان ارتباطی مستقیم دارد و به همین دلیل در تولید مکمل های تغذیه ای خود از مواد اولیه تقویت کننده و شاداب کننده بدن استفاده می کند.

محصولات برند سان لایف بر اساس نوین ترین علم پزشکی و استانداردهای بهداشت جهانی تهیه و فرموله می شوند و در دسته بندی های متنوعی همچون: مکمل های تقویت کننده پوست، مو، سیستم ایمنی بدن، استخوان ها، مفاصل، قلب و عروق، کنترل دیابت و فشار خون قرار می گیرند.

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم