دکتر گیل

در حال نمایش 8 نتیجه

  • مرتب سازی بر اساس :

برند دکتر گیل (Dr Gil)

برند دکتر گیل یکی از برندهای معتبر ایرانی است که توسط شرکت داروسازی رازان فارمد در سال 1394 به ثبت رسید. این برند با 7 سال سابقه در عرصه تولید محصولات دارویی، کیفیت و اثرگذاری فرآورده های خود را به اثبات رسانده است. شرکت رازان فارمد دارای کادری حرفه ای و بسیار باتجربه از متخصصان، داروسازان، شیمی دانان و پزشکان است که با همکاری یکدیگر و با استفاده از بروزترین دانش نوین دارویی این مجموعه عظیم را اداره می کنند.

تعهد این افراد به اهداف شرکت از جمله مهمترین دلایل موفقیت این برند عنوان می شود. این شرکت در پیشرفت صنعت داروسازی کشور نیز نقش مهمی را ایفا می کند. زیرا با به کارگیری دانشمندان و متخصصان ایرانی و استفاده از مواد اولیه بومی، نیاز به واردات دارو و مکمل های غذایی را کاهش داده است. این شرکت برای تولید مکمل ها و داروهای خاص که تاکنون در ایران تولید نشده اند، سرمایه گذاری های بزرگی انجام داده است.

محصولات برند دکتر گیل در اشکال متنوع به صورت قرص، کپسول و سافت ژل تولید می شوند و قابل مصرف عموم بزرگسالان هستند. شرکت داروسازی رازان فارمد در زمینه صادرات داروها و مکمل های تغذیه ای نیز فعالیت های بین المللی دارد.‌ شرکت مورد نظر با وجود فعالیت بسیار کوتاه خود در صنعت دارویی کشور، مخاطبان بسیاری پیدا کرده است و همواره در جهت تولید محصولات ملی باکیفیت و اثرگذار تلاش می کند.

در ترکیبات داروها و مکمل های برند دکتر گیل از عصاره های گیاهی، مواد معدنی، ویتامین ها و سایر ریز مغذی های مفید استفاده می شود که برای سلامت استخوان ها، دندان ها، قلب و عروق، گوارش، رشد موها، سلامت پوست و ناخن، تقویت سیستم ایمنی، ترمیم زخم‌ ها و غیره بسیار مفید هستند.

این مکمل ها برای سلامت جسمی و ذهنی بزرگسالان استفاده می شوند و به کاهش دوران نقاهت و بیماری کمک می کنند. در ترکیبات این داروها و مکمل ها از هیچ گونه ماده مضر، مخمر، گندم، سویا، رنگ های مصنوعی، گلوتن و نگهدارنده ها استفاده نمی شود. به همین دلیل این محصولات از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم