جی. اف. لازارتیگ

نمایش 1–16 از 24 نتیجه

  • مرتب سازی بر اساس :

جی اف لازارتیگ (JF lazartigue)

برند جی اف لازارتیگ (JF lazartigue) توسط مشهورترین متخصص مو در فرانسه متولد شد. این فرد در ابتدا به عنوان آرایشگر به فعالیت مشغول شد که به مرور زمان با یادگیری تکنیک های آرایشگری اولین سالن تخصصی موی خود را به نام Rue de Courcelles در پاریس افتتاح کرد. این سالن در دسامبر 1963 بازگشایی شد و به سرعت مورد استقبال افراد قرار گرفت.

این فرد در سال 1972 سالن دیگری را به عنوان مرکز تخصصی بافت مو در پاریس تاسیس کرد که تا به امروز در پاریس و فرانسه اعتبار خود را حفظ کرده است. جی اف لازارتیگ به دلیل علاقه بیش از حد به استایل موها برای محافظت از آنها در برابر خشکی و سوختگی ناشی از رنگ های شیمیایی، گرمای اتوی مو و غیره محصولات خود را به عنوان ترمیم کننده، محافظت کننده و تزئین کننده مو به تولید رساند.

برند جی اف لازارتیگ در سال 1976 به صورت رسمی با تولید محصولات نوآورانه و فوق العاده اثربخش پا به عرصه ظهور گذاشت. موسس این برند محصولات خود را به صورت تخصصی و با کمک کادری مجرب از متخصصین مو به تولید می رساند. این محصولات با ساختار انواع مو و پوست سر سازگاری بالایی دارند و فرمولاسیون آنها از طریق آزمایشات میکروسکوپی و کامپیوتری تهیه می‌ شوند.

آقای لازارتیگ برای اولین بار در تهیه ترکیبات این محصولات از ویتامین‌ ها، کلاژن و AHA برای تقویت موها و ترمیم آنها استفاده کرد. این ترکیبات برای رفع خشکی مو و برگرداندن انعطاف پذیری آن مفید هستند و در کمترین زمان موجب ترمیم موهای آسیب دیده می‌ شوند.

موسس برند جی اف لازارتیگ با آگاهی از نیاز مشتریان با تولید بهترین محصولات مراقبتی از مو به رفع مشکلات موی افراد پرداخته است و در این عرصه شهرت و اعتباری جهانی دارد. استفاده از ترکیبات مفید با غلظت های بالا در تهیه این محصولات یکی از دلایل شهرت و محبوبیت برند مورد نظر است.

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم