بی تری

در حال نمایش 8 نتیجه

  • مرتب سازی بر اساس :

بی تری (Be3)

محصولات متنوع مراقبت از پوست توسط برند بی تری (Be3) با تلاش بسیاری از متخصصان و دانشمندان فعال در لابراتوارهای این شرکت معتبر ایتالیایی به تولید می رسند. این مجموعه بی نظیر با گروه حرفه ای خود (Quadra Group) امروزه در سراسر جهان اعتبار و محبوبیت فراوانی را از آن خود کرده است.

برند مورد نظر با بالاترین سطح کیفیت مواد اولیه و بسته بندی، محصولات خود را به تولید می رساند و در اختیار مشتریان قرار می دهد. این برند برای افزایش سلامت پوست مشتریان و جلوگیری از رسیدن آسیب به آن، از نظر استانداردهای بهداشتی و درمانی تحت نظارت کامل سازمان جهانی غذا و دارو قرار دارد و حدود 20 سال در این صنعت نامی درخشان از خود در بازارهای جهان به یادگار گذاشته است.

تولید محصولاتی سازگار با محیط زیست و حفظ آن از جمله ارکان مهم این شرکت عنوان می شود که به آن اعتباری جهانی بخشیده است. برند بی تری برای جلب رضایت مشتریان خود از مواد اولیه باکیفیت و طبیعی در تهیه محصولات مراقبتی از پوست استفاده می کند.

تمامی مراحل ساخت این فرآورده ها تحت نظارت و کنترل کیفی متخصصان این مجموعه قرار دارند و بدون تست و آزمایشات علمی به بازار عرضه نمی‌شوند. برند مورد نظر دارای محصولاتی از قبیل: ضد آفتاب، برنزه کننده، روشن کننده پوست، اسپری مرطوب کننده پوست و غیره است که این محصولات را با بهترین کیفیت و مجهزترین تکنولوژی روز دنیا به تولید می رساند. برند بی تری با تولید محصولات متنوع خود برای انواع پوست، توانسته است رضایت مشتریان را جلب کند و پوست آنان را به زیبایی، سلامت و طراوت فوق العاده ای برساند.

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم