بی اس بیوتی اسکین

در حال نمایش 9 نتیجه

  • مرتب سازی بر اساس :

بی اس بیوتی اسکین (BS Beauty Skin)

مصرف کنندگان محصولات بهداشتی و مراقبتی پوست برند بی اس بیوتی اسکین به دلیل کیفیت بالای این محصولات، از آنها برای مراقبت روزانه از پوست خود استفاده می کنند‌. محصولات این برند بسیار محبوب در شرکت افرا زیبای قشم که از شرکت های سهامی خاص است، به تولید می رسند.

برند آرایشی و مراقبتی پوست بی اس بیوتی در تولید این محصولات، از مواد اولیه بسیار مفیدی همچون اسید هیالورونیک استفاده می کند. البته این ماده پایه تمام محصولات برند مورد نظر است و برای حفظ سلامتی، آبرسانی عمیق و شادابی پوست خواص بیشماری دارد. برند بی اس بیوتی اسکین برای مراقبت از پوست و جلوگیری از رسیدن آسیب به آن، محصولات خود را فرموله می کند.

از آنجایی که این برند یکی از برندهای بسیار محبوب ایرانی در زمینه مراقبتی و بهداشتی شناخته می شود، از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار است و امکان خرید آن برای تمامی افراد جامعه وجود دار‌د. محصولات این برند تنوع بسیاری دارند و در نوع ضد آفتاب، پاک کننده آرایش صورت، کرم دور چشم، کرم مرطوب کننده، کرم و ژل ضد جوش، کرم ضد چروک، کرم نرم کننده، ژل و کرم ترمیم کننده پوست و کرم ضد لک به تولید می رسند.

تمامی این محصولات با توجه به نوع پوست و شرایط اقلیمی محل زندگی افراد فرموله شده اند و سازگاری بالایی با پوست آنها دارند. محتویات این محصولات به صورت عمقی به لایه های زیرین پوست نفوذ می کنند و به ترمیم مشکلات و زخم های روی آن می پردازند‌. استفاده از بهترین مواد و تجهیزات پزشکی در تهیه فرمولاسیون و بسته بندی این محصولات، برند بی اس بیوتی اسکین را به برندی معتبر در سطح ایران تبدیل کرده است که مشتریان آن روز به روز در حال افزایش هستند.

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم