باریج اسانس

نمایش 1–16 از 133 نتیجه

  • مرتب سازی بر اساس :

برند باریج اسانس (barij essence)

تولید انواع مکمل های دارویی توسط برند باریج اسانس در سال 1371 آغاز شد. این برند در یکی از شرکت های دانش بنیان ایران و توسط مرحوم حسین حجازی به ثبت رسید. این شرکت با همکاری واحد‌های تحقیقاتی، مراکز علمی و دانشگاهی کشور، فرمولاسیون محصولات خود را متناسب با نیازهای دارویی کشور و به‌ منظور ارتقای سلامت افراد جامعه تهیه می‌ کند.

تولید مواد اولیه این محصولات توسط این شرکت و با کشت و پرورش گیاهان دارویی در ایران صورت می گیرد. به همین دلیل محصولات دارویی برند باریج اسانس از نظر کیفیت و تاثیرگذاری در رتبه بالایی قرار دارند. به کارگیری علم نوین پزشکی و طب سنتی در تهیه فرمولاسیون این محصولات، نشان از پیشرو بودن این برند در تولیدات خود می دهد.

شرکت باریج اسانس در نظر دارد که فعالیت های خود را در سطح جهانی ارتقا دهد و با ورود به بازارهای بین المللی دارویی نقش خود را در بهبود سلامت جسمی و ذهنی افراد به خوبی ایفا کند. زیرا سلامتی از مهمترین موضوعاتی است که موجب پیشرفت یک جامعه و موفقیت آن می شوند. به همین دلیل برند باریج اسانس در تهیه انواع محصولات خود از تکنیک های نوین و بسیار تاثیرگذار علمی استفاده می کند.

محصولات بهداشتی و دارویی این برند شامل انواع کرم های ضد آفتاب، روغن های موضعی، کرم های رفع سوختگی، لوسیون‌ تقویت کننده مو و ضد عفونی کننده دهان هستند. مکمل های دارویی این برند نیز برای بهبود مشکلات عضلانی، تنفسی، گوارشی، قوای جنسی، اعصاب و روان، بارداری، پوست و مو و اطفال استفاده می شوند. بدون شک رعایت استانداردهای ملی و جهانی در تهیه این مکمل های دارویی، استفاده از مواد اولیه باکیفیت، کادر حرفه ای و متخصص، تولید محصولاتی سازگار با محیط زیست و تجهیزات مدرن این شرکت را باید از دلایل محبوبیت برند باریج اسانس دانست.

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم