ایکس مارت

نمایش دادن همه 12 نتیجه

  • مرتب سازی بر اساس :

برند ایکس مارت (X Mart)

شرکت نیکان فارمد مهر در سال 1393 شروع به فعالیت در زمینه تولید و واردات مکمل های غذایی، ورزشی، رژیمی و محصولات دارویی در تهران کرد. برند ایکس مارت نیز زیر مجموعه شرکت مورد نظر است که در مدت فعالیت بسیار کوتاه خود به برندی معتبر و بسیار شناخته شده در ایران تبدیل شده است.

این شرکت با اتکا به علم متخصصان و مدیران خود و استفاده از تجهیزات و تکنولوژی های پیشرفته پزشکی، در تولید انواع مکمل های دارویی، رژیمی، ورزشی و غیره بسیار موفق عمل کرده است. برند ایکس مارت به دلیل کیفیت و مرغوبیت مواد اولیه محصولات خود به سرعت جایگاه بالایی را در بازار ایران به دست آورد و به رقابت با برندهای دیگر پرداخت.

استفاده از فرمولاسیون جدید در تهیه این فرآورده ها و رعایت استانداردهای جهانی در تمامی مراحل تولید این محصولات، برند ایکس مارت را به محبوبیت فراوانی رساند. پرفروش ترین مکمل های غذایی و دارویی ایکس مارت شامل قرص زینک، پرفکت نیل اند اسکین، قرص ویتامین C، سافت ژل ویتامین E، قرص پرفکت هیر و غیره می شوند.

این محصولات در بسیاری از داروخانه ها و فروشگاه های معتبر داخل ایران به فروش می رسند و در دسترس عموم قرار دارند. این محصولات با توجه به سن و شرایط جسمی افراد تهیه شده اند و به رفع نیازهای دارویی و غذایی آنان کمک بسیاری می کنند. البته تمامی مکمل ها باید زیر نظر پزشک و همراه با رژیم غذایی سالم استفاده شوند که تاثیرگذاری خود را نشان دهند. بنابراین برند ایکس مارت نیز از این قائده مستثنی نیست.

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم