امی ویتال

نمایش 1–16 از 18 نتیجه

  • مرتب سازی بر اساس :

برند امی ویتال (AmiVital)

محصولات برند امی ویتال (AmiVital) توسط شرکت داروسازی امین در سال 1363 به بازار عرضه شد. این شرکت در شهرستان فلاورجان قرار دارد و یکی از بزرگترین و جامع ترین شرکت های داروسازی ایران به شمار می رود. خطوط تولیدی کمپانی داروسازی امین از بخش جامدات و مایعات خوراکی تشکیل شده است و در این خطوط انواع محصولات دارویی با برند مورد نظر به تولید می رسند.

این شرکت دارای گواهی GMP سازمان غذا و دارو، گواهینامه های 9001:2015 ISO، 14001:2015 ISO ،45001:2017 ISO از شرکت DQS آلمان، گواهی 17025:2017 ISO از مرکز ملی تایید صلاحیت ایران (NACI) و کد رهگیری و ردیابی کنترل اصالت TTAC از سازمان غذا و دارو است. این گواهینامه ها نشان از کیفیت و تاثیرگذاری بالای محصولات برند امی ویتال می‌ دهند.

شرکت مورد نظر محصولات برند امی ویتال را به فرم های کپسول، قرص، قطره خوراکی، شربت و سوسپانسیون تولید می کند و در اختیار افراد قرار می دهد. در خط تولید این برند انواع داروهای جامد و مایع با بهترین کیفیت و مواد اولیه تهیه می شوند و به همین دلیل امی ویتال محبوبیت بسیاری در بین طرفداران به دست آورده اند.

محصولات برند امی ویتال با هدف افزایش سطح سلامت افراد جامعه و کمک به درمان آنها از مواد مفید و بسیار پرخاصیت گیاهی تولید می شوند که هیچگونه عارضه جانبی را برای افراد ایجاد نمی کنند. امروزه بیشتر از یک میلیارد و سیصد میلیون واحد تولیدی دارو با برند امی ویتال (AmiVital) به بازار عرضه شده است که برای نوزادان، نوجوانان و بزرگسالان قابل استفاده است.

این برند معتبر با رویکرد جهانی و به کارگیری استانداردهای وزارت بهداشت و دارو به تهیه محصولات سلامت بدن می پردازد و به دلیل کیفیت و اثرگذاری بالای محصولات خود، در این صنعت محبوبیت فراوانی به دست آورده است.

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم