ابیان فارمد

در حال نمایش 5 نتیجه

  • مرتب سازی بر اساس :

ابیان فارمد (abian pharmed)

آغاز فعالیت برند ابیان فارمد به سال 1396 مربوط می شود. هدف این برند بهبود کیفیت زندگی افراد از طریق مصرف مکمل ها و محصولات دارویی است. به همین دلیل این کمپانی با کمک تیم تحقیقاتی و متخصصان بسیار قدرتمند خود، محصولات دارویی متنوعی را با نوین ترین روش های علمی و تخصصی روانه بازار می کند.

داروهای تخصصی این برند با مواد اولیه خالص و بالاترین سطح کیفیت به تولید می رسند و قبل از عرضه به بازار در واحد‌های کنترل کیفی این کمپانی مورد نظارت و آزمایشات علمی قرار می گیرند. رعایت استانداردهای بین المللی و جهانی در تهیه محتویات و بسته بندی این محصولات از جمله عواملی است که برند ابیان فارمد را در بین مصرف کنندگان به محبوبیت رسانده است.

این شرکت در تهیه محصولات دارویی مخصوص قلب و عروق، مغز و اعصاب، صرع، پارکینسون، گوارش، داروهای ضد سرطان و مجاری ادراری فعالیت گسترده ای دارد و داروهای خود را به صورت قرص، شربت و کپسول به تولید می رساند. این داروها با اسامی دوبسیکا، دپاپکس، لیکو مولتی، لپارسید، سیمیوال، فلوسیترین، لیکو رویال، لیکو زینک و لیکو میون در بازار موجود هستند و در آینده نیز تعداد آنها افزایش پیدا خواهد کرد.

محصولات دارویی برند ابیان فارمد با بهترین کیفیت و مواد اولیه و طریق استانداردهای بهداشتی سازمان غذا و دارو تهیه می‌ شوند و برای رفع مشکلات روانی و جسمی افراد جامعه کارایی دارند. این شرکت با افق دید گسترده خود در پی راه یافتن به بازارهای جهانی و محبوبیت برند دارویی خود در بین ملل مختلف است.

به همین دلیل کمپانی ابیان دارو با کادر حرفه ای و متخصص، همچنین تاسیس آزمایشگاه های معتبر و استفاده از تجهیزات پزشکی نوین به تولید محصولات نوآورانه می اندیشد و در این راستا از کمک شرکت های معتبر و بزرگ دارویی جهان نیز استفاده می کند.

support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 400+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم