کرم اسکراب شون با عصاره گردو با حجم 150 میلی لیتر
کرم اسکراب شون با عصاره گردو با حجم 150 میلی لیتر

کرم اسکراب شون با عصاره گردو با حجم 150 میلی لیتر

Schon Deep Cleansing Scrub With Walnut Exfoliator 150 ml

حاوی عصاره گردو ، حذف سلول های مرده پوست ، مناسب انواع پوست

موارد مصرف :

بهترین گزینه برای آبرسانی پوست
تقویت کننده و نرم کننده


ویژگی محصول :

حاوی عصاره پوست گردو
جلوگیری از خشکی پوست
دارای خواص ضدالتهابی و ضدباکتری
جلوگیری از ایجاد جوش و آکنه
حاوی ویتامین ها و آنتی اکسیدان های مختلف
حذف سلول های مرده پوست
کمک به روشن شدن پوست


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.

support_agent پشتیبانی 9 الی 21
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 900,000+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

محصولات مرتبط

مشخصات کرم اسکراب شون با عصاره گردو با حجم 150 میلی لیتر

مشخصات عمومی

سن و جنسیت

بانوان, بزرگسالان

فرم محصول

اسکراب, کرم

گروه سنی

بزرگسالان

کارایی

آبرسان, آنتی اکسیدان, آنتی باکتریال و ضد عفونی کننده, از بین بردن سلول های مرده پوست, اسکراب و لایه بردار, تقویت و تغذیه پوست, روشن کننده پوست, ضد التهاب و التیام بخش, ضد جوش و آکنه, نرم کننده

نوع بسته بندی

تیوپی

حجم محصول

150 میلی لیتر

کد بهداشتی

5461642476945018

محل مصرف

پوست صورت و بدن

کشور سازنده

ایران

شرکت سازنده

آریان کیمیا تک

نوع پوست

انواع پوست, پوست معمولی و نرمال


توضیحات تکمیلی کرم اسکراب شون با عصاره گردو با حجم 150 میلی لیتر

حذف سلول های مرده پوست

روزانه به صورت طبیعی سلول های جدیدی ساخته شده و سلول های قدیمی از سطح پوست حذف می شوند. برای داشتن پوستی سالم و شاداب، برخورداری از روتین مراقبت از پوست اولین شرط است. پوست به دلیل حساسیت بسیار، نیاز به توجه و مراقبت ویژه ای دارد. در این میان، استفاده از محصولات مراقبتی باکیفیت می تواند بسیار کمک کننده باشد. از طرفی پوست به دلیل اینکه در معرض عوامل مخرب محیطی و آلودگی های ناشی از آن قرار می گیرد، در صورتی که پاکسازی نشود، آلودگی ها موجب تجمع سلول های مرده در سطح پوست می شود. نتیجه نهایی این عمل، بروز تیرگی و لکه های پوستی است، اما جای نگرانی نیست. در حال حاضر، محصولات مراقبتی بسیاری در بازار موجود است. اسکراب، یکی از بهترین محصولاتی به شمار می آید که به دلیل استفاده آسان، مورد استقبال قرار گرفته است.

اسکراب ها به دلیل تأثیر فوق العاده ای که در جوان سازی و جلوگیری از پیری زودرس دارند، بهترین انتخاب برای مراقبت از پوست هستند. کرم اسکراب شون با عصاره گردو ساخته شده از ترکیبات گیاهی، پیشنهاد ما به کسانی است که می خواهند پوستی صاف و شاداب داشته باشند. عصاره گردو که در تولید این اسکراب استفاده شده، به دلیل خواص فراوان، تأثیر به سزایی در زیبایی پوست خواهد داشت. وجود مقادیر زیاد ترکیبات آنتی اکسیدانی و ویتامین E در گردو، موجب از بین رفتن سلول های مرده سطح پوست و همچنین لکه های پوستی می شود. علاوه بر این، عصاره گردو از انباشته شدن بیش از حد چربی در سطح پوست و در نتیجه ایجاد جوش های پوستی نیز پیشگیری خواهد کرد. همچنین این ماده به دلیل برخورداری از خواص ضدمیکروبی و ضدالتهابی، نقش مؤثری در مبارزه با باکتری های ایجاد کننده آکنه و سایر عوامل میکروبی دارد. این کرم اسکراب به دلیل داشتن عصاره گردو، باعث روشن تر شدن پوست نیز می شود.

ویتامین E موجود در این محصول، باعث نرم و لطیف شدن پوست شما خواهد شد. لایه برداری ملایم نیز از دیگر ویژگی های این محصول است. این اسکراب خواص آبرسانی فوق العاده ای نیز دارد. بنابراین از خشکی پوست شما جلوگیری می کند. از اثرات دیگر استفاده از این محصول، پاکسازی منافذ پوست و حذف لایه های مرده سطح پوست و در نهایت جایگزینی لایه های جدید و سالم است. از جمله ترکیبات مغذی موجود در این اسکراب، شی باتر، ترکیبی غنی از ویتامین ها و اسیدهای چرب ضروری برای پوست است. همچنین هیالورونیک اسید نیز در تولید این اسکراب استفاده شده است که به دلیل خواص آبرسانی بی نظیر، بر شگفتی های این محصول افزوده است. می توانید از کرم اسکراب شون با عصاره گردو برای تقویت پوست صورت و بدن استفاده کنید. بافت کرمی این محصول بدون وارد کردن هیچ گونه آسیبی به پوست، سبب درخشان شدن و شفافیت پوست شما خواهد شد. 


نحوه مصرف کرم اسکراب شون با عصاره گردو با حجم 150 میلی لیتر

کرم اسکراب شون با عصاره گردو، زیبایی و طراوت را برای پوست شما به ارمغان می آورد. استفاده از این محصول ساده است. کافی است مقداری از اسکراب را روی پوست مرطوب خود بزنید و سپس به صورت دورانی ماساژ دهید. اگر می خواهید زودتر به نتیجه دلخواه برسید، هفته ای دو مرتبه از این محصول استفاده کنید. توجه فرمایید که این محصول را به اطراف چشم نزنید.


ترکیبات کرم اسکراب شون با عصاره گردو با حجم 150 میلی لیتر

عصاره گردو، شی باتر و هیالرونیک اسید، ویتامین های E و آنتی اکسیدان های مختلف


نظرات در مورد کرم اسکراب شون با عصاره گردو با حجم 150 میلی لیتر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم اسکراب شون با عصاره گردو با حجم 150 میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


  • وضعیت : ناموجود

  • محصول فوق ناموجود است , اگر میخواهید اولین نفری باشید که بعد از موجود شدن اطلاع پیدا میکند بر روی گزینه ی به من خبر بده کلیک کنید.


support_agent پشتیبانی 8 الی 19
delivery_dining ارسال به تمام نقاط ایران
verified_user ضمانت اصالت و سلامت
trending_up ارسال رایگان سفارش 900,000+ تومان
view_in_ar پیگیری سفارش ها

تمام حقوق مادی و معنوی برای داروهوم محفوظ است. طراحی و اجرا توسط داروهوم